loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 157 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رمز گذاری و آنتی کی لاگر – KeyScrambler Premium

KeyScrambler Premium 3.4.0.4 نرم افزاری بسیار کم حجم و قدرتمند جهت رمز گذاری اطلاعات و جلوگیری از فعالیت های مخفی کی لاگر ها می باشد که امروزه با وجود بدافزار های فراوان، نصب بدون چنین نرم افزار های امنیتی بیش از پیش در هر سیستمی ضروری به نظر می رسد. این نرم افزار به شما اجازه میدهد که با فشردن هر کلید از صفحه کلید، به صورت سریع رمز شده ی آن حروف، اعداد و علائم را در اختیار داشته باشید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

vahab.v بازدید : 76 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار ساده برای رایت – gBurner

نرم افزار های فراوانی جهت رایت CD و DVD تولید و منتشر شده‌اند و سیستم عامل ویندوز نیز در ویندوز ویستا به بعد این امکان را به کاربران فراهم کرده تا به سادگی بتوانید فایل های مورد نیاز خود را برروی دیسک های CD و DVD  رایت نمایید. (در این تصویر می توانید این قابلیت ویندوز رو مشاهده کنید) استفاده از این ابزار در ویندوز بسیار آسان و سریع است، اما این ابزار حرفه ای نبوده و در بعضی مواقع قابلیت هایی را که کاربران به آن نیاز دارند را پشتیبانی نمی کند. نرم افزار gBurner ابزاری کم حجم و کارآمد با روش کار ساده به شما کمک می کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، فایل های خود را با کیفیت بالا برروی سی دی یا دی وی دی رایت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....برای دانلود به ادامه مطلببرای دانلود به ادامه مطلب بروید... بروید...

vahab.v بازدید : 2818 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (1)

در این پست قصد داریم شما را با برنامه ای به نام VRoot آشنا کنیم. برنامه ای که به سادگی و تنها با یک کلیک می تواند رامهای مختلف(با ورژن های اندروید متفاوت از ۲.۳ تا ۴.۳) از گوشی های با برند های مختلف از جمله : Sony ericsson  HTC , Samsung , LG , Huawei , Motorola , Lenovo و … را روت کند.(حتی بدون نیاز به باز کردن بوتلودر) برای مشاهده مدلهای مختلف از برند های مختلف که توسط این برنامه روت میشوند بر روی نام هر برند کلیک نمایید و بر روی عکس باز شده نیز کلیک کنید تا اندازه واقعی تصویر را مشاهده کنید.

HTCSamsungLGSONYMotorolaLENOVOHuaweiCoolZTEOther

آموزش در ادامه مطلب

 

vahab.v بازدید : 161 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیشنهاد ویژه به برنامه نویسان و وبسایت داران....

 

با استفاده از برنامه مای تگ می توانید به آسانی برای مطلب وبلاگتان تگ درست کنید و دیگر لازم نیست زمان زیادی برای نوشتن تگها مصرف کنید.کار با این برنامه بسیار راحت است طوری که عنوان را وارد کرده و تگ ها را پس میگیرید.

 

دانلود برنامه مای تگ برای ساختن تگ برای وبلاگ - needsdownload.rozblog.com

 

 

vahab.v بازدید : 59 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

http://www.uplooder.net/

 

|دانلود Avast! Free Antivirus 9.0.2008 آنتی ویروس رایگان و فارسی آواست|

آنتی ویروس avast در بین آنتی ویروس های رایگان و فارسی بهترین امکانات حفاظتی را برای سیستم شما به ارمغان می آورد.این نرم افزار امنیتی رایگان که هم اکنون نسخه OF CHARGE آن در دسترس است برای استفاده غیر تجاری و خانه اختصاص می یابد.

از جالب ترین ویژگی این آنتی ویروس رایگان و فارسی می توان به پشتیبانی آن از زبان محبوب فارسی اشاره کرد . این آنتی ویروس رایگان و فارسی علاوه بر حفاظت قدرتمند از سیستم از خود هم حفاظت کاملی می کند این امر در برابر ویروس های فوق قوی بسیار مؤثر است

.هم اکنون جدید ترین ورژن آنتی ویروس رایگان Avast! Free Antivirus در ادامه مطلب قرار دارد

vahab.v بازدید : 37 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروزه با پیشرفت اینترنت و اطلاعات جالبی که در آن وجود دارند و این که این اطلاعات در اختیار افراد زیادی در سراسر جهان قرار می گیرد ،فشرده سازی یکی از مسائل مهم محسوب می شود. چرا که اکثر افراد در کشور عزیزمان از کم بودن سرعت اینترنت ناراضی هستند و دوست دارند مدیران سایت ها اطلاعاتی را در اختیار کاربرانشان برای دانلود قرار می دهند را تا حد قابل توجهی فشرده کنند تا کاربران بتوانند راحت تر و سریع تر آنها را دریافت نمایند و تا حدی این مشکل نیز حل شود . همچنین در رایانه ی خودمان ممکن است فضای کافی برای ذخیره ی اطلاعات در اختیار نداشته باشیم و از طرفی دیگر نمی خواهیم اطلاعاتی را حذف و این اطلاعات جدید را جایگزین نماییم . در این صورت اگر سی دی یا دی وی دی در دسترس نباشد تا اطلاعات ضروری را به داخل آن انتقال دهیم ناچار به فشرده سازی برخی اطلاعات در رایانه هستیم . این فشرده سازی بنا به سلیقه ی کاربر می تواند با نرم افزارهای خاصی انجام شود . در ادامه مستر دانلود نرم افزاری را به شما پیشنهاد می کند که در زمینه از قدرتمندترین نرم افزارها به حساب ی آید.
Winzip یک برنامه معروف و قدرتمند و قدیمی در زمینه فشرده سازی فایل های می باشد. این نرم افزار به راحتی و سرعت فایل های شما را فشرده یا از حالت فشرده در می آورد تا فضای دیسک شما کمتر اشغال شود و یا اینکه مدیریت روی فایل های شما راحت تر باشد . Winzip از دو روش و متد قدرتمند و جدید PPMd and bzip2 برای فشرده سازی فایل های استفاده می کند . این نرم افزار به شما کمک می کند که فایل های مهم خود را فشرده کنید و یا روی آنها پسورد قرار دهید . این فایل می توانند هر نوع فرمتی را داشته باشند . برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه میکند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت به اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) میباشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فرمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد. می توانید این نرم افزار کاربردی ارزشمند را ازمستر دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید .

توضیحات جامع و ویژگی های برنامه در ادامه ی مطلب موجود است .

vahab.v بازدید : 59 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FBook 2.6

نرم افزار fBook بنای بستر CMF1 تهیه شده است و هم اکنون گستره بسیار وسیعی از کتب ساخته شده برای تلفن همراه با این نرم افزار ساخته شده است.

برخی از ویژه گی های نرم افزار :
نمایش متون به زبان های (فارسی، عربی، انگلیسی، سوئدی، آلمانی، فرانسوی، هندی، چینی، ژاپنی و …)
قابلیت پشتیبانی کامل در تمامی قسمت ها از صفحات لمسی
قابلیت نمایش با چندین قلم
قابلیت یکسان سازی در تلفن های همراه گوناگون
قابلیت نمایش با قالب های گوناگون
قابلیت دسته بندی بسیار ساده موضوعات
صفحه بندی مطالب به صورت خودکار
قابلیت پشتیبانی از نسخه های قدیمی fBook

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 1,707
  • بازدید سال : 18,955
  • بازدید کلی : 893,367