loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 274 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (2)
دانلود بازی به سوی مرگ Into the Dead v1.9 اندروید + نسخه مود شده + تریلر

نسخه معمولی + نسخه مود شده با آیتم های آنلاک شده

 در دنیایی که همه مرده اند و به زامبی تبدیل شده اند شما جان سالم به در برده اید، اما برای چه مدت؟ دنیا به مکانی وحشتناک تبدیل شده است که زامبی ها در آن تاخت تاز می پردازند و روز به روز تعداد آن ها افزایش می یابد. حال شما باید برای حفظ جان خود با هر وسیله که می توانید زامبی ها را نابود کرده و سعی کنید جان سالم به در ببرید زیرا هر دقیقه تعداد آن ها بیشتر می شود. بازی از محیط ترسناک و گرافیک خوبی برخوردار می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم می کند.  برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

vahab.v بازدید : 262 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (3)

Tower-Clash

در بازی Tower Clash TD یاید نقش اسکندر را بازی کرده و فرماندهی برج‌هایی با سلاح‌های ویژه را بر عهده گرفته و سپر دفاعی خود را در برابر امواج حملات بی‌پایان دشمنان در یک سیاره بیگانه حفظ کنید.

vahab.v بازدید : 107 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی مسابقات جت اسکی Riptide GP2 v1.2.2 اندروید + تریلر

Riptide GP یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه دوم این بازی برای اندروید نیز منتشر شد! در این نسخه از بازی شاهد بهبود گرافیک تا حد بالایی می باشیم، مسابقات بیشتر ، جت اسکی های سریع تر و محیط زیباتر همه از ویژگی های این نسخه می باشند. بازی دارای قابلیت مولتی پلیر نیز می باشد که می توانید به راحتی با دوستان خود به بازی بپردازید. این بازی بر روی دستگاه هایی با پردازنده تگرا از گرافیک بیشتری برخوردار می باشد و در آینده نیز این بازی با Tegra 4 نیز سازگار می باشد!

vahab.v بازدید : 127 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی رقبای دوچرخه سوار Bike Rivals v1.1.0 اندروید + تریلر

سوئیچ را بچرخانید، استارت بزنید و دریچه گاز را تا انتها بچرخانید تا با تمام سرعت به جلو حرکت کنید و مهیج ترین بازی موتور سواری را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه نمایید. این بازی یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی های موتور سواری سیستم عاملاندروید می باشد که توسط شرکت Miniclip طراحی و ساخته شده است و بر اساس فیزیک واقعی است و در آن همه چیز بی نظیر است! در هر مرحله از بازی شما باید: سریع، دقیق و جسور باشید و در زمان معین به مکان مشخص شده برسید تا بتوانید سه ستاره کامل را دریافت نمایید. گیم پلی بازی بسیار چالش برانگیز است و با استفاده از سیستم اشتراک گذاری بازی بهترین رکورد خود را با دوستانتان به جای بگذارید و یک رقابت بی نظیر را تجربه نمایید. بازی دارای دو نوع کنترل لمسی و شتاب سنج می باشد که هر کدام از آنها چالش های خاص خود را دارند و بدون شک جذابیت بسیاری هم دارند، مخصوصا به هنگام پرش از روی موانع و سطوح شیب دار! با انجام برخی حرکات می توانید مقداری نیترو جایزه بگیرید و سرعت خود را افزایش دهید.

vahab.v بازدید : 103 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)



دانلود بازی مدرن کمبات ۴ – Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.7c اندروید – همراه دیتا + تریلر

جدیدترین نسخه منتشر شده از بازی با نصب کاملا آفلاین به درخواست کاربران

Modern Combat 4: Zero Hour یکی از بهترین و محبوبترین بازی های اکشن و شوتر اول شخص در اندروید می باشد که طرفداران بی شماری دارد. گرافیک فوق العاده بالای بازی در حدی است که با بازی های کنسول های دستی نیز رقابت می کند. داستان فوق العاده زیبای بازی ، صداگذاری فوق العاده زیبا بر روی شخصیت های بازی ، افکت های صوتی و تصویری فوق العاده قدرتمند و وجود سلاح ها و مراحل متعدد همگی محیطی فوق العاده طبیعی را برای بازیکن فرآهم کرده است. در طول بازی ماموریت های مختلفی در کشور های مختلف به شما داده می شود مه باید آن ها را به اتمام برسانید. وجود ماشین های جنگی ، تانک ، هواپیماهای جاسوسی و هلیکوپتر به جذابیت بازی افزوده است! همچنین شما می توانید با دوستان خود به صورت انلاین بازی کنید . در این نسخه از بازی دارای مراحل جدید ، سلاح های جدید و افزایش گرافیک تا حد چشمگیری می باشیم برای اطلاع از تغییرات این نسخه از بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

vahab.v بازدید : 104 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars Angry Birds Star Wars II v1.7.1

{ پیشنهاد ویژه ی ما به شما }

{ ورژن پرمیوم بازی با حجم 69 مگابایت برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی }

Angry Birds Star Wars II یکی از تازه ترین تولیدات کمپانی بزرگ Rovio می باشد که در میان کاربران اندروید هم بسیار جای خود را پیدا کرده است . در این بازی ، بیننده ی جنگ میان پرندگان خشمگین و خوک های بد ذات بروی سایر سیاره ها و ستاره ها خوهیم بود . با قوانینی تازه مانند جاذبه ! البته در این راه ، کمک های تازه ای نیز افزوده شده است . مانند : نمایش محل برخورد پرندگان با برسی جاذبه ، سرعت ، نشانه گیری شما به خوک ها و دیگر ویژگی های تازه ای که بازی را بسیار هیجان انگیز و زیبا کرده است .

vahab.v بازدید : 102 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

Head Soccer Head Soccer v3.0.2 + Mod v2.3.1

{ پیشنهاد ویژه }

{ تازه ترین ورژن بازی قرار داده شد }

{ همراه با ورژن مود شده ی 2.3.1 }

Head Soccer یک بازی گرافیکی و بسیار زیبای اندروید می باشد که در آن یک فوتبال جذاب و زیبا را خواهیم دید . این بازی ، کمی با بازی های فوتبالی که تابحال دیده اید ، تفاوت دارد . وجود شخصیت های فانتزی گوناگون ، توانایی های فوق العاده ی بازیکنان ، امکان اجرای بازی بصورت آنلاین و … این بازی را از دیگر بازی های موجود ورزشی متفاوت کرده است . این بازی ، دارای بیش از 42 شخصیت کارتونی و 4 نوع سبک بازی می باشد . همچنین ، اجرای بازی براساس قوانین فیزیک ، جذابیت آنرا چندین برابر می کند .

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 1,724
  • بازدید سال : 18,972
  • بازدید کلی : 893,384