loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 107 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

 

قبل از iOS 10.2، برنامه دوربین پیش‌فرض آیفون در هر بار استفاده به حالت اولیه باز می‌گشت. به طور مثال اگر از یک فیلتر استفاده می‌کردید، وقتی که دوباره به برنامه دوربین بازمی‌گشتید، خبری از فیلتر نبود و یا اگر ویدیویی را ضبط می‌کردید، در بازگشت به برنامه، دوربین باز هم در حالت عکاسی عادی قرار داشت. این برای کسانی که همیشه از یک حالت و یک فیلتر خاص استفاده می‌کردند، خوشایند نبود.

 

در iOS 10.2 و بعد از آن، در تنظیمات پنلی اضافه شده که با استفاده از آن می‌توانید آخرین تنظیمات دوربین را حفظ نمایید. دیگر نیازی به تنظیم حالت ثبت تصویر، فیلترها و تصاویر زنده نیست و آن‌ها هر بار ریست نمی‌شوند. در این مطلب به قابلیت حفظ آخرین تنظیمات پرداخته شده است.

 

چگونه تنظیمات دوربین آیفون را حفظ کنیم؟

vahab.v بازدید : 114 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

http://www.uplooder.net/در چند هفته ی اخیر تعدادی از کاربران سایت گزارشهایی را مبنی هنگ کردن گوشی گلکسی اس3 خود برای ما ارسال کردند. مشکل به این صورت هست که به یکباره گوشی هنگ میکند و صفحه ثابت میشود و تا موبایل را خاموش و روشن نکنید قادر به استفاده از آن نخواهید بود ، برای تعدادی این مشکل بیش از 20 دفعه در روز و حتی چند دفعه در ساعت بروز میدهد . هم اکنون دو روش تست شده برای حل این مشکل برای شما عزیزان آموزش داده خواهد شد ، امید است این آموزش برای شما مفید واقع شده و مجددا از گوشی خود لذت ببرید!

vahab.v بازدید : 99 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

0 آموزش روت کردن دستگاه های اندرویدی

{ آسانترین و بهترین روش روت کردن }

{ همراه با آموزش آنروت کردن دستگاه }

{ کاملا تست شده و مطمئن }

در این پست از سایت freedel تصمیم گرفتیم تا ساده ترین و بهترین روش روت کردن دستگاه های اندرویدی را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم . ابتدا اجازه دهید به اختصار به توضیح روت و روت کردن و مزایای آن بپردازیم .

vahab.v بازدید : 115 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

Base-Guitar-Tutor

Bass Guitar Tutor Pro یک برنامه آموزش گیتار باس است که با استفاده از بیش از ۱۵۰ آهنگ موجود در آن می‌توانید سطرهای مورد علاقه خود را تمرین کنید و نحوه نواختن آن را یاد بگیرید.

vahab.v بازدید : 139 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

 

در این پست اختصاصی از وبسایت اندرویدبازار18 میخواهیم روشی بسیار مناسب برای اشتراک فایل های خود با دیگران را آموزش دهیم . نام این روش Wi-Fi Direct می باشد که بوسیله ی آن می توانید فایل های خود را با سرعت ۳ مگابایت برثانیه برای دستگاه های دیگر ارسال کنید . این تکنولوژی بروی همه ی گوشی های پیشرفته ( S , Note , Xperia , Htc Brand , … Series ) موجود می باشد و میتوانید فایل های خود را با سرعت صدها برابر بلوتوث برای دیگران ارسال کنید . در این آموزش همراه ما باشید .

 

*** این آموزش براساس گوشی های سری S سامسونگ تهیه شده است . ممکن است در دستگاه شما  کمی متفاوت باشد ولی اصل آموزش یکسان است ***

vahab.v بازدید : 103 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (1)

 

به درخواست کاربران گرامی androidbazar18امروز و در این پست قصد آموزش نحوه ی آپدیت کردن گوشی ها و تبلت های اندرویدی سامسونگ را داریم . در این پست همراه ما باشید .این آموزش بصورت اختصاصی بوسیله ی androidbazar18 تست و آماده شده است و کپی برداری از آن فقط با ذکر منبع مجاز می باشد .

*** آپدیت کردن با این آموزش بسیار ساده می باشد و در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام می شود ***

*** لطفا در انجام مراحل کاملا دقت کنید تا مشکلی پیش نیاید ***

*** پیشنهاد می شود برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی ، گوشی یا تبلت خود را با بالای ۸۰ درصد شارژ آپدیت کنید ***

vahab.v بازدید : 35 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

در این پست از سایت اندرویدبازار18، آموزش اتصال به اینترنت دستگاه های اندرویدی بوسیله وایرلس و بوسیله سایر دستگاه ها را برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم . امید است موردپسند شما قرار گیرد .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 554
  • بازدید ماه : 1,741
  • بازدید سال : 18,989
  • بازدید کلی : 893,401