loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 56 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (1)

FIFA World Cup 2014

نرم افزار فیفا ۲۰۱۴ برای اندروید و آی او اس

“پست ثابت تا آخر جام جهانی ۲۰۱۴″

در روز های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ قرار داریم و کمتر از شش ماه پیش، فیفا (فدراسیون بین المللی اندروید" href="http://www.denadownload.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF/">فوتبال)، نرم افزار رسمی خود را برای علاقه مندان فوتبال در سراسر جهان منتشر کرد. نرم افزار رسمی فیفا همه‌ی مسابقات بین تیم های حاضر در جام جهانی را در سریع ترین زمان ممکن پوشش داده و جدیدترین اخبار و اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد. راهنمای سفر به برزیل، اطلاعات تیم ها، نمایش ویدئوهای اختصاصی استودیوی تلویزیونی فیفا و پوشش میلیون ها دقیقه فوتبال و ده‌ها هزار خبر از مواردی است که با فیفا، در تلفن همراه و تبلت شما قابل مشاهده خواهد بود.

اگر به فوتبال علاقه دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که با نصب این نرم افزار به روزترین اخبار را دریافت کنید و از مشاهده زیباترین گل ها و ناب‌ترین لحظات فوتبالی لذت ببرید. نرم افزار فیفا برای اندوردی و آی او اس به صورت کاملا رایگان منتشر شده است که می‌توانید در ادامه مطلب از اندرویدبازار18 دریافت نمایید.

vahab.v بازدید : 14173 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (11)

BeeTalk BeeTalk v1.5.1

{ پیشنهاد ویژه }

{ بیش از 35 میلیون کاربر از این مسنجر استفاده می کنند }

 

در بازار داغ این روزهای پیام رسان های اینترنتی و مسنجر ها ، مسنجر ها تقریبا امکانات و ویژگی های مانند هم بسیاری دارند . در این پست ازfreedel قصد معرفی مسنجری زنبوری را برای شما کاربران گرامی داریم . این مسنجر با نام BeeTalk که قسمتی از آن برگفته از زنبور است و لوگوی آن هم زنبوری است و البته تم اصلی آن هم عسلی و بازهم زنبوری است ، پا به میدان گوگل پلی گذاشته است . این مسنجر با امکانات بسیار بالایی که در اختیار شما می گذارد ، امکان گفتگوی آسان و بی درسر و البته لذت بخش با دوستانتان را به شما می دهد . وجود دودل ها نیز جذابیت چندین برابری به گفتگو های شما می دهد .

vahab.v بازدید : 59 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FBook 2.6

نرم افزار fBook بنای بستر CMF1 تهیه شده است و هم اکنون گستره بسیار وسیعی از کتب ساخته شده برای تلفن همراه با این نرم افزار ساخته شده است.

برخی از ویژه گی های نرم افزار :
نمایش متون به زبان های (فارسی، عربی، انگلیسی، سوئدی، آلمانی، فرانسوی، هندی، چینی، ژاپنی و …)
قابلیت پشتیبانی کامل در تمامی قسمت ها از صفحات لمسی
قابلیت نمایش با چندین قلم
قابلیت یکسان سازی در تلفن های همراه گوناگون
قابلیت نمایش با قالب های گوناگون
قابلیت دسته بندی بسیار ساده موضوعات
صفحه بندی مطالب به صورت خودکار
قابلیت پشتیبانی از نسخه های قدیمی fBook

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 51 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

rooz nama

راهنمای جستجو : روز نما – آیفون – آندروید – آیپاد – مستر دانلود – نرم افزار آیفون – نرم افزار آیپاد – نرم افزار آندروید – اختصاصی مستر دانلود – نرم افزار جدید آندروید – نرم افزار جدید آیفون – نرم افزار جدید آیپاد -  نرم افزار – نرم افزار موبایل – i phone software – نرم افزار رایگان

