loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 135 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Tower-Clash

در بازی Tower Clash TD یاید نقش اسکندر را بازی کرده و فرماندهی برج‌هایی با سلاح‌های ویژه را بر عهده گرفته و سپر دفاعی خود را در برابر امواج حملات بی‌پایان دشمنان در یک سیاره بیگانه حفظ کنید.

vahab.v بازدید : 104 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars Angry Birds Star Wars II v1.7.1

{ پیشنهاد ویژه ی ما به شما }

{ ورژن پرمیوم بازی با حجم 69 مگابایت برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی }

Angry Birds Star Wars II یکی از تازه ترین تولیدات کمپانی بزرگ Rovio می باشد که در میان کاربران اندروید هم بسیار جای خود را پیدا کرده است . در این بازی ، بیننده ی جنگ میان پرندگان خشمگین و خوک های بد ذات بروی سایر سیاره ها و ستاره ها خوهیم بود . با قوانینی تازه مانند جاذبه ! البته در این راه ، کمک های تازه ای نیز افزوده شده است . مانند : نمایش محل برخورد پرندگان با برسی جاذبه ، سرعت ، نشانه گیری شما به خوک ها و دیگر ویژگی های تازه ای که بازی را بسیار هیجان انگیز و زیبا کرده است .

vahab.v بازدید : 65 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

Digger-HD

در زیر زمین به کاوش پرداخته و گنچ ها را به دست آورید . در حال حاضر Digger HD یکی از گرافیکی ترین و اعتیادآور ترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد . در معدن و زیرزمین به تکاپو بپردازید و طلا و جواهرات متعددی را به دست آورید . بیش از ۵۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به انجام برسانید . امتیازات و مهارت های خود را به صورت کامل ارتقا دهید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده اشت .

vahab.v بازدید : 62 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

Pou Pou v1.4.57

{ پیشنهاد ویژه ی freedel به شما }

{ یکی از زیباترین و اعتیاد آور ترین بازی های اندروید در جهان با بیش از 200 میلیون کاربر و امتیاز 4.4 }

{پست به آخرین ورژن موجود از بازی آپدیت شد }

{ بروزرسانی هفتگی }

{ انتشار اختصاصی ورژن 1.4.57 برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی }

بازی Pou  یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و البته محبوب برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی زیبا ، شما مسئولیت نگهداری از حیوان خانگی ( Pet ) خود را دارید و باید همانند کودک خود از او مراقبت کنید و او را با کارهای گوناگون سرگرم کنید . به او غذا بدهید ، با او بازی های گوناگون انجام دهید و او را بزرگ کنید تا بتوانید در بازی پیشرفت کنید . این بازی ، بروی پیش از 150 میلیون دستگاه اندروید نصب شده است که این رقم ، نشان دهنده ی زیبایی و علاقه کاربران به بازی می باشد . در این بازی ، باید روزانه کارهای گوناگونی انجام دهید . برای مثال ، امروز به او غذا بدهید و چند ساعت بعد او را به حمام ببرید . بازی پو ، در زمان حقیقی انجام میگیرد و باید در قسمت های گوناگون روز ، به حیوان خانگی خود رسیدگی کنید و با او بازی کنید یا به او خوراکی بدهید . نیاز های پو ، در قسمت اطلاعیه های اندروید ( notification bar ) نمایان می شود . وجود شخصیت های گوناگون در این بازی ، رنگی تازه به آن بخشیده و کاربر را با چالش های تازه روبرو میکند .

vahab.v بازدید : 143 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

Tiny-Robber-Bob

وقتی باب تنها یک پسر کوچک بود، از همان ابتدا سرنوشت خود را می‌دانست… او برای سال‌های متمادی مهارت‌های خود را پرورش داد تا به هدفش دست پیدا کند! شبانه‌روز سخت تلاش و تمرین کرد تا بتواند ماجراجویی‌اش را به بهترین نحو به انجام برساند. Tiny Robber Bob یک بازی سرگرم کننده پازل است که باید در آن از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مناسب به موقع استفاده کنید تا بتوانید عملیات دستبرد را با موفقیت به انجام برسانید. این بازی دارای مراحل مختلف است و هرچه در آن پیشروی می‌کنید، سخت‌تر می‌شود و باید استراتژی‌های قویتری بکار بگیرید.

vahab.v بازدید : 1443 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Armies-of-Dragons 

از پادشاهی خود دفاع نموده و در برابر مهاجمان و تجاوزگران از خودتان مقاومت نشان دهید . Armies of Dragons  نوع جدیدی از استراتژی و دفاع از قلعه می باشد ! با استفاده از قدرت چهار عنصر ارتش خود را سازماندهی نموده و مهارت های خود را ارتقا دهید . به شبکه اجتماعی فیسبوک متصل شوید و امتیازات خود را در آن جا ثبت کنید . آیتم های متنوع را به دست آورید و از آن ها استفاده کنید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های آلمانی، فرانسوی ، اسپانیایی و ایتالیایی سازگاری دارد .

vahab.v بازدید : 67 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Reindeer-Rush 

به سرزمین لاپند خوش آمدید ! به گوزن های سرزمین شمالی کمک کنید تا به سمت جلو حرکت کنند . شخصیت های خنده دار و کمدی را انتخاب کنید و با پرش ، اسلاید و جا خالی دادن مراحل را به انجام برسانید . توضیحات فوق مربوط به بازی Reindeer Rushمی باشند . در طول مسیر ستاره ها را جمع آوری کنید و مهارت های خود را به صورت کامل ارتقا دهید . از قالیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر اشاره داشت .  لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور بوده و جای هیچ شکی نیست که مجذوب آن خواهید شد .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 484
  • بازدید ماه : 1,671
  • بازدید سال : 18,919
  • بازدید کلی : 893,331