loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 96 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (1)

دانلود Telegram 3.16.1 – مسنجر پرطرفدار تلگرام اندروید + ویندوز

 

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و  امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم! در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار  دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا بی نهایت نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا 1+ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

vahab.v بازدید : 107 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

 

قبل از iOS 10.2، برنامه دوربین پیش‌فرض آیفون در هر بار استفاده به حالت اولیه باز می‌گشت. به طور مثال اگر از یک فیلتر استفاده می‌کردید، وقتی که دوباره به برنامه دوربین بازمی‌گشتید، خبری از فیلتر نبود و یا اگر ویدیویی را ضبط می‌کردید، در بازگشت به برنامه، دوربین باز هم در حالت عکاسی عادی قرار داشت. این برای کسانی که همیشه از یک حالت و یک فیلتر خاص استفاده می‌کردند، خوشایند نبود.

 

در iOS 10.2 و بعد از آن، در تنظیمات پنلی اضافه شده که با استفاده از آن می‌توانید آخرین تنظیمات دوربین را حفظ نمایید. دیگر نیازی به تنظیم حالت ثبت تصویر، فیلترها و تصاویر زنده نیست و آن‌ها هر بار ریست نمی‌شوند. در این مطلب به قابلیت حفظ آخرین تنظیمات پرداخته شده است.

 

چگونه تنظیمات دوربین آیفون را حفظ کنیم؟

vahab.v بازدید : 265 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (5)
دانلود لانچر قدرتمند GO Launcher EX Prime v5.07 اندروید

مطمئنا با لانچر قدرتمند GO Launcher EX آشنا هستید. این لانچر بیش از ۱۰۰ میلیون بار دریافت شده و محبوب ترین لانچر اندروید به شمار می آید. همچنین با دارا بودن بیش از ۱۰ هزار تم زیبا توانسته است محبوبیت خاصی میان کاربران اندروید پیدا کند. با استفاده از این لانچر محیط کاربری گوشی شما بسیار زیباتر شده و می توانید به دلخواه خود آن را شخصی سازی نمایید. همچنین دارای ویجت های بسیار زیبا و پرکاربرد می باشد و می توانید از آنها استفاده کنید.

vahab.v بازدید : 282 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (2)
دانلود موزیک پلیر حرفه ای MAVEN Music Player (Pro) v2.37.13 اندروید

قیمت در گوگل پلی ۳ دلار!

موزیک پلیر  MAVEN Music Player (Pro) قدرتمند با ارائه صدای سه بعدی و پویا می تواند خواسته های شما را از یک پلیر برآورده سازد. شعار اصلی نرم افزار ارائهصدای هماهمگ و پویا است.، حتی اگر شما از بلندگوهای جانبی هم استفاده کنید کم ترین تغییری را در کیفیت و پویایی صدا حس نمی کنید. شما می توانید بدون دردسر موزیک پلیر را در صفحه نمایش تلفن همراه خود مدیریت کنید یعنی آهنگ را عوض کنید یا آن را متوقف سازید. برنامه با استفاده از تکنولوژی EVS می تواند یک صدای فراگیر و طنین انداز را برای کاربر فراهم سازد.

vahab.v بازدید : 274 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (2)
دانلود بازی به سوی مرگ Into the Dead v1.9 اندروید + نسخه مود شده + تریلر

نسخه معمولی + نسخه مود شده با آیتم های آنلاک شده

 در دنیایی که همه مرده اند و به زامبی تبدیل شده اند شما جان سالم به در برده اید، اما برای چه مدت؟ دنیا به مکانی وحشتناک تبدیل شده است که زامبی ها در آن تاخت تاز می پردازند و روز به روز تعداد آن ها افزایش می یابد. حال شما باید برای حفظ جان خود با هر وسیله که می توانید زامبی ها را نابود کرده و سعی کنید جان سالم به در ببرید زیرا هر دقیقه تعداد آن ها بیشتر می شود. بازی از محیط ترسناک و گرافیک خوبی برخوردار می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم می کند.  برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

vahab.v بازدید : 207 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (1)

ASTRO%20File ASTRO File Manager Pro v4.5.629

{ فایل منیجیری محبوب و پرامکانات برای مدیریت فایل ها با بیش از 75 میلیون بار دانلود}

ASTRO File یک فایل منیجر جدید و بسیار پرقدرت می باشد که بوسیله ی آن می توانید کارهای گوناگونی بروی فایل های خود انجام دهید . برای مثال ، می توانید فرمت فایل های خودرا به فرمت های دلخواه تغییر دهید تا از دسترسی دیگران به فایل های خود جلوگیری کنید . همچنین ، اپلیکیشن دارای پلیر عکس و فیلم و همچنین صدا می باشد که می توانید با ورود به آن ، آنرا ببینید ویا بشنوید . همچنین ، این اپلیکیشن امکان گشودن فایل هایی با فرمت های فشرده مانند ” ZIP” را به شما می دهد . امکان جستجو در میان فایل ها نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد . افکت های گرافیکی نیز در جابجایی میان صفحات این فایل منیجر دیده میشود . می توانید بوسیله ابزار های آنلاین ، همانند Google Drive اسناد پی دی اف و .DOC را بصورت آنلاین مشاهده و ویرایش کنید . امکان جستجوی دقیق میان فایل ها با دادن ویژگی های آن ، از دیگر ویژگی مهم این نرم افزار مدیریت فایل می باشد .

vahab.v بازدید : 262 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (3)

Tower-Clash

در بازی Tower Clash TD یاید نقش اسکندر را بازی کرده و فرماندهی برج‌هایی با سلاح‌های ویژه را بر عهده گرفته و سپر دفاعی خود را در برابر امواج حملات بی‌پایان دشمنان در یک سیاره بیگانه حفظ کنید.

تعداد صفحات : 140

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 1,734
  • بازدید سال : 18,982
  • بازدید کلی : 893,394