loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 124 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

Avast Avast Mobile Security v3.0.7802

{ ورژن فول کرک برنامه با لایسنس همیشگی }

{ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر و امتیاز ۴.۴ از ۵ }

نداشتن یک نرم افزار امنیتی مانند آنتی ویروس بروی سیستم عامل اندروید ، بسیار کار اشتباه و خطرناکی می باشد و ممکن است هزینه های سنگینی مانند پاک شدن همه ی اطلاعات خود را بپردازید . این سیستم عامل پرطرفدار هدف حمله ی هکر های بسیار زیادی قرار گرفته است و تامین امنیت بجز با داشتن یک آنتی ویروس قدرتمند امکان پذیر نمی باشد .  

vahab.v بازدید : 127 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

Dr.Web Dr.Web v.9 Anti virus Life lic v9.01.4

{ گران قیمت ترین اپلیکیشن اندروید در تاریخ ( ! ) با قیمت ۷۵ دلار !!! }

{ ورژن فول کرک اپلیکیشن }

{ امتیاز بالای ۴.۶ از ۵ }

{ پیشنهاد ویژه }

کمپانی Dr.Web ( دکتر وب ) که همیشه جزو برترین و نامدار های دنیای آنتی ویروس ها بوده است ، در اقدامی دست به تولید اپلیکیشن و آنتی ویروسی فوق العاده قدرتمند برای دستگاه های اندروید کرده است . البته تابحال ۹ ورژن از این آنتی ویروس ارائه شده است که ما هم اکنون بهترین و جدیدترین ورژن آنرا در اختیار شما قرار داده ایم . Dr.Web v.9 Anti-virus نسخه ی جدیدی از سری اپلیکیشن های دکتروب در زمینه ی تامین امنیت دستگاه های اندرویدی می باشد . این آنتی ویروس را می توان جزو ۳ آنتی ویروس برتر اندروید در جهان دانست . قیمت فوق العاده گران این آنتی ویروس ( ۷۵ دلار = بیش از ۲۰۰ هزار تومان ) ، همگان را به این فکر واداشت که این آنتی ویروس ، آنتی ویروس موفقی نخواهد بود . چراکه با وجود آنتی ویروس های رایگان اندرویدی ، دیگر کسی برای دستگاه اندروید خود این همه پول خرج نمی کند . ولی پس از مدتی ، دکتروب نشان داد که آنها اشتباه می کرده اند . فروش نزدیک به ۵۰ هزار لایسنس اختصاصی در مدتی کوتاه و همچنین دریافت امتیاز بسیار عالی ۴.۶ از ۵ نتیجه ی اعتماد و رضایت کاربران از این آنتی ویروس است . همچنین ، نسخه ی رایگان این آنتی ویروس هم در دو نسخه ارائه شده است که مجموعا بروی بیش از ۷۵ میلیون دستگاه اندرویدی نصب شده اند .

vahab.v بازدید : 45 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

{ ورژن فول کرک برنامه با لایسنس همیشگی }

نداشتن یک نرم افزار امنیتی مانند آنتی ویروس بروی سیستم عامل اندروید ، بسیار کار اشتباه و خطرناکی می باشد و ممکن است هزینه های سنگینی مانند پاک شدن همه ی اطلاعات خود را بپردازید . این سیستم عامل پرطرفدار هدف حمله ی هکر های بسیار زیادی قرار گرفته است و تامین امنیت بجز با داشتن یک آنتی ویروس قدرتمند امکان پذیر نمی باشد .  avast! Mobile Security پک امنیتی آنتی ویروس ، تولیدی کمپانی آواست ویژه سیتسم عامل گسترده ی اندروید است . این برنامه ، افزون بر ویروس یاب و تروجان یاب ، می تواند برنامه های شما را نیز اسکن کند . همچنین ، بوسیله ویژگی فایرفال آن ، می توانید یک دیوار آتشین بسیار قدرتمند در برابر ویروس های اینترنتی داشته باشید و این می تواند کیفیت آنرا افزایش دهد . همچنین ، بوسیله این آنتی ویروس می توانید تمامی اپلیکیشن های موجود برای دستگاه اندروید خود را اسکن کرده و از پاک بودن و فعالیت غیرمخرب آنها اطمینان بدست آورید . این آنتی ویروس، در بروزرسانی های خود ، جدید ترین روش های شناسایی ویروس ها و تروجان ها را شناسایی کرده است .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

 

vahab.v بازدید : 51 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

{ آنتی ویروسی با امنیت و امکانات بالا }

Avira Android Security محصولی تازه از کمپانی اَویرا برای افزایش امنیت دستگاه های هوشمند اندرویدی می باشد . این اپلیکیشن امنیتی و آنتی ویروس ، ارائه ای قدرتمند و رایگان برای افزایش محبوبیت اویر  و تبلیغ محصولات آن می باشد . امکانات بی همتایی که این برنامه به شما ارائه میدهد ، هرگونه نیاز به اپلیکیشن امنیتی دیگر را از میان میبرد و امنیتی بسیار بالا برای کاربران خود فراهم می نماید . اسکن فایل های موجود در فایل منیجر شما ، اسکن اپلیکیشن ها و بازی ها ، یافتن گوشی دزدیده شده و یا گم شده و بلاک کردن گوشی بوسیله فرمان های کنترل از راه دور ، امکان پسورد گذاری بروی برنامه برای جلوگیری از دسترسی دیگر افراد به آن ، عدم امکان پاک کردن اپلیکیشن بدون داشتن رمز اولیه و … تنها بخشی از ویژگی های بسیار مهم آنتی ویروس اویرا برای اندروید می باشد .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 3814 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (27)

هدیه اندرویدبازار18 به کاربران و بازدید کنندگان 


دانلود 123 نرم افزار ایرانی و پولی بازار  

 

توجه :این پکیج بسیار وِیزه برای کاربران اندرویدبازار به صورت کاملا رایگان موجود است برای دانلود ان باید عضو اندرویدبازار باشید


 
در این پست برای کاربران محترم اندرویدبازار قصد معرفی 123 برنامه پولی و ایرانی بازار را داریم که برای اولین بار در تمام سایت های اندروید عرضه میشود ...شما میتوانید این برنامه ها را به صورت یکجا با حجم227مگابایت و به صورت جداگانه و دلخواه دانلود کنید ....منتظر نظرات ودلگرمی های شما دوستان عزیز هستیم
برای دانلود به ادامه مطلب بروید....
 

 

vahab.v بازدید : 110 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)
vahab.v بازدید : 75 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

هم اکنون ۱٫۲ میلیون برنامه اندروید وجود دارد و میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان از آنها استفاده می کنند از این رو می طلبد کاربران برای جلوگیری از حملات هکر ها از نرم افزار های امنیتی هوشمند و قدرت مندی استفاده نمایند به همین دلیل ما برنامه Armor for Android™ Security  که یک ویروس کش قوی است را به شما معرفی می نماییم . این برنامه  با اسکن تمامی نرم افزار های موجود در تلفن همراه شما ،این قابلیت را دارد که تروجان ها را تشخیص دهد و هکر های از پیامک ها و تماس های شما دور سازد .

براي دانلود به ادامه مطلب برويد...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 1,670
  • بازدید سال : 18,918
  • بازدید کلی : 893,330