loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 264 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (5)
دانلود لانچر قدرتمند GO Launcher EX Prime v5.07 اندروید

مطمئنا با لانچر قدرتمند GO Launcher EX آشنا هستید. این لانچر بیش از ۱۰۰ میلیون بار دریافت شده و محبوب ترین لانچر اندروید به شمار می آید. همچنین با دارا بودن بیش از ۱۰ هزار تم زیبا توانسته است محبوبیت خاصی میان کاربران اندروید پیدا کند. با استفاده از این لانچر محیط کاربری گوشی شما بسیار زیباتر شده و می توانید به دلخواه خود آن را شخصی سازی نمایید. همچنین دارای ویجت های بسیار زیبا و پرکاربرد می باشد و می توانید از آنها استفاده کنید.

vahab.v بازدید : 110 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

Home8 Home8+like Windows8 v3.4

Home8+like Windows8  همانطور که از نامش هم پیداست ، یک اپلیکیشن گرافیکی برای تبدیل ظاهر سیستم عامل دستگاه اندرویدی شما به ویندوز 8 می باشد که ویژگی اصلی آن هم استارت با ظاهری جدید و متفاوت بود که این اپلیکیشن هم همینکار را بروی دستگاه شما انجام می دهد . نمایش آیکون های اپلیکیشن های نصب شده بصورت موزائیکی و همچنین بصورت لایو و زنده ، جذابیت چندین برابر به دستگاه شما می بخشد .

vahab.v بازدید : 122 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

Circle-OS-Donate

Circle OS Donate یک مجموعه آیکان دایره‌ای زیبا برای اندروید است که در لانچرهای Apex، Holo، Holo HD، Nova، Aviate، Smart، Next و ADW قابل استفاده می‌باشد. در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ آیکان در این مجموعه وجود دارد اما برای برنامه‌هایی که آیکان آن‌ها در این مجموعه وجود ندارد می‌توانید از گزینه درخواست استفاده کنید.

vahab.v بازدید : 106 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

Rounder

با نصب Rounder L iconpack آیکان های دایره ای شکل به سبک مینیمالیستی  را بر روی گوشی اندرویدی خود تجربه نمایید ! بیش از ۲۵۰  آیکان شیک و منحصر به فرد در این مجموعه گنجانده شده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش تزیین کنید . هر هفته یک به روز رسانی برای این مجموعه عرضه شده که می توانید آن ها را دریافت کنید و سپس آیکان های بیشتری را در اختیار داشته باشید . جالب است بدانید که  آیکان های این پک همگی با سایز ۲۵۶×۲۵۶ عرضه شده اند . و در پایان لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل از لانچرهای Nova  ، Action  ، Apex  ، Only  ، Smart  ، Atom  ، Holo  ، ADW  ، Nine  ، Unicon  و Holo  سازگاری دارند .

vahab.v بازدید : 139 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

GO Launcher GO Launcher EX Prime v5.03

{ ورژن پنجم لانچر با ظاهری کاملا جدید }

GO Launcher EX یکی دیگر محصولات گروه ” پیشرفت دهنده ی نرم افزار های اندروید ، GO ” ، می باشد . این لانچر با داشتن آیکون های بسیار زیبا و جذاب به زیبایی گوشی شما بسیار کمک می کنند . این لانچر ، پر طرفدارترین لانچر جهان با بیشترین تعداد نصب بروی دستگاه های اندروید ، پرطرفدارترین لانچر در گوگل پلی هم می باشد  . همچنین ، بیش از۱۰۰۰۰ تم و والپیپر که هروز بر تعداد آنها افزوده میشود ، امکان نصب و پشتیبانی بروی این لانچر را دارند . این لانچر ، بروی بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه اندروید ، تابحال نصب شده است و محبوبیت و رضایت بسیار بالایی میان آنها دارد . لانچر گو ، افزون بر سرعت بالا و کیفیت بسیار عالی در نمایش ، شارژ بسیار کمتری نیز نسبت به لانچر اصلی دستگاه اندروید شما استفاده می کند .  بیش از یک و نیم میلیون کاربر استفاده کننده از این لانچر محبوب ، امتیاز ۵ از ۵ و در کل همه ی کاربران ، امتیاز ۴.۵ از ۵ را دریافت کرده است . همچنین ، برای بازشدن صفحات تازه و ورود به اپلیکیشن ها نیز افکت های بسیار زیبا و جذابی برای شما تدارک دیده شده است که می توانید از آنها  لذت ببرید . این لانچر را با گرافیکی عالی و حجمی مناسب ، از ای پی کی نیوز دریافت کنید .

vahab.v بازدید : 69 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Smart Launcher0 Smart Launcher Pro 2 v2.7.4

{لانچری ساده ، سبک و پرسرعت }

{ ورژن پچ شده و فول کرک لانچر }

Smart Launcher Pro در حال حاضر یکی از برترین لانچر های موجود و ساخته شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . این لانچر ، با شعار ” ساده ، سبک و پرسرعت ” منتشر شده است . در این لانچر ، گرافیک بالای آن به آسانی قابل حس می باشد و ظاهر گوشی شما را به کلی دگرگون می کند . از ویژگی های این اپلیکیشن ، به ” اشغال کردن فضای بسیار کمی از رم ” می توان اشاره داشت که بدین وسیله ، این لانچر پرگرافیک ، به هیچ عنوان سرعت گوشی یا تبلت اندروید شما را کم نخواهد کرد . وجود کیفیت بسیار بالای طراحی  و همچنین وجود افکت های بسیار جذاب و زیبا در اسمارت لانچر ، امکان استفاده از آن را بروی انواع دستگاه های اندروید ازجمله تبلت و تلفن همراه را فراهم کرده است .

vahab.v بازدید : 60 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

Plastic-UI 

اگر به دنبال آیکان های متفاوت هستید ما Plastic UI را به شما پیشنهاد می کنیم . با استفاده از آیکان های موجود در این مجموعه می توانید صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود را سفارشی سازید . بیش از ۱۰۰۰ آیکان شیک در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این مجموعه به صورت کامل با لانچرهای Nova  ، Apex ، Action ، Adw ، Aviate و TSF سازگاری دارد .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 517
  • بازدید ماه : 1,704
  • بازدید سال : 18,952
  • بازدید کلی : 893,364