loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 46 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 GO-Cleaner-&-Task-Manager

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

GO Cleaner & Task Manager PRO یک نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید بوده که همان عملیات تسک منیجر را انجام می دهد ! با استفاده از این برنامه می توانید بر روی برنامه های گوشی نظارت داشته باشید و اپلیکیشن های اضافه را ببندید . دقت داشته باشید که تمامی این کارها تنها با یک کلیک انجام می پذیرد . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به افزایش سرعت گوشی ، پاک کردن برنامه ها ، بستن اپلیکیشن های اضافه و غیرفعال کردن برنامه های درحال اجرا اشاره داشت . و در نهایت لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 46 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

App Usage Manager بهترین برنامه برای مدیریت برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی شما است که دارای امکاناتی ازجمله نمایش تاریخچه استفاده برنامه‌، ردیابی همه نصب‌ها و حذف‌ها، یادآوری درمورد استفاده بیش از اندازه، نمایش برنامه‌های بیشتر از همه استفاده شده و بسیاری امکانات دیگر می‌باشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 261 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Deep Sleep Battery Saver Pro اپلیکیشنی مناسب برای دستگاه هایی با باتری ضعیف و کم بازده می باشد . بوسیله ی امکان ” deepsleep ” این اپلیکیشن می توانید افزون بر خاموش کردن خودکار عوامل ارتباطی بی مصرف ، از فعالیت پنهان برخی اپلیکیشن های نصب شده ، جلوگیری کنید . البته نه همه ی اپلیکیشن ها . این برنامه ، بصورت خودکار به برنامه هایی مانند : مسنجر ها ، فیسبوک ، دانلود منیجر ها و… امکان فعالیت می دهد .


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....
vahab.v بازدید : 27 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار History Eraser Pro – Clean up این امکان را به شما می دهد تا به آسانی تاریخچه نرم افزارها را پاک کنید . از حریم خصوصی گوشی اندرویدی خود محافظت کرده و اجازه ندهید دیگران تاریخچه برنامه های موجود در گوشی شما را مشاهده کنند . و در نهایت لازم به ذکر است که این برنامه علاوه بر پاک کردن تاریخچه اپلییکشن ها ، فضای آزاد بیشتری را برای شما فراهم می نمید .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 92 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

{ برترین اپلیکیشن بهینه سازی اندروید با رابط کاربری زیبا }

{ تازه ترین ورژن افزوده شد }

{ امکان افزایش چشمگیر سرعت پردازش و کارکرد دستگاه های اندرویدی }

{ امکان بهینه سازی بازی ها برای اجرای روانتر و بدون مشکل }

Clean Master اپلیکیشن پیشرفته برای بهینه سازی مقدار اندازه استفاده شده از رم دستگاه اندرویدی می باشد . یکی از مهم ترین چیزهایی که برای سرعت دستگاه اندروید ایجاد مشکل می کند ، وجود حجم بسیار بالای کَش اپلیکیشن های نصب شده بروی دستگاه می باشد . از دیگر موارد میتوان به باز بودن تعداد زیادی اپلیکیشن بصورت همزمان نام برد که این برنامه با روش هایی پیشرفته ، با برطرف کردن این موارد ، سرعت دستگاه شما را افزایش می دهد . این اپلیکیشن ، از معدود اپهایی می باشد که دارای امکان Game Booster هستند که این امکان سبب اجرای سریع تر ، بهتر و روان تر بازی ها میشود .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

vahab.v بازدید : 59 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

1Tap Cleaner 1Tap Cleaner Pro v2.34

۱Tap Cleaner Pro برنامه یا اپلیکیشنی بسیار مفید برای پاکسازی قسمت های گوناگون در دستگاه اندروید شما می باشد . این برنامه ، تنها با یک اشاره ، قسمت هایی همچون ” کش ( Cache ) ، تاریخچه ( History ) ، لیست تماس ها و نرم افزار های استفاده شونده بصورت پیش فرض ” را بصورت کامل و بدون هیچگونه مشکلی پاک میکند . درصورتی که به هریک مواردی که اشاره شد نیازی ندارید ، پاکسازی آنها می تواند در سرعت گوشی یا تبلت شما موثر باشد .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 30 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Battery-Saver

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Battery Saver نام جدیدترین نرم افزار بهینه سازی باتری برای اندروید  می باشد که برنامه نویسان آن ادعا دارند قادر است ۱٫۵ تا ۴ روز به نگهداری شارژ در باتری بیافزاید .
از جمله کارهایی که باعث این صرفه جویی خواهد شد می توان به قطع شدن خودکار وای فای ، اینترنت سیم کارت و نیز همگام سازی برنامه ها پس از خاموش شدن صفحه نمایش اشاره نمود .
اگر از تخلیه سریع انرژی باتری تان گله مند هستید ، حتما این نرم افزار را از اندرویدها دانلود نمایید .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 1,715
  • بازدید سال : 18,963
  • بازدید کلی : 893,375