loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 102 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (2)

Juice-Cubes

سازندگان بازی پرندگان خشمگین  اکنون بازی جدیدی به نام Juice Cubes  منتشر کرده اند . معکب ها را به یکدیگر وصل نموده و سپس میوه ها را منفجر کنید . قابل توجه است که این بازی شامل ۳۰۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که بایستی با استفاده از قدرت های یو پی اس آن ها را به انجام برسانید . مکعب های چندگانه را به یکدیگر وصل کنید و میوه های دیدنی را منفجر کنید . در شبکه اجتماعی فیسبوک با دوستان خود مسابقه دهید و با آن ها رقابت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

vahab.v بازدید : 106 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

Farm Heroes Saga Farm Heroes Saga v2.11.9

{ یکی از زیباترین بازی های پازلی اندروید }

{ با امتیاز 4.3 از 5 }

{ آپدیت بزرگ در ورژن 2.11.9 }

Farm Heroes Saga یکی دیگر از ساخته های کمپانی King سازنده ی بازی Candy Crush Saga با موضوعی همانند هم می باشد . در این بازی ، باید میوه های یکسان جمع آوری شده ی یک مزرعه را بگونه ای در کنار هم  قرار دهید که باهم ارتباط داشته باشند . هنگام برقراری ارتباط میان دستکم 3 میوه ی یکسان ، میوه های یکسان شروع به حذف شدن می کنند .

vahab.v بازدید : 167 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (1)

Extreme Landings Extreme Landings Pro v1.0

{ پیشنهاد ویژه به دوستداران هواپیما و پرواز }

{ شبیه ساز قدرتمند پرواز با دیتای کاملا سالم و تست شده }

{ این شبیه ساز به تازگی ارائه شده است و هم اکنون امتیاز آن ۴.۷ از ۵ است }

Extreme Landings Pro یک بازی شبیه ساز بسیار قدرتمند ، جدید و پیشرفته است که به تازگی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی ارائه شده است . این بازی این امکان را به پلیر های خود می دهد تا بتوانند تجربه ی یک خلبانی واقعی را داشته باشند . چراکه در این بازی کنترل کامل هواپیما در دستان شماست و شما هستید که نگهدار جان و مال مردم هستید ! پس باید همه ی تلاش خود را بکنید تا بتوانید ابتدا پرواز و سپس فرود خوب و موفقی داشته باشید . در این بازی باید ماموریت هایی که بازی به شما دستور میدهد که هم اکنون شامل ۲۴ ماموریت است را انجام دهید .  همچنین ، این بازی دارای ۱۵ فرودگاه با کیفیت طراحی HD است که ضمن افزایش هیجان بازی ، به زیبایی آن هم کمک کرده است . به دوستداران پرواز و خلبانی پیشنهاد می کنیم این شبیه ساز را اصلا از دست ندهید .

vahab.v بازدید : 77 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

Pongo-Combo

در یک جزیره دست نخورده که صدها ها سال پیش توسط بشر ساخته شده بود ناگهان یک ناوگان کشتی به صورت کاملا مشکوک و بدون هشدار ظاهر شد . ناخدای این کشتی قصد دارد دوستان پرنده خود را نجات بدهد . تمامی این ها در بازی Pongo Combo وجود دارند . پرندگان جزیره ربوده شده اند و شما بایستی آن ها را نجات دهید . در طول مراحل پازل های متعددی وجود داشته که بایستی آن ها را حل نمایید و سپس پرندگان را نجات دهید . به شبکه اجتماعی فیسبوک متصل شوید و با دوستان خود رقابت کنید . پس از اتمام مراحل می توانید پیشرفت ها و مراحل خود را با دوستان به اشتراک بگذارید .

vahab.v بازدید : 108 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

One touch Drawing One touch Drawing v2.3.0

One touch Drawing یک بازی هوشی بسیار زیبا و سرگرم کننده می باشد و می تواند ورزش بسیار مناسبی برای فکر شما نیز باشد . در این بازی ، باید تلاش کنید تا با تنها یکبار لمس ( بر نداشتن دست از روی صفحه ) تمامی نقطه های موجود در یک مرحله را به یکدیگر وصل کنید و آن مرحله را به پایان برسانید . نخستین مراحل بازی بسیار ساده هستند و صرفا جهت آموزش کامل بازی به کاربر می باشند ولی از مراحل بالاتر ، بازی بسیار سخت می شود و نیازمند تفکر بیشتر می باشد .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 110 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Doodle Devil™ HD هفت گناه مرگبار را کشف کنید و همزمان با ساخت اعمال نامردانه توسط شما، فرو ریختن دنیا را ببینید. آتش، زمین، باد و هوا را ترکیب کنید تا شیاطین، غول‌ها و زامبی‌ها ایجاد شوند. بد بودن هیچ‌گاه اینقدر سرگرم کننده نبوده است!


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.......
vahab.v بازدید : 5441 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی سرگرمی آفتابه برای سیستم عامل آندروید

ورژن جدید 1.2.1 برای دانلود قرار داده شد + جواب های بازی

در این پست برای بازدید کنندگان محترم اندرویدبازار   نسخه جدید بازی افتابه و راهنمای جواب دادن کل مراحل این بازی رو گذاشتیم که راهنمای 30مرحله جدید آن در نسخه جدید نیز برای اولین بار در وبسایت های اندروید در اندروید بازار18 قرار داده شد...   بازی ایرانی آفتابه یک بازی باحال و سرگرم کننده و دور همیست.شما در این بازی ساده باید یک عبارت تقریبا بی ربط را از روی عکس هر مرحله حدس بزنید.
با خرید سکه در این بازی ساده و ایرانی می توانید درون هر یک از مراحل، راهنمایی بگیرید و بتوانید راهنمایی بگیرید.

http://up.javanfa.ir/up/omidsmart/Pictures/4/25450_591.jpg

برای مشاهده راهنما و دانلود بازی به ادامه مطلب بروید....

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 451
  • بازدید ماه : 1,638
  • بازدید سال : 18,886
  • بازدید کلی : 893,298