loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 207 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (2)

 

 iKeyboard4 iKeyboard   emoji,emoticons v1.5 

 

 

{ امتیاز بالای 4.4 از 5 در گوگل پلی }

{ همراه با پشتیبانی از زبان پارسی }

 

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که از کیبورد پیشفرض گوشی یا تبلت خود خسته شده اید و دوست دارید آنرا تغییر دهید ، پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن ( کیبورد ) iKeyboard – emoji,emoticons می باشد . این کیبورد با پشتیبانی از بیشتر زبان های دنیا از جمله پارسی ، می تواند کیبورد زیبا و جذابی برای ایرانیان و پارسی زبانان باشد . بوسیله ی این کیبورد ، ضمن افزایش سرعت تایپ متن خود ، می توانید از بیش از 800 شکلک موجود در این کیبورد در گفتگو های خود استفاده کنید . شکلک هایی اختصاصی که در کیبورد های دیگر یافتن نمیشوند . همچنین ، این کیبورد با دارا بودن تم ها و حالت های گوناگون برای نمایش ، جذابیت بسیار زیاد هنگام تایپ کردن دارد که از خستگی و تکراری شدن آن جلوگیری می کند .

vahab.v بازدید : 135 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

http://www.uplooder.net/

 

 

 

پیشنهاد بسار بسیار ویژه من به شما

با سلام خدمت بازدید کنندگان و کاربران محترم اندرویدبازار 18 یا همون فری دل در این پست قصد دارم یه برنامه شگفت انگیز رو به کاربران معرفی کنم که تا حالا تو هیچ وبسایت معتبری قرار داده نشده است  این برنامه جالب توسط دوست عزیزمون علی خادمی نوشته شده که بسیار ازش تشکر میکنم بابت زحمت کشیدنش  خب بریم سر اصل مطلب:

اسم این برنامه بازار رایگان هست  که برنامه های پولی کافه بازارو  توش به صورت رایگان گذاشته که کار کردن و دانلود کردن برنامه ها با این اپلکیشن بی نظیر بسیار ساده و جذاب هست  

 جالب اینجاس که برنامه ها به روز میشه ودر نسخه بعدی برنامه  اگه بشه پکیج کاملشو برای شما میزارم

فراموش نشه که نظرات شما عزیزان باعث خرسندی و تشویق ما میشود

امیدوارم از این برنامه لذت ببرید

 


vahab.v بازدید : 89 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

 

SwiftKey-Keyboard-&-Free-Emoji


SwiftKey Keyboard & Free Emoji نام یک صفحه کلید زیبا ، قدرتمند و پرسرعت برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از این کیبورد می توانید سرعت تایپ خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . بیش از ۳۰ تم مختلف در این کیبورد وجود داشته که می توانید آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این برنامه از بیش از ۶۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می نماید .


vahab.v بازدید : 3814 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (27)

هدیه اندرویدبازار18 به کاربران و بازدید کنندگان 


دانلود 123 نرم افزار ایرانی و پولی بازار  

 

توجه :این پکیج بسیار وِیزه برای کاربران اندرویدبازار به صورت کاملا رایگان موجود است برای دانلود ان باید عضو اندرویدبازار باشید


 
در این پست برای کاربران محترم اندرویدبازار قصد معرفی 123 برنامه پولی و ایرانی بازار را داریم که برای اولین بار در تمام سایت های اندروید عرضه میشود ...شما میتوانید این برنامه ها را به صورت یکجا با حجم227مگابایت و به صورت جداگانه و دلخواه دانلود کنید ....منتظر نظرات ودلگرمی های شما دوستان عزیز هستیم
برای دانلود به ادامه مطلب بروید....
 

 

vahab.v بازدید : 46 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Minuum Keyboard

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به دنبال یک کیبورد متفاوت هستید بدون شک Minuum Keyboard را امتحان کنید ! اگر انگشتان بزرگی دارید و تایپ کردن برایتان سخت است می توانید از این کیبورد استفاده نمایید . بیش از ۸۵۶ شکلک زیبا و شیک در این برنامه وجود داشته که قادر خواهید بود آن ها را به دوستان خود ارسال کنید . توجه داشته باشید که  هنگام تایپ کردن با این کیبورد تنها قسمت کوچکی از گوشی اندرویدی شما اشغال خواهد شد . همچنین لازم به ذکر است که این کیبورد به صورت کامل از زبان های انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، ایتالیایی و آلمانی پشتیبانی می کند .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن زبان های بیشتر

پیشرفت های جزئی برنامه

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکل فورس کلوز

بهبود عملکرد برنامه

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 50 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 Adaptxt-Keyboard

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Adaptxt Keyboard یک کیبورد هوشمند برای سیستم عامل اندروید می باشد . این کیبورد یک کیبورد متفاوت بوده که مطمئنا از تایپ کردن با آن لذت خواهید برد . از قابلیت اصلی این کیبورد می توان به تصحیح خودکار کلمات ، پیش بینی کلمات بعدی و رابط کاربری شیک آن اشاره داشت . از فرهنگ لغت موجود در برنامه استفاده کرده و سرعت تایپ خود را افزایش دهید . و در نهایت لازم به ذکر است که این کیبورد از ۹۳ زبان از جمله زبان شیرین پارسی پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از فرهنگ لغت کلمات

پیش بینی کلمات بعدی

پشتیبانی از ۹۳ زبان

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 71 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

توسط کیبورد هوشمند TypeSmart v2.0 که برای گوشی های آندروید نسخه ۲٫۲ و بالاتر می باشد می توانید در حالت های گوناگون سریعتر و هوشمندتر متن مورد نظر خود را تایپ نمایید این کیبورد از پوسته های بسیار زیبایی پشتیبانی می کند که شما می توانید به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید امیدواریم این صفحه کلید آندروید مورد قبول شما واقع گردد.

 

 دانلود کیبورد هوشمند برای آندروید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 518
  • بازدید ماه : 1,705
  • بازدید سال : 18,953
  • بازدید کلی : 893,365