loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 135 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

http://www.uplooder.net/

 

 

 

پیشنهاد بسار بسیار ویژه من به شما

با سلام خدمت بازدید کنندگان و کاربران محترم اندرویدبازار 18 یا همون فری دل در این پست قصد دارم یه برنامه شگفت انگیز رو به کاربران معرفی کنم که تا حالا تو هیچ وبسایت معتبری قرار داده نشده است  این برنامه جالب توسط دوست عزیزمون علی خادمی نوشته شده که بسیار ازش تشکر میکنم بابت زحمت کشیدنش  خب بریم سر اصل مطلب:

اسم این برنامه بازار رایگان هست  که برنامه های پولی کافه بازارو  توش به صورت رایگان گذاشته که کار کردن و دانلود کردن برنامه ها با این اپلکیشن بی نظیر بسیار ساده و جذاب هست  

 جالب اینجاس که برنامه ها به روز میشه ودر نسخه بعدی برنامه  اگه بشه پکیج کاملشو برای شما میزارم

فراموش نشه که نظرات شما عزیزان باعث خرسندی و تشویق ما میشود

امیدوارم از این برنامه لذت ببرید

 


vahab.v بازدید : 71 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

Auto-SMS-Pro-(No-Ads) 

با استفاده از نرم افزار Auto SMS Pro قادر خواهید بود تا پیامک های خود را زمان بندی کنید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا یک پیامک را نوشته و سپس ساعت ارسال آن را تنظیم نمایید . از این پس در سریع ترین زمان ممکن به پیامک ها و تماس های از دست رفته پاسخ دهید . و در نهایت لازم به ذکر است که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای ارائه شده است .

vahab.v بازدید : 3813 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (27)

هدیه اندرویدبازار18 به کاربران و بازدید کنندگان 


دانلود 123 نرم افزار ایرانی و پولی بازار  

 

توجه :این پکیج بسیار وِیزه برای کاربران اندرویدبازار به صورت کاملا رایگان موجود است برای دانلود ان باید عضو اندرویدبازار باشید


 
در این پست برای کاربران محترم اندرویدبازار قصد معرفی 123 برنامه پولی و ایرانی بازار را داریم که برای اولین بار در تمام سایت های اندروید عرضه میشود ...شما میتوانید این برنامه ها را به صورت یکجا با حجم227مگابایت و به صورت جداگانه و دلخواه دانلود کنید ....منتظر نظرات ودلگرمی های شما دوستان عزیز هستیم
برای دانلود به ادامه مطلب بروید....
 

 

vahab.v بازدید : 74 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

iPhone messages

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از اپیلیکشن iPhone messages  پیامک های گوشی خود را تبدیل به سیستم عامل IOS کنید . اگر از رابط کاربری تکراری پیامک گوشی اندرویدی خود ملول گشته اید ، این نرم افزار به کارتان می آید . از این پس پیامک های اندرویدی خود را به سبک آیفون کرده و از کار کردن با آن لذت ببرید . محیط کاربری این نرم افزار، درست به مانند گوشی های آیفون می باشد . لازم به ذکر است که با استفاده از این نرم افزار ، قادر خواهید بود تا بر روی پیامک های ورودی و خروجی گوشی خود مدیریت داشته باشید .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 514 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود کتابچه اس ام اس های جدید برای اندروید نسخه 2

دانلود کتابچه اس ام اس های جدید برای اندروید نسخه ۲

بالاخره پس از حدود ۳ ماه نسخه دوم کتابچه اس ام اس های جدید برای اندروید که توسط آقای مصطفی مرادی تهیه شده منتشرد شد، اما این بار با جک و اس ام ای های متنوع بیشتر و جذاب تر و با موظوعات مختلف که برروی تمامی گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل اجرا و خواندن است.

از موضوعات این کتابچه اس ام اس می توان به: بی معرفتی ، جملات خنده دار ، تکه دارد ، جک ، جک سری ۲ ، جک سری ۳ ، جک های ایرانی و … اشاره نمود. امیدواریم که این کتابچه جک و اس ام اس های جدید و زیبا برای شما دوستان جالب و مورد پسند باشد. ;)

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 127 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

jikjik 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

JikJik نام یکی دیگر از نرم افزارهای تولید شده توسط اندروید ها می باشد که با نصب و استفاده از آن خواهید توانست به سادگی از جدیدترین اس ام اس های روز که در ۶ دسته بندی مختلف فراهم آمده اند بهره بجویید . در قالبی شیک و البته کاربردی در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید افزون بر مطالعه آنها ، به سادگی یک کلیک آن را در قالب اس ام اس به شماره های دلخواه خود ارسال نموده و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . بر خلاف گونه های موجود نرم افزار جیک جیک به صورت روزانه از سوی اندروید ها بروزرسانی می شود و برای دریافت جدیدترین های هر بخش کافیست تا به منوی آپدیت رفته و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا آخرین پیامک های قرار گرفته در وب سایت جیک جیک برایتان به نمایش گذاشته شود . همچنین یکی از قابلیت های منحصر به فرد دیگر جیک جیک نمایش پیامک های مناسبتی جدید بر اساس رویداد های تقویمی است که شما را از جستجو در اینترنت برای یافتن اس ام اس های متناسب با جشن ها و رویدادهای ملی و مذهبی بی نیاز خواهد ساخت .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 149 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود کتابچه اس ام اس های جدید برای موبایل,sms note book

دانلود کتابچه اس ام اس های جدید برای موبایل

امروز در این پست از وبسایت اندرویدبازار18 با یک کتابچه کوچک اما فوق العاده جالب در خدمت شما عزیزان هستیم . در این کتابچه موبایل که توسط آقای مصطفی مرادی تهیه شده بیش از ۲۰۰ نوع جک و اس ام اس در زمینه های مختلف کنجاده شده است. این کتابچه مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد . منتظر نسخه های بعدی این کتابچه باشید. امیدواریم با خواندن این اس ام اس ها بسیار لذت ببرید. ;) لینک دانلود در ادامه مطلب فراهم می باشد.

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 456
  • بازدید ماه : 1,643
  • بازدید سال : 18,891
  • بازدید کلی : 893,303