——————

ROOZ NAMA  یک نرم افزار ویژه برای ماه مهمانی خدا ، ماه رمضان میباشد. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار انتخاب موذن برای گوش دادن به اذان است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 155 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار PhotoPhrase Typography برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد

PhotoPhrase-Typography-overlay-your-pix-with-cool-swag-typography5591562

  • 23 اردیبهشت ۱۳۹۳
  • 21.5
  • MB
  • قیمت : $
  • 1.99
  • شرکت سازنده: Studentshortcuts Inc
  • ورژن :
  • 2.2
  • لینک آیتونز
  • مورد نیاز : آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد با iOS 7.0 و بالاتر

اگر شما نیز تصاویر زیادی بر روی آی دیوایس خود دارید ، پس این نرم افزار مناسب شماست . شما میتوانید در این برنامه ، انواع نوشته های زیبا را با انواع فونتها و تزیینات ، ترکیب کنید و جلوه ی تازه ای به آی دیوایس های خود ببخشید .

   برای دانلود به ادامه مطلب بروید....  ......

vahab.v بازدید : 72 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Iphone که طبق ادعای سازندگانش انقلاب صنعتی گوشی موبایل است، قابلیت هایی مثل برقراری تماس، اجرای موسیقی، دسترسی به اینترنت، ویرایش عکس، نمایش فیلم و ارسال پیام ها متنی را در خود جا داده است.
اگرچه هر کدام از این امکانات در بسیاری از ابزارهای دیجیتال دیگر هم وجود دارند، اما ویژگی منحصر به فرد iphone در داشتن همزمان و یکجای تمام این قابلیت ها است.
ظاهر بسیار شیک و زیبا، توانمندی های فنی متعدد ، صفحه لمسی چندگانه و بسیاری از نکات مثبت دیگر باعث شده است تا iPhone به یک گوشی محبوب در میان کاربران تبدیل گردد. iPhone نیز ترفندهای مختلفی دارد که هم اکنون قصد داریم کلیه کدهای مخفی این گوشی را برای شما بازگو کنیم.
با بهره گیری از این کدها که سایت موب پی سی برای شما تهیه کرده میتوانید به اعماق iPhone دسترسی پیدا کنید.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - کدهای مخفی گوشی های آیفون iphone

برای خواندن به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 37 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این بار در سایت اندرویدبازار18 نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی MegaWeather HD v3.15 را مخصوص آیفون و آی پد تاچ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام نرم افزار مشخص است این نرم افزار یک  برنامه مخصوص برای کسب اطلاعات هواشناسی است .از ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به ؛ کسب اطلاعات لحظه ای وضع هوا ، دسترسی به اطلاعات هواشناسی بیش از ۴۰۰۰۰ شهر درسراسر دنیا ، مشخص کردن مکانی که شما در آنجا هستید بر روی نقشه ، پشتیبانی از زبان های مختلف ، مشخص کردن بیشینه و کمینه هوا ، سرعت و جهت وزش باد ، تعیین درصد رطوبت ، فرستادن وضع هوا به ایمیل ، پیش بینی وضع هوا در ۴۸ ساعت آینده ، پیش بینی هوا در ۱۵ روز آینده ، نمایش پیش بینی وضه هوا در ۱۵ روز آینده و ۴۸ ساعت آینده بر روی Home screen ، نمایش تصویر ماهواره ای ، گزارش اطلاعات ایستگاه هواشناسی ، تعیین طول و عرض جغرافیایی و … اشاره کرد همان طور که از ویژگی های این نرم افزار حاصل می شود ، شما می توانید ایستگاه هواشناسی اختصاصی خود را با این نرم افزار در گوشی خود داشته باشید .

 

MegaWeather HD v3.15 اطلاعات هواشناسی با MegaWeather HD v3.15 مخصوص آیفون و آی پد تاچ

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 1,736
  • بازدید سال : 18,984
  • بازدید کلی : 893,396