loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 97 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

Phone-Copier

به تازگی یک گوشی هوشمند خریده‌اید و پیام‌ها و مخاطبین گوشی قبلی خود را لازم دارید؟ نیاز داربد که از گوشی خود پشتیبان‌گیری کنید؟ پس برنامه Phone Copier همانی است که به دنبالش هستید. این برنامه می‌تواند به طور کامل مخاطبین و پیام‌های شما را تقریباً از هر نوع گوشی‌ای به گوشی اندرویدی شما و بالعکس انتقال دهد. می‌توانید مستقیماً از گوشی به گوشی و از طریق فضای امن اینترنتی برنامه و یا با متصل کردن گوشی به رایانه و برنامه MOBILedit این کار را انجام دهید. برنامه MOBIedit نیز یک برنامه قدرتمند برای مدیریت گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌های فراوان است که می‌توانید آن را از سایت mobiledit.com دانلود کنید.

vahab.v بازدید : 62 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

Pou Pou v1.4.57

{ پیشنهاد ویژه ی freedel به شما }

{ یکی از زیباترین و اعتیاد آور ترین بازی های اندروید در جهان با بیش از 200 میلیون کاربر و امتیاز 4.4 }

{پست به آخرین ورژن موجود از بازی آپدیت شد }

{ بروزرسانی هفتگی }

{ انتشار اختصاصی ورژن 1.4.57 برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی }

بازی Pou  یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و البته محبوب برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی زیبا ، شما مسئولیت نگهداری از حیوان خانگی ( Pet ) خود را دارید و باید همانند کودک خود از او مراقبت کنید و او را با کارهای گوناگون سرگرم کنید . به او غذا بدهید ، با او بازی های گوناگون انجام دهید و او را بزرگ کنید تا بتوانید در بازی پیشرفت کنید . این بازی ، بروی پیش از 150 میلیون دستگاه اندروید نصب شده است که این رقم ، نشان دهنده ی زیبایی و علاقه کاربران به بازی می باشد . در این بازی ، باید روزانه کارهای گوناگونی انجام دهید . برای مثال ، امروز به او غذا بدهید و چند ساعت بعد او را به حمام ببرید . بازی پو ، در زمان حقیقی انجام میگیرد و باید در قسمت های گوناگون روز ، به حیوان خانگی خود رسیدگی کنید و با او بازی کنید یا به او خوراکی بدهید . نیاز های پو ، در قسمت اطلاعیه های اندروید ( notification bar ) نمایان می شود . وجود شخصیت های گوناگون در این بازی ، رنگی تازه به آن بخشیده و کاربر را با چالش های تازه روبرو میکند .

vahab.v بازدید : 260 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

Pou Pou v1.4.47

{ پیشنهاد ویژه ی freedel به شما }

{ یکی از زیباترین و اعتیاد آور ترین بازی های اندروید در جهان با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر و امتیاز ۴.۴ }

{پست به آخرین ورژن موجود از بازی آپدیت شد }

{ بروزرسانی هفتگی }

{ انتشار اختصاصی ورژن ۱.۴.۴۷ برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی }

بازی Pou  یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و البته محبوب برای سیستم عامل اندرویدمی باشد . در این بازی زیبا ، شما مسئولیت نگهداری از حیوان خانگی ( Pet ) خود را دارید و باید همانند کودک خود از او مراقبت کنید و او را با کارهای گوناگون سرگرم کنید . به او غذا بدهید ، با او بازی های گوناگون انجام دهید و او را بزرگ کنید تا بتوانید در بازی پیشرفت کنید . این بازی ، بروی پیش از ۱۵۰ میلیون دستگاه اندروید نصب شده است که این رقم ، نشان دهنده ی زیبایی و علاقه کاربران به بازی می باشد . در این بازی ، باید روزانه کارهای گوناگونی انجام دهید . برای مثال ، امروز به او غذا بدهید و چند ساعت بعد او را به حمام ببرید . بازی پو ، در زمان حقیقی انجام میگیرد و باید در قسمت های گوناگون روز ، به حیوان خانگی خود رسیدگی کنید و با او بازی کنید یا به او خوراکی بدهید . نیاز های پو ، در قسمت اطلاعیه های اندروید ( notification bar ) نمایان می شود . وجود شخصیت های گوناگون در این بازی ، رنگی تازه به آن بخشیده و کاربر را با چالش های تازه روبرو میکند .

