loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 282 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (2)
دانلود موزیک پلیر حرفه ای MAVEN Music Player (Pro) v2.37.13 اندروید

قیمت در گوگل پلی ۳ دلار!

موزیک پلیر  MAVEN Music Player (Pro) قدرتمند با ارائه صدای سه بعدی و پویا می تواند خواسته های شما را از یک پلیر برآورده سازد. شعار اصلی نرم افزار ارائهصدای هماهمگ و پویا است.، حتی اگر شما از بلندگوهای جانبی هم استفاده کنید کم ترین تغییری را در کیفیت و پویایی صدا حس نمی کنید. شما می توانید بدون دردسر موزیک پلیر را در صفحه نمایش تلفن همراه خود مدیریت کنید یعنی آهنگ را عوض کنید یا آن را متوقف سازید. برنامه با استفاده از تکنولوژی EVS می تواند یک صدای فراگیر و طنین انداز را برای کاربر فراهم سازد.

vahab.v بازدید : 120 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

Bass-Booster-Pro

با استفاده و نصب نرم افزار Bass Booster Pro می توانید صدای گوشی اندرویدی خود را تقویت نمایید . اکولایزرهای متعددی را برای خود تدوین نموده و صدای گوشی را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . ویدجت اصلی این برنامه را در صفحه نمایش گوشی تزیین نموده و به صورت مستقیم با آن کار نمایید . توجه داشته باشید که این برنامه با بیشتر پلیرهایاندرویدی سازگار می باشد . باندهای اکولایزری را ایجاد کنید و کیفیت صدا را بالا ببرید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک ارائه شده است .

vahab.v بازدید : 81 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

Bass-Booster-Pro

با استفاده و نصب نرم افزار Bass Booster Pro می توانید صدای گوشی اندرویدی خود را تقویت نمایید . اکولایزرهای متعددی را برای خود تدوین نموده و صدای گوشی را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . ویدجت اصلی این برنامه را در صفحه نمایش گوشی تزیین نموده و به صورت مستقیم با آن کار نمایید . توجه داشته باشید که این برنامه با بیشتر پلیرهای اندرویدی سازگار می باشد . باندهای اکولایزری را ایجاد کنید و کیفیت صدا را بالا ببرید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک ارائه شده است .

vahab.v بازدید : 135 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

http://www.uplooder.net/

 

 

 

پیشنهاد بسار بسیار ویژه من به شما

با سلام خدمت بازدید کنندگان و کاربران محترم اندرویدبازار 18 یا همون فری دل در این پست قصد دارم یه برنامه شگفت انگیز رو به کاربران معرفی کنم که تا حالا تو هیچ وبسایت معتبری قرار داده نشده است  این برنامه جالب توسط دوست عزیزمون علی خادمی نوشته شده که بسیار ازش تشکر میکنم بابت زحمت کشیدنش  خب بریم سر اصل مطلب:

اسم این برنامه بازار رایگان هست  که برنامه های پولی کافه بازارو  توش به صورت رایگان گذاشته که کار کردن و دانلود کردن برنامه ها با این اپلکیشن بی نظیر بسیار ساده و جذاب هست  

 جالب اینجاس که برنامه ها به روز میشه ودر نسخه بعدی برنامه  اگه بشه پکیج کاملشو برای شما میزارم

فراموش نشه که نظرات شما عزیزان باعث خرسندی و تشویق ما میشود

امیدوارم از این برنامه لذت ببرید

 


vahab.v بازدید : 84 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

Rocket Music Player Rocket Music Player Premium v3.1.0.4

{ یکی از بهترین پلیر های اندروید ویژه ی پخش آهنگ با امکان پخش ویدئو }

{ وجود اکولایزر اختصاصی در اپلیکیشن برای تنظیم دلخواه آهنگ }

{ ۵۰ میلیون کاربر اندرویدی از این اپلیکیشن استفاده می کنند }

{ ورژن پرمیوم اپلیکیشن بصورت فول کرک }

در دنیای گسترده ی اپلیکیشن های اندروید در ژانر پلیر ها ، پلیر های فراوانی برای استفاده وجود دارد و بیشتر آنها هم مورد پسند کاربران قرار گرفته است . امروز قصد معرفی پلیری بسیار قدرتمند بنام Rocket Music Player Premium را داریم که یکی از بهترین پلیر های اندروید با ۵۰ میلیون کاربر بروی این پلتفرم است و امتیاز ۴.۳ از ۵ را از کاربران خود دریافت کرده است . این پلیر با امکان پخش همه ی فایل های صوتی ( آهنگ ، صدا و … ) به شما این امکان را می دهد تا از کار با این اپلیکیشن و همچنین گوش دادن به موزیک های دلخواهتان لذت ببرید . همچنین ، یک اکولایزر اختصاصی در این برنامه برای کاربران پیش بینی شده است تا علاقه مندان بتوانند آهنگ ها را به سبک علاقه ی خود تغییر دهند و بیش از پیش لذت ببرند .

vahab.v بازدید : 99 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (1)

 iSense-Music---3D-Music-Player

iSense Music – 3D Music Player پخش کننده موسیقی همراه با رابط کاربری زیبا و شیک این بار برای سیستم عامل اندروید !‍ از این پس موسیقی های خود را با این پلیر پخش نموده و از گوش دادن به آهنگ ها نهایت لذت را ببرید . پیمایش و کار کردن با این پلیر فوق العاده نرم و آسان بوده و از کار کردن با آن لذت خواهید برد . از اکولایزرهای موجود در برنامه استفاده نموده و صدا و کیفیت آهنگ های خود را بالاتر ببرید . تگ موسیقی ها را ویرایش نموده و آرتیست و اسم جدید را وارد نمایید . توجه داشته باشید که برای کنترل بهتر موسیقی قادر خواهید بود ویدجت مخصوص این پلیر را بر روی صفحه نمایش قرار داده و سپس بر روی آهنگ ها مدیریت داشته باشید .

vahab.v بازدید : 49 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

jetAudio10 jetAudio Plus v4.2.0

{ ورژن کرک شده اپلیکیشن }

jetAudio  ( جت آودیو ) یکی از نسختین پلیر های تولید شده می باشد که بروی بسیاری از ویندوز های ۹۸ نصب بود . چراکه مایکروسافت تا آن زمان هنوز نتوانسته بود که پلیر پرقدرت را ارائه کند . حال ، پلیر جت آودیو ، برای سیتم عامل بزرگ اندروید منتشر شده است ؛ همانگونه که بسیاری منتظرش بودند . از ویژگی هایی که این مرورگر را به یکی از برترین پلیر های اندروید تبدیل می کند می توان به امکان تنظیم سرعت پخش آهنگ از ۰.۵ تا ۲ برابر و امکان تغییر در باس صدا و میزان فرکانس آن اشاره کرد .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 548
  • بازدید ماه : 1,735
  • بازدید سال : 18,983
  • بازدید کلی : 893,395