loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 205 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Asphalt Overdrive.jpg Asphalt Overdrive v1.0.1a

{ جدیدترین بازی ارائه شده از سری بازی های آسفالت }

{ امتیاز در گوگل پلی : 3.8 از 5 }

کمپانی گیم لافت ( GameLoft ) که همگی آنرا با بازی های فوق العاده گرافیکی و پرحجماندرویدی میشناسیم ، این بار در اقدامی نچندان رایج دست به ساخت بازی نسبتا کم حجمی کرده است . نام این بازی Asphalt Overdrive که یکی دیگر از بازی های ارائه شده از سری بازی های Asphalt می باشد . البته همانطور که در بالاتر هم گفتیم ، تغییر بزرگی نسبت به سایر بازی های آسفالت دارد و آن هم حجم آن است . انتظار میرفت تا بازی بعدی که از آسفالت ارائه میشود ، بازی آسفالت 9 باشد ولی این بازی این خواسته ی کاربران را برآورده نکرد و بصورت اختصاصی با نام Overdrive ارائه شده است . پس همچنان باید منتظر یک شاهکار دیگر از گیم لافت در بازی آسفالت 9 باشیم .

vahab.v بازدید : 103 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)



دانلود بازی مدرن کمبات ۴ – Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.7c اندروید – همراه دیتا + تریلر

جدیدترین نسخه منتشر شده از بازی با نصب کاملا آفلاین به درخواست کاربران

Modern Combat 4: Zero Hour یکی از بهترین و محبوبترین بازی های اکشن و شوتر اول شخص در اندروید می باشد که طرفداران بی شماری دارد. گرافیک فوق العاده بالای بازی در حدی است که با بازی های کنسول های دستی نیز رقابت می کند. داستان فوق العاده زیبای بازی ، صداگذاری فوق العاده زیبا بر روی شخصیت های بازی ، افکت های صوتی و تصویری فوق العاده قدرتمند و وجود سلاح ها و مراحل متعدد همگی محیطی فوق العاده طبیعی را برای بازیکن فرآهم کرده است. در طول بازی ماموریت های مختلفی در کشور های مختلف به شما داده می شود مه باید آن ها را به اتمام برسانید. وجود ماشین های جنگی ، تانک ، هواپیماهای جاسوسی و هلیکوپتر به جذابیت بازی افزوده است! همچنین شما می توانید با دوستان خود به صورت انلاین بازی کنید . در این نسخه از بازی دارای مراحل جدید ، سلاح های جدید و افزایش گرافیک تا حد چشمگیری می باشیم برای اطلاع از تغییرات این نسخه از بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

vahab.v بازدید : 91 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی تعقیب و گریز در جاده Road Smash 2: Hot Pursuit v1.3.6 اندروید + پول بی نهایت

Road Smash 2: Hot Pursuit یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی بی نظیر Traffic Racer می باشد که برای اندروید منتشر شده است و آخرین نسخه آن را به همراه پول بی نهایت در اختیار شما قرار داده ایم تا در هنگام بازی و طی کردن مراحل دچار مشکل نشوید! پدال گاز را تا آخر فشار دهید جاده در انتظار شماست! یکی از ماشین های رویایی خود را بردارید و در بزرگراه های شلوغ و پر سرو صدای شهر تا می توانید سرعتی حرکت کنید و از میان ماشین ها با سرعت بالا مانور دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید و دوستان خود را به چالش بکشید. بازی دارای حالت های مختلف نظیر: حرفه ای ، تعقیب و گریز و کلاس های مختلف دیگر می باشد که هرکدام از آنها چالش های خاص خود را دارند و بدون شک تا ساعت ها شما را سرگرم خود خواهند کرد! همیشه به خاطر بسپارید هیچ قانونی در جاده ها وجود ندارد که بتواند شما را متوقف کند، پس تا می توانید سرعتی حرکت کنید و رقیبان را پشت سر بگذارید!

vahab.v بازدید : 151 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Real Racing 342 Real Racing 3 v2.6.0

 

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ جزو مبحبوترین بازی های اندروید با بیش از 50 میلیون کاربر }

کمپانی ELECTRONIC ARTS یا به اختصار EA Games که بیشتر ما با نام آن و بخاطر انتشار بازی های محبوبی همچون فیفا با آن آشنا هستیم ، این بار در اقدامی یک بازی بسیار زیبای دیگر را تولید کرده است . Real Racing 3 سومین انشتار موفق از سری بازی های Real Racing یا رانندگی واقعی است که در این سری بازی ها به واقع می توانید اوج هیجان موجود در رالی را تجربه کنید . البته تنها هیجان در این بازی واقعی نیست ! بله ماشین های واقعی ، شخصیت ها و راننده های واقعی نیز در این بازی حضور دارند . این بازی دارای هیجان و گرافیک فوق العاده بالایی میباشد و آنرا به همه ی دوستداران بازی های HD بویژه دوستداران بازی های ماشین سواری و رالی پیشنهاد می کنیم .

vahab.v بازدید : 115 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

CSR Racing CSR Racing v2.0.0

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ بیش از 100 میلیون بار دانلود">دانلود }

