loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 157 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

VideoShow11 VideoShow Pro   Video Editor v3.5.0 VideoShow21 VideoShow Pro   Video Editor v3.5.0

 

{ پیشنهاد ویژه }

VideoShow: Video Editor &Maker یک اپلیکیشن ویرایش عکس و فیلم بصورت پیشرفته و حرفه ای می باشد . وجود افکت های گوناگون ، جذاب و زیبا ، به شما کمک می کند تا عکس ها و فیلم های خود را به بهترین شکل ویرایش کنید و آنها را بسرعت در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن به ادامه ی همین مطلب از سایت freedel مراجعه کنید .

vahab.v بازدید : 99 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

memipai

با استفاده از برنامه MeiPai ساخت ویدیو آسانتر از همیشه می‌گردد. این برنامه به صورت خودکار و در یک چشم به‌هم زدن لحظات شما را به موزیک ویدیو‌های زیبا تبدیل می‌کند و تنها با یک لمس، به صورت هوشمندانه ویدیوهای شما را ویرایش کرده، افکت‌های خیره کننده موزیک ویدیو (MV) به آن اعمال و به آن موسیقی جالبی را اضافه می‌کند.

vahab.v بازدید : 107 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

CSE Color Splash Effect Pro v1.6.0

{ پیشنهاد ویژه برای ویرایش تصاویر }

Color Splash Effect Pro یک نرم افزار بسیار کارآمد و حرفه ای ، برای ویرایش و همچنین زیباسازی تصاویر می باشد . امکاناتی که این اپلیکیشن به شما می دهد ، سبب میشود بتوانید کارهای گوناگونی بروی عکس های خود انجام دهید و براساس فریم ها و افکت های موجود و باتوجه به پسند خود ، از آن ها استفاده کنید . این برنامه ، دارای 33 افکت بسیار جذاب و زیبا ، 24 فریم و قالب ، 15 افکت ویژه ی نوری ، 12 حالت برای متن گذاری بروی تصویر ، 4 قلم گوناگون ، امکان تنظیم نور عکس ، امکان تغییر رنگی خاص ، تغییر رنگ کل عکس بجز قسمتی که شما انتخاب می کنید و … می باشد . اپلیکیشنی فوقالعاده برای افکت گذاری و ایجاد تغییر رنگ در عکس ها ، مناسب برای علاقه مندان به ویرایش عکس .

vahab.v بازدید : 255 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

VideoShow: Video Editor &Maker یک اپلیکیشن ویرایش عکس و فیلم بصورت پیشرفته و حرفه ای می باشد . وجود افکت های گوناگون ، جذاب و زیبا ، به شما کمک می کند تا عکس ها و فیلم های خود را به بهترین شکل ویرایش کنید و آنها را بسرعت در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن به ادامه ی همین مطلب از سایت ای پی کی نیوز مراجعه کنید .

                                                                                                 { پیشنهاد ویژه }

VideoShow21 VideoShowPro:Free Video Editor v3.0.4

vahab.v بازدید : 109 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

 

Mega-Photo-Pro

 

نرم افزار Mega Photo Pro این امکان را به شما می دهد تا تصاویر خود را به آثاری شگفت انگیز و خنده داری تبدیل کنید . افکت های جادویی و زیبا را بر روی تصاویر خود قرار داده و آن ها را سفارشی سازید . تصاویر را بچرخانید و سپس چهره افراد را خنده دار کنید . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس عکس ها را مطابق با میل خود انتخاب نمایبید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 60 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

{ قیمت در گوگل پلی : ۵ دلار }

{ پیشنهاد ویژه ی ما به شما }

PhotoSuite 3 Photo Editor یکی دیگر از ساخته های کمپانی Mobile Systems سازنده ی محصولات قدرتمندی همچون OfficeSuite می باشد . این برنامه بسیار پرطرفدار و پرکاربرد می باشد . بگونه ای شما را علاقه مند به ویرایش تصاویر و عکس های گرفته شده می کند . در صورتی که از عکس های گرفته شده ی خود رضایت ندارید ، می توانید بوسیله ی قلم ها ، امکانات و ابزار گوناگونی که این اپ دراختیار شما قرار می دهد ، آنها را بسیار زیباتر و جذاب تر کنید .


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....
vahab.v بازدید : 114 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

{ یکی از بهترین ویرایشگر های عکس اندروید با امکانات فراوان و بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر }

{ پیشنهاد ویژه androidbazar18 به شما کاربران گرامی }

{ اپلیکیشنی نسبتا پرحجم با دارا بودن افکت ها و امکانات فراوان }

PhotoWonder اپلیکیشنی شناخته شده و محبوب ، در گروه اپلیکیشن های ویرایش تصاویر بصورت حرفه ای و با کیفیتی بالا می باشد که می تواند تصاویر شما را از بدترین حالت ، به بهترین حالت ، ویرایش کند . با استفاده از فریم ها ( قالب های تصویری ) ، افکت های جذاب و ابزار ویرایش ویژه ای که در این اپ تدارک دیده شده است ، عکس های خود را بهتر ، با کیفیت تر ، زنده تر و در پایان زیباتر از همیشه ، به دیگران نمایش دهید . این ویرایشگر محبوب ، دارای بیش از ” ۱۰۰ میلیون ” کاربر از سراسر جهان می باشد . اپلیکیشن فتوواندر ، یکی از پرحجم ترین و پرامکانات ترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید می باشد .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

 



تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 536
  • بازدید ماه : 1,723
  • بازدید سال : 18,971
  • بازدید کلی : 893,383