loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 204 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

مجموعه چند اس ام اس عاشقانه جدید سری ۳

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - اس ام اس های عاشقانه سری ۳

 

گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست .

——————————————————

همیشه عکس نازت روبه رویم ، نگاه تو دلیل جستجویم ، چرا باید تمام حرفها را بدون تو به عکست بگویم؟!

——————————————————

نگو هرگز خداحافظ که از تنهایی بیزارم ز پیش من نرو هرگز که من تنها تو را دارم.

 

گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست .

——————————————————

همیشه عکس نازت روبه رویم ، نگاه تو دلیل جستجویم ، چرا باید تمام حرفها را بدون تو به عکست بگویم؟!

——————————————————

نگو هرگز خداحافظ که از تنهایی بیزارم ز پیش من نرو هرگز که من تنها تو را دارم.

——————————————————

در اوج دل نشاندمت ، در رهگذار زندگی زمانه گر خزان شود ، توئی بهار زندگی . . .

——————————————————

آسمان را ستاره زیبا میکند ، باغ را گل ، عشق را محبت ، چشم را اشک ، دل ما را یاد دوست.

——————————————————

با یاد رفیق است که دنیا برپاست ، با عشق رفیق است که دنیا زیباست فردا که ز دنیا رفتم ،این رفیق است که گوید:خاک رفیقم اینجاست.

——————————————————

اگه یه روز یه شاپرک تو خونتون کشید سرک یه خورده یاد من بیفت نگو ولش کن به درک

——————————————————

اگر من شاعرم شعرم تو هستی ، اگر من عاشقم عشقم تو هستی ، اگر من یک کتاب کهنه هستم بدان زیباترین برگش تو هستی.

——————————————————

به همه دنیا بگو نگاه تو سهم منه هرجای دنیا که باشی دلم برات پرمیزنه.

——————————————————

اگر خنده ز لبهایم گریزد، اگر اشک زچشم هایم بریزد ، اگر شادی شود از حالم فراموش ، اگر که غم شود با دل هم آغوش ، تو را هرگز نخواهم کرد فراموش.

——————————————————

اگر یه روز فکر کردی نبودن کسی بهتر از بودنش است چشمات رو ببند و نبودنش رو تصور کن اگر چشمات خیس شد بودن که هنوز دوستش داری پس رهاش نکن.

——————————————————

انگار پای ثانیه ها لنگ میشود وقتی دلی برای دلی تنگ میشود.

——————————————————

عشق یعنی مستی و دیوانگی/عشق یعنی با جهان بیگانگی/عشق یعنی شب نخستین تا سحر/عشق یعنی سجده ها با چشم تر.

——————————————————

یکی میپرسد اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه مینویسم برای انکه باید باشدو نیست…

——————————————————

چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم حواستی دوست نشوی تا به تو عادت نکنم.

——————————————————

اونیکه بعضی ها رو خیلی عزیز میکنه شادی دیدارشون نیست ،غم نیدنشونه.

——————————————————

چریشان خاطرم از چزخ گردون/زچشم انتظارم میچکد خون/نه میمیرم که درخاکم سپارند/نه مهرت میرود از سینه بیرون

——————————————————



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جک جدید جوک های خنده دار در تاریخ 1393/05/22 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

جک جدید جوک های خنده دار
نفهمیدیم این چه حکایتی هست که هر وقت دستشوییت می گیره می تونی تا دو ساعت نگهش داری ولی تا داخل دستشویی میشی اصلا مهلت نمیده که کمربندت رو در بیاری ! ! !


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 682
  • بازدید ماه : 3,112
  • بازدید سال : 35,954
  • بازدید کلی : 910,366