loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 125 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

KMP KMPlayer (HD Video,Media,Free) v1.2.9

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ بهترین و محبوبترین پلیر جهان ، هم اکنون برای اندروید }

{ با امکان پشتیبانی از همه ی فرمت های رایج صوتی و تصویری }

{ به تازه ترین ورژن بروزرسانی شد }

KMPlayer محبوب ترین پلیر جهان برای پلتفرم ویندوز ، هم اکنون برای اندروید ! کمپانی تولید کننده ی کاام پلیر ، ” پاندورا ” ، سرانجام پس از درخواست میلیون ها کاربر اندروید ، امروز ورژن ویژه ی دستگاه های اندرویدی از اپلیکیشن و پلیر محبوب خود را ارائه نمود . با قدرت و امکاناتی همانند نگارش ویندوز این برنامه . بوسیله ی این پلیر ، می توانید به سادگی و با لذت به موسیقی موردپسند خود گوش دهید و یا فیلم مورد علاقه ی خود را ببینید . برای آشنایی بیشتر با ویژگی های KMPlayer می توانید ادامه ی مطلب را بخوانید .

vahab.v بازدید : 135 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

http://www.uplooder.net/

 

 

 

پیشنهاد بسار بسیار ویژه من به شما

با سلام خدمت بازدید کنندگان و کاربران محترم اندرویدبازار 18 یا همون فری دل در این پست قصد دارم یه برنامه شگفت انگیز رو به کاربران معرفی کنم که تا حالا تو هیچ وبسایت معتبری قرار داده نشده است  این برنامه جالب توسط دوست عزیزمون علی خادمی نوشته شده که بسیار ازش تشکر میکنم بابت زحمت کشیدنش  خب بریم سر اصل مطلب:

اسم این برنامه بازار رایگان هست  که برنامه های پولی کافه بازارو  توش به صورت رایگان گذاشته که کار کردن و دانلود کردن برنامه ها با این اپلکیشن بی نظیر بسیار ساده و جذاب هست  

 جالب اینجاس که برنامه ها به روز میشه ودر نسخه بعدی برنامه  اگه بشه پکیج کاملشو برای شما میزارم

فراموش نشه که نظرات شما عزیزان باعث خرسندی و تشویق ما میشود

امیدوارم از این برنامه لذت ببرید

 


vahab.v بازدید : 171 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

{ محبوب ترین و بهترین پلیر اندروید با نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر }

{ اجرای همه ی فرمت های تصویری و صوتی بروی تبلت یا موبایل شما }

{ پیشنهاد ویژه ی androidbazar18 به شما کاربران }

MX Player Pro از دسته اپلیکیشن های اندرویدی می باشد که در زمینه پلیرها تا بحال بسیار موفق بوده است . به این دلیل که این برنامه از همه ی فرمت های رایج و محبوب مانند : MP3 , MP4 , Mkv , 3GP , MPEG , MPG و … بصورت کامل و بدون هیچگونه مشکلی پشتیبانی می کند از بهترین پلیر های روزجهان بشمار می آید . بدون هیچگونه نگرانی از مشکل احتمالی ، با لذت تمام سرگرم تماشای فیلم موردعلاقه ی خود باشید .  شعار این نرم افزار ” بهترین راه لذت بردن از تماشای فیلم ” می باشد . از یگر ویژگی های این پلیر ، مناسب بودن برای استفاده در تبلت های اندروید می باشد . برای آشنایی بیشتر با این پلیر و دریافت آخرین ورژن آن ، ادامه این مطلب را بخوانید .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 83 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

{ امتیاز ۴.۲ از ۵ در گوگل پلی }

Archos Video Player یکی از کاملترین برنامه های موجود در زمینه و دسته ی پخش فیلم و ویدئو می باشد . ویژگی های شگفت انگیز این برنامه ، پخش فرمت های بسیار فراوان ، امکان دانلود و دیدن آنلاین فیلم از سایت های اشتراک فیلم ، امکان نمایش و تاریخچه ی فیلم و درباره ی آن به شما هستند . این برنامه ، می تواند با دریافت اطلاعات فیلم موردنظر از سایت IMDB که بزرگترین سایت نمایش اطلاعات فیلم ها و خرید آنها می باشد ، شما را در انتخاب یک فیلم زیبا یاری کند .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 171 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)
vahab.v بازدید : 3814 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (27)

هدیه اندرویدبازار18 به کاربران و بازدید کنندگان 


دانلود 123 نرم افزار ایرانی و پولی بازار  

 

توجه :این پکیج بسیار وِیزه برای کاربران اندرویدبازار به صورت کاملا رایگان موجود است برای دانلود ان باید عضو اندرویدبازار باشید


 
در این پست برای کاربران محترم اندرویدبازار قصد معرفی 123 برنامه پولی و ایرانی بازار را داریم که برای اولین بار در تمام سایت های اندروید عرضه میشود ...شما میتوانید این برنامه ها را به صورت یکجا با حجم227مگابایت و به صورت جداگانه و دلخواه دانلود کنید ....منتظر نظرات ودلگرمی های شما دوستان عزیز هستیم
برای دانلود به ادامه مطلب بروید....
 

 

vahab.v بازدید : 125 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

Dice-Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک پلیرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد و در این پست ما قصد معرفی یکی از بهترین و پر سرعت ترین پلیرها به نام DicePlayer  را به شما کاربران عزیز داریم . با استفاده از این پلیر ، می توانید فایل های تصویری خود را به بهترین صورت ممکن پخش نمایید . این اپیلیکشن برای پخش فایل های تصویری از سخت افزار گوشی ( HW) و نرم افزار (SW) کمک می گیرد . اگر کیفیت فیلم مورد نظر ، بالاتر از قدرت دستگاه اندرویدی شما باشد ، این نرم افزار برای پخش تا حد قابل توجهی از SW کمک می گیرد . لازم به ذکر است که این پلیر به صورت کامل از نمایش زیرنویس فارسی با فرمت SRT ، SMI ، SSA و VoBSub پشتیبانی می کند .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 532
  • بازدید ماه : 1,719
  • بازدید سال : 18,967
  • بازدید کلی : 893,379