loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 144 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (1)

با سلام خدمت کاربران اندرویدبازار18 (فری دل) همانطوور که میدونید فری دل دات ای ار هرچند وقت یه بار یه سورپرایز برای کاربراش داره  امروز تو این پست ترکوندم واس برو بچ  تو این پست یه پکیج از 19 برنامه منتخب فروشی بازارو گذاشتم که اگه بری جمعا از بازار بخریش حدود میانگین 35 تا چهل هزار تومنی در میاره  بعضی از برنامه هاش تو بازر 3900 یا سه هزار به بالاس در صورتیکه در اندرویدبازار برای کاربران در عوض یه شارژ دو هزاری همراه اول یا ایرانسل  فرقی نداره داده میشه لیست برنامه ها تو ادامه مطلب هست اگه کسی طالب بود میتونه کد شارژ ایرانسل یا همراه اول به ادرس ایمیلی که میدم ارسال کنه ظرف 24 ساعت احتمال زیاد کمتر پکیج برنامه رو که تو قالب یه فایل زیپ 40 مگابایتی هست میفرستم با تشکر مدیریت سایت اندرویدبازار18 vahabvalipour

vahab.v بازدید : 120 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (1)

Smart IR Remote Smart IR Remote   AnyMote v2.0.6

{ جزو بهترین اپلیکیشن های ریموت کنترل برای اندروید }

{ قابل استفاده در دستگاه های دارای مادن قرمز ( همه ی دستگاه های قدرتمند 2012 به بعد دارند ) }

{ پشتیبانی از بیش از 700 هزار دستگاه }

{ پیشنهاد ویژه }

آیا تابحال شده است که ببینید فردی با گوشی یا تبلت خود همه ی وسایل ریموتی اطراف خود را کنترل کند ؟! اپلیکیشن فوق العاده ی Smart IR Remote – AnyMote امکان مدیریت و کنترل دستگاه های کنترلی را بوسیله ی گوشی ها و تبلت های اندرویدی به شما می دهد . بوسیله ی این اپلیکیشن می توانید به سادگی و با واردکردن مدل دستگاه موردنظر ، ریموت آنرا بروی صفحه ی دستگاه خود ببینید و بوسیله ی گوشی یا تبلت خود آنرا کنترل کنید ! این برنامه امکان کنترل : تلوزیون ها ، ویدئو پلیر ها ( گیرنده ها ) ، کولر های گازی ، دیتاشو ها و … را به شما هدیه می دهد . برای استفاده از این برنامه باید مدل دستگاه موردنظر را وارد کنید تا اپلیکیشن ریموت موردنظر شما را از اینترنت دریافت کند و شما بتوانید به کنترل اجسام نزدیک خود بپردازید . برای استفاده از این برنامه ، نیاز به اینترنت دارید .

vahab.v بازدید : 77 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

Stopwatch Timer Stopwatch Timer FULL v2.0.6.4

{ اپلیکیشنی پیشرفته و پرکاربرد برای استفاده های زمانی }

{ ورژن پرمیوم اپلیکیشن با امکانات کامل }

Stopwatch Timer اپلیکیشنی بسیار عالی و پر امکانات است که بوسیله ی Javier Salmona در گوگل پلی ارائه شده است . این اپ تا کنون چند میلیون بار دانلود">دانلود و نصب شده است و در پایان امتیاز 4.3 از 5 را از کاربران و استفاده کنندگان این اپلیکشین دریافت کرده است . در این برنامه ، همه ی ابزار های زمانی گردآوری شده اند تا کاربران بتوانند تنها با نصب همین یک اپلیکیشن به چندین امکان دسترسی داشته باشند . برای مثال ، شمارش معکوس یکی از این ویژگی هاست که می توانید با تنظیم ساعت برنامه بروی مقدار زمان موردنظر ، منتظر شوید تا زمان موردنظر پایان یابد و برنامه به شما اطلاع دهد . همچنین ، تایمر نیز یکی دیگر از مهمترین موجود می باشد .

vahab.v بازدید : 136 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

Talking Tom 2 Talking Tom Cat 2 v4.6

{ بیش از 400 میلیون بار دانلود }

{ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید }

{ امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی }

{ اپلیکیشنی فوق العاده سرگرم کننده }

{ همراه با ورژن مود شده : سکه ی بی نهایت برای آپگرید های گوناگون }

Talking Tom Cat 2 را می توان جزو 5 بازی برتر و پرطرفدار اندروید در جهان دانست که هم اکنون بروی بیش از 400 میلیون دستگاه اندروید دانلود و نصب شده است . در این بازی ، شما با یک گربه ی بسیار بامزه و جالب سروکار دارید . نام این گربه ” تام ” است و یک گربه ی سخنگو و بسیار شیرین است . در این بازی ، شما یک جمله یا عبارتی را می گویید و سپس تام آنرا تکرار می کند و با شما صحبت می کند . در این بازی می توانید با بدست آوردن سکه ، لباس ها و ابزار جدید برای تام بخرید و او را پیشرفت دهید . این بازی را اصلا از دست ندهید .

vahab.v بازدید : 92 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

2048-Futuristic-Flashlight-PRO

نرم افزار Futuristic Flashlight PRO این امکان را به شما می دهد تا فلاش ال ای دی گوشی اندرویدی خود را روشن نگاه داشته و از آن به عنوان یک چراغ قوه استفاده نمایید . روشنایی این برنامه بسیار بالا بوده و به راحتی می توانید از آن در مکان های تاریک استفاده کنید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک عرضه شده است . این چراغ قوه به صورت کامل با گوشی های Samsung galaxy S5, HTC ONE(M8), LG G2 and LG G3, Sony Xperia Z1 و … سازگاری داشته که می توانید به راحتی آن را بر روی دیوایس های اندرویدی خود نصب نمایید .

vahab.v بازدید : 89 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

Froggy-Splash

در نسخه دوم بازی Froggy Splash بایستی با ضربه و پرش به مکان های دوردست بفرستید . او را به مناطق محروم تبعید کرده و سپس او را کنترل نمایید . در طول مراحل ستاره ها را جمع آوری نمایید و امتیاز خود را افزایش دهید . با تمام وجود  قدرت ها و استعداد های خود را کشف کنید و آن را به همگان نشان دهید . تمام توان و کوشش خود را به کار گرفته و با برنده شدن در بازی در شبکه های اجتماعی رکورد بزنید . با کاوش در مکان های خیره کننده مراحل بازی را به انجام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۱۶ دستاورد و توانایی در این بازی وجود دارد .

vahab.v بازدید : 91 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

Car Home Ultra

Car Home Ultra یک نرم افزار جامع جهت امنیت بیشتر هنگام رانندگی برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد. با استفاده از این نرم افزار، می توانید بیشتر کارها را به گوشی خود بسپارید. از جمله قابلیت های اصلی این نرم افزار، می توان به سنجش ارتفاع، سرعت سنج، قطب نما، شرایط آب و هوایی فعلی، محل سکونت فعلی، روشن و خاموش کردن خودکار وای فای، نمایش سرعت به کیلومتر، نمایش درجه حرارت و درجه سانتی گراد و در دسترس بودن ۳۰ کلید میانبر سفارشی اشاره داشت.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 1,682
  • بازدید سال : 18,930
  • بازدید کلی : 893,342