vahab.v بازدید : 135 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Manila-Rush 

به میگل کمک کنید تا بتواند با عبور از بزرگراه ها در سریع ترین زمان ممکن به محل کار خود برسد . در واقع بایستی از وسط خیابان عبور کنید . مراقب ماشین های در حال عبور باشید . تمامی این ها در بازی Manila Rush وجود دارند . پس از عبور از خیابان های بزرگ با موانع متعددی رو به رو شده که بایستی از تمامی آن ها عبور نمایید . آیا آماده هستید از خیابان های شلوغ عبور نموده و مراحل را به انجام برسانید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید ! لازم به ذکر است که اکنون نسخه مود شده این بازی آماده شده که می توانید به راحتی آن را دانلود نموده و سپس بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید .

vahab.v بازدید : 52 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

Advanced Task Manager Advanced Task Manager Pro v5.0.6

{ ورژن Pro برنامه بصورت فول کرک }

{ امکان آزادسازی حجم اضافی ram با بستن اپ های غیرمورد نیاز }

{ افزایش سرعت و کاهش مصرف باتری دستگاه های اندرویدی }

Advanced Task Manager Pro یک برنامه ی بسیار مفید و مناسب برای افزایش سرعت دستگاه های اندرویدی ، با پایان دادن به کار اپلیکیشن های غیرمورد نیاز است . اپلیکیشن ، خود بصورت هوشمند و خودکار برنامه هایی که موجب کاهش سرعت دستگاه شما می شوند را به شما نشان می دهد و این اختیار را به کاربر می دهد که تنها با زدن یک دکمه ، حافظه اضافی ram دستگاه خود را مقداری خالی تر کند که این کار ضمن افزایش سرعت دستگاه کاربر ، کاهش مصرف باتری را نیز همراه دارد و مهمترین کار اپلیکیشن های بهینه سازی باتری نیز همین می باشد .

vahab.v بازدید : 27 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار History Eraser Pro – Clean up این امکان را به شما می دهد تا به آسانی تاریخچه نرم افزارها را پاک کنید . از حریم خصوصی گوشی اندرویدی خود محافظت کرده و اجازه ندهید دیگران تاریخچه برنامه های موجود در گوشی شما را مشاهده کنند . و در نهایت لازم به ذکر است که این برنامه علاوه بر پاک کردن تاریخچه اپلییکشن ها ، فضای آزاد بیشتری را برای شما فراهم می نمید .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 86 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

{ تازه ترین ورژن نیمباز را از androidbazar18 دریافت کنید }

Nimbuzz Messenger را می توان یکی از بهترین مسنجر های چندکاره برای اندروید دانست . بوسیله نیمباز مسنجر ، می توانید به آسانی به تمامی اکانت های خود در سرویس های : یاهو ، جیمیل و … دسترسی  داشته باشید و تنها با همین یک اپلیکیشن بتوانید با دوستان خود در این سرویس ها گفتگو و چت کنید . امنیت بسیار بالا و کاربری بسیار مناسب آن ، توانسته اعتماد نزدیک به ۶۰ میلیون کاربر اندروید را جلب کند و آنها را بسیار راضی و خوشنود از این اپلیکیشن نگه دارد . این مسنجر ، برخلاف برخی مسنجر های دیگر که برای استفاده از امکانات محدودیت قرار می دهند ، این نرم افزار دارای هیچگونه محدودیتی در تعداد و زمان تماس ها ندارد و کاربر می توانید بصورت نامحدود از آن استفاده کند . این مسنجر ، درحال حاضر باز میباشد و فیلتر نیست .

 


برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 561
  • بازدید ماه : 1,748
  • بازدید سال : 18,996
  • بازدید کلی : 893,408