{ امتیاز بالای 4.4 از 5 در گوگل پلی }

CSR Racing یکی دیگر از بازی های فوق العاده از سری بازی های CSR با موضوع رالی و رانندگی می باشد . این بازی را می توان جزو 3 بازی برتر اندروید در زمینه بازی های رالی دانست . بازی ساخته ی کمپانی بازی سازی NaturalMotionGames ساخته شده است و از گرافیک بسیار بالایی هم برخوردار است . در این بازی شما با بیش از 70 ماشین روز دنیا از بهترین کمپانی های ماشین سازی (مانند BMW ، آئودی و … ) سروکار دارید و می توانید اوج هیجان را در این بازی حس کنید و از آن لذت ببرید . سبک اجرا و طراحی این بازی کمی با بازی های هم رده ی خود متفاوت است . بگونه ای که شما هنگام انجام بازی ، یک فرمان مجازی همیشه در جلوی خود می بینید که : سرعت ، دور موتور ، دنده و سایر مشخصات ماشین در حال حرکت را به شما نمایش می دهد . جدیدترین ورژن این بازی را بصورت کامل و بهمراه دیتای آن از king98 دریافت کنید و لذت ببرید .


vahab.v بازدید : 205 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

Asphalt 8 Airborne Asphalt 8: Airborne v1.5.0h

{ پیشنهاد بسیار ویژه freedel به شما }

{ دیتای کاملا تست شده و سالم }

{ قدرتمند ترین ارائه ی کمپانی Game Loft }

{ محبوب ترین بازی HD اندروید با نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر }

{ امتیاز عالی ۴.۵ از ۵ در گوگل پلی }

Asphalt 8: Airborne شاهکاری دیگر از یکی از برترین کمپانی های تولید کننده بازی های اچ دی یعنی گیم لافت ، می باشد . در این بازی ، گرافیک بگونه طراحی شده است که صدا ها و تصاویر بسیار بسیار طبیعی بنظر میرسند . انگار که واقعا این اتفاق ها درحال رخ دادن می باشند !

این بازی ، در نخستین روز انتشار ، امتیاز ۴.۵ را دریافت کرده است . در بازی آسفالت ۸ ، تقریبا می توان گفت که همه ی ماشین ها جدید بوده اند وطراحی آنها بسیار شگفت انگیز انجام گرفته شده است  . بازی در کل ، دارای ۴۷ خودروی بسیار پرقدرت می باشد که با پیشرفته در مراحل و بدست آوردن پول ، می توانید خودروی خود را پیشرفت دهید .

یکی از خودرو های مدرن و پرقدرت را انتخاب کنید و رقابت سرسختانه با رقبای خود بپردازید . هیجان فوق العاده و غیرقابل توصیف موجود در این بازی ، هر پلیری را معتاد به خود می کند . طبیعی بودن صدا ها ، برخورد ها و تصادفات و … موجود در این بازی است که آنرا جزو ۳ بازی برتر رالی در جهان قرار داده است .

vahab.v بازدید : 217 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

The Amazing Spider Man 25 The Amazing Spider Man 2 v1.2.0m

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ دیتای کاملا تست شده و سالم }

{ یکی دیگر از ساخته های کمپانی گیم لافت }

{ توجه : فقط برای بار اول و تست مطابقت دیتا و فایل APK به اینترنت متصل شوید . پس از آن بازی آفلاین اجرا می شود }

{ حجم دیتا پس از اکسترکت کردن : ۱.۱۴ گیگابایت }

Spider-Man یا مردعنکبوتی نامی آشنا برای همه ی کاربران ما می باشد . چراکه همه ی ما با سری فیلم های جدید و قدیمی این شخصیت خاطره داریم . حال بزرگترین کمپانی تولید کننده ی بازی های HD اندروید ، یعنی کمپانی Game Loft ، ورژن اندرویدی این بازی را با کیفیتی فوق العاده عالی ارائه کرده است . در این پست از king98 با معرفی سری ” شگفت انگیز ” این بازی با نام The Amazing Spider-Man 2 با شما هستیم .

در این ورژن از بازی نیویورک ، یکی از بزرگترین و مهم ترین شهر های جهان زیر حمله ی یک هیولای شگفت انگیز با قدرت های غیرقابل کنترل قرار گرفته است . در این میان ، تنها پیتر پارکر ( اسپایدر من ) با پوشیدن لباس مخصوص خود می توانید با او مقابله کند . البته آن را هم خیلی با اطمینان نمی توان گفت . چراکه دشمن او قدرت های عجیب و ناشناخته ای دارد که پیتر هرگز پیش از این آنها را ندیده است .

The Amazing Spider-Man 2 با گرافیک واقعی سه بعدی و کیفیت صدا و تصویر بسیار عالی ارائه شده است که امکان اجرا بروی اندروید ۴ و بالاتر برای آن فراهم شده است . اگر از دوستداران فیلم ها و یا حتی بازی های مردعنکبوتی هستید ، این بازی را اصلا از دست ندهید .

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 433
  • بازدید ماه : 1,620
  • بازدید سال : 18,868
  • بازدید کلی : 893,280