loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 14173 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (11)

BeeTalk BeeTalk v1.5.1

{ پیشنهاد ویژه }

{ بیش از 35 میلیون کاربر از این مسنجر استفاده می کنند }

 

در بازار داغ این روزهای پیام رسان های اینترنتی و مسنجر ها ، مسنجر ها تقریبا امکانات و ویژگی های مانند هم بسیاری دارند . در این پست ازfreedel قصد معرفی مسنجری زنبوری را برای شما کاربران گرامی داریم . این مسنجر با نام BeeTalk که قسمتی از آن برگفته از زنبور است و لوگوی آن هم زنبوری است و البته تم اصلی آن هم عسلی و بازهم زنبوری است ، پا به میدان گوگل پلی گذاشته است . این مسنجر با امکانات بسیار بالایی که در اختیار شما می گذارد ، امکان گفتگوی آسان و بی درسر و البته لذت بخش با دوستانتان را به شما می دهد . وجود دودل ها نیز جذابیت چندین برابری به گفتگو های شما می دهد .

vahab.v بازدید : 51 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بی شک برنامه نود شبکه سه صدا و سیما ، از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیون می باشد . برای این ساعت در سایت دانلود ها نرم افزار برنامه نود ( ۹۰ ) ، مخصوص گوشی های آیفون برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . از امکانات جالب این نرم افزار می توان به : با خبر شدن از آخرین اخبار ۹۰ ، اخبار لیگ برتر و لیگ های اروپایی ، دریافت زنده نتایج بازی ها ، دسترسی به بخش دوربین ۹۰ ، دسترسی به زمان بندی بازی های لیگ برتر درفصل ۹۰-۹۱ ، و همچنین جدول امتیازات و نتایج لیگ برتر و سایر لیگ های اروپایی و … را نام برد . این برنامه با GPRS گوشی شما کار می کند . این برنامه جالب را می توانید تنها از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

navad نرم افزار برنامه 90 برای آیفون

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 65 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. در نسخه‌ی جدید قابلیت تماس تصویری HD برای دارندگان iPad 4 اضافه شده است و همچنین تغییراتی کلی جهت بهبود تماس‌ها و پایداری ارتباط ایجاد شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. 

 

skype ipad تماس اینترنتی با Skype for iPad 4.10   آیپد

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

 

vahab.v بازدید : 34 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. همچنین توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram نرم افزار پیام رسان Telegram 2.0.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 89 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

data-usage

نرم افزار Data Usage یک نرم افزار بسیار کاربردی برای دستگاه های آیفون و آیپد میباشد که به وسیله آن میتوانید اینترنت مصرفی خود را کنترل و مدیریت نمایید. شما توسط این نرم افزار میتوانید دسترسی به اینترنت را محدود نمایید که همین امر موجب کاهش هزینه های شما میشود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 91 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

iDownloader

دانلود iDownloader نرم افزار دانلود اهنگ با گوشی آیفون Iphone

دانلود اهنگ با گوشی Iphone و سیستم عامل Ios یکی از مشکلاتی است که کاربران این سیستم عامل با آن مواجه هستند.iDownloader یک نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند برای Iphone است که به غیر از دانلود آهنگ شما میتوانید به راحتی فایل های صوتی تصویری،پی دی اف،عکس،نرم افزار و .. هر نوع فایل دیگر را دانلود کرده و از دانلود آسان با این دانلود منجر Ios لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 89 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر گوگل کروم برای آیفون و آیپد Chrome 32

دانلود نسخه جدید مرورگر گوگل کروم برای آیفون و آیپد – Chrome 32.0.1700.20

به جرعت می توان گفت مروگر گوگل کروم Google Chrome که محصول ناب کمپانی بزرگ و معروف گوگل می باشد یکی از محبو‌بترین، پرمخاطب‌ترین و پرسرعت ترین مرورگر های موجود در کامپیوتر و موبایل در سراسر جهان است! که میلیون ها کاربر از آن در دستگاه های خود استفاده می کنند و از قابلیت های بی نظیر آن بهره‌مند می شوند! مرورگر درحال تغییر گوگل کروم با ترکیبی از تکنولوژی های پیشرفته به خاطر رابط کاربری ساده و سرعت بالای خود همیشه مورد توجه کاربران بوده و به همین خاطر کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 496
  • بازدید ماه : 1,683
  • بازدید سال : 18,931
  • بازدید کلی : 893,343