loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 135 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Tower-Clash

در بازی Tower Clash TD یاید نقش اسکندر را بازی کرده و فرماندهی برج‌هایی با سلاح‌های ویژه را بر عهده گرفته و سپر دفاعی خود را در برابر امواج حملات بی‌پایان دشمنان در یک سیاره بیگانه حفظ کنید.

vahab.v بازدید : 107 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی مسابقات جت اسکی Riptide GP2 v1.2.2 اندروید + تریلر

Riptide GP یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه دوم این بازی برای اندروید نیز منتشر شد! در این نسخه از بازی شاهد بهبود گرافیک تا حد بالایی می باشیم، مسابقات بیشتر ، جت اسکی های سریع تر و محیط زیباتر همه از ویژگی های این نسخه می باشند. بازی دارای قابلیت مولتی پلیر نیز می باشد که می توانید به راحتی با دوستان خود به بازی بپردازید. این بازی بر روی دستگاه هایی با پردازنده تگرا از گرافیک بیشتری برخوردار می باشد و در آینده نیز این بازی با Tegra 4 نیز سازگار می باشد!

vahab.v بازدید : 104 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars Angry Birds Star Wars II v1.7.1

{ پیشنهاد ویژه ی ما به شما }

{ ورژن پرمیوم بازی با حجم 69 مگابایت برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی }

Angry Birds Star Wars II یکی از تازه ترین تولیدات کمپانی بزرگ Rovio می باشد که در میان کاربران اندروید هم بسیار جای خود را پیدا کرده است . در این بازی ، بیننده ی جنگ میان پرندگان خشمگین و خوک های بد ذات بروی سایر سیاره ها و ستاره ها خوهیم بود . با قوانینی تازه مانند جاذبه ! البته در این راه ، کمک های تازه ای نیز افزوده شده است . مانند : نمایش محل برخورد پرندگان با برسی جاذبه ، سرعت ، نشانه گیری شما به خوک ها و دیگر ویژگی های تازه ای که بازی را بسیار هیجان انگیز و زیبا کرده است .

vahab.v بازدید : 102 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

Head Soccer Head Soccer v3.0.2 + Mod v2.3.1

{ پیشنهاد ویژه }

{ تازه ترین ورژن بازی قرار داده شد }

{ همراه با ورژن مود شده ی 2.3.1 }

Head Soccer یک بازی گرافیکی و بسیار زیبای اندروید می باشد که در آن یک فوتبال جذاب و زیبا را خواهیم دید . این بازی ، کمی با بازی های فوتبالی که تابحال دیده اید ، تفاوت دارد . وجود شخصیت های فانتزی گوناگون ، توانایی های فوق العاده ی بازیکنان ، امکان اجرای بازی بصورت آنلاین و … این بازی را از دیگر بازی های موجود ورزشی متفاوت کرده است . این بازی ، دارای بیش از 42 شخصیت کارتونی و 4 نوع سبک بازی می باشد . همچنین ، اجرای بازی براساس قوانین فیزیک ، جذابیت آنرا چندین برابر می کند .

vahab.v بازدید : 141 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

Zombie-Harvest 

در این پست قصد داریم بازی جذاب Zombie Harvest را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی وظیفه شما به عنوان یک بازیکن ماهر این است که زامبی ها را از پا درآورید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی و با کیفیت ارائه شده است . از خودتان دفاع کرده و دشمنان را از بین ببرید . این بازی شامل ۹۳ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که بایستی آن ها را به انجام برسانید . گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور بوده و می تواند مدت ها شما را سرگرم نماید . به سمت زامبی ها شلیک کنید و آن ها را نابود نمایید .

vahab.v بازدید : 62 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

Pou Pou v1.4.57

{ پیشنهاد ویژه ی freedel به شما }

{ یکی از زیباترین و اعتیاد آور ترین بازی های اندروید در جهان با بیش از 200 میلیون کاربر و امتیاز 4.4 }

{پست به آخرین ورژن موجود از بازی آپدیت شد }

{ بروزرسانی هفتگی }

{ انتشار اختصاصی ورژن 1.4.57 برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی }

بازی Pou  یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و البته محبوب برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی زیبا ، شما مسئولیت نگهداری از حیوان خانگی ( Pet ) خود را دارید و باید همانند کودک خود از او مراقبت کنید و او را با کارهای گوناگون سرگرم کنید . به او غذا بدهید ، با او بازی های گوناگون انجام دهید و او را بزرگ کنید تا بتوانید در بازی پیشرفت کنید . این بازی ، بروی پیش از 150 میلیون دستگاه اندروید نصب شده است که این رقم ، نشان دهنده ی زیبایی و علاقه کاربران به بازی می باشد . در این بازی ، باید روزانه کارهای گوناگونی انجام دهید . برای مثال ، امروز به او غذا بدهید و چند ساعت بعد او را به حمام ببرید . بازی پو ، در زمان حقیقی انجام میگیرد و باید در قسمت های گوناگون روز ، به حیوان خانگی خود رسیدگی کنید و با او بازی کنید یا به او خوراکی بدهید . نیاز های پو ، در قسمت اطلاعیه های اندروید ( notification bar ) نمایان می شود . وجود شخصیت های گوناگون در این بازی ، رنگی تازه به آن بخشیده و کاربر را با چالش های تازه روبرو میکند .

vahab.v بازدید : 166 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Motorcycle Driving1 Motorcycle Driving School v1.1.0

 

{ امتیاز 4.3 از 5 }

 

{ ورژن بدون تبلیغات بازی }

بازی های آموزش رانندگی که این روز ها بازار داغی دارند یکی از سرگرم کننده ترین ژانر ها موجود در میان بازی هاست که ضمن سرگرمی می تواند قوانین مربوط به هر رشته را به ما یادآوری کند و بصورت ناخداگاه ما را ملزم به رعایت آنها کند . بازی که امروز تصمیم به معرفی آن گرفتیم Motorcycle Driving School نام دارد . در این بازی شما باید با رعایت کامل قوانین و اصول موتورسواری ،  مراحل بازی را یک به یک پیش بروید . اگر این کار را بصورت کامل و درست انجام دهید ، از بازی پول و امتیاز دریافت می کنید ولی اگر قوانین را رعایت نکنید بازی از شما امتیاز کم می کند .


تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 539
  • بازدید ماه : 1,726
  • بازدید سال : 18,974
  • بازدید کلی : 893,386