loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 281 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (2)
دانلود موزیک پلیر حرفه ای MAVEN Music Player (Pro) v2.37.13 اندروید

قیمت در گوگل پلی ۳ دلار!

موزیک پلیر  MAVEN Music Player (Pro) قدرتمند با ارائه صدای سه بعدی و پویا می تواند خواسته های شما را از یک پلیر برآورده سازد. شعار اصلی نرم افزار ارائهصدای هماهمگ و پویا است.، حتی اگر شما از بلندگوهای جانبی هم استفاده کنید کم ترین تغییری را در کیفیت و پویایی صدا حس نمی کنید. شما می توانید بدون دردسر موزیک پلیر را در صفحه نمایش تلفن همراه خود مدیریت کنید یعنی آهنگ را عوض کنید یا آن را متوقف سازید. برنامه با استفاده از تکنولوژی EVS می تواند یک صدای فراگیر و طنین انداز را برای کاربر فراهم سازد.

vahab.v بازدید : 262 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (3)

Tower-Clash

در بازی Tower Clash TD یاید نقش اسکندر را بازی کرده و فرماندهی برج‌هایی با سلاح‌های ویژه را بر عهده گرفته و سپر دفاعی خود را در برابر امواج حملات بی‌پایان دشمنان در یک سیاره بیگانه حفظ کنید.

vahab.v بازدید : 180 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

Viber Viber v5.0.2.12

{ پیشنهاد ویژه }

{ یکی از بهترین اپ های ارتباطی با بیش از چند صد میلیون کاربر }

{ افزوده شدن زبان پارسی به منوی اپلیکیشن در ورژن 5 اپلیکیشن }

{ امکان فرستادن 10 عکس بصورت همزمان }

مسنجر وایبر یا Viber : Free Messages & Calls ، در رتبه ی دوم در ژانر مسنجر در سایت گوگل پلی می باشد . این مسنجر نیز مانند سایر پیام رسان ها ، امکان چت و برقرار تماس صوتی و تصویری را بصورت رایگان به همه ی یوزر ها و کاربران خود در سراسر جهان می دهد . همچنین ، شما می توانید در محیط گفت و گوی آن ، برای دوستان خود عکس ، فیلم یا آهنگ با سرعت آپلود بالا بفرستید تا آنها نیز آن را ببینند . در صورتی که ارتباط اینترنتی شما از سرعت بالایی برخوردار باشید ، برنامه امکان برقراری ارتباط با کیفیت صدا و تصویر HD را به کاربر می دهد . مسنجری 100 درصد رایگان و بدون هیپچگونه تبلیغات که می تواند لحظات شیرینی را برای شما به ارمغان بیاورد 

vahab.v بازدید : 127 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی رقبای دوچرخه سوار Bike Rivals v1.1.0 اندروید + تریلر

سوئیچ را بچرخانید، استارت بزنید و دریچه گاز را تا انتها بچرخانید تا با تمام سرعت به جلو حرکت کنید و مهیج ترین بازی موتور سواری را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه نمایید. این بازی یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی های موتور سواری سیستم عاملاندروید می باشد که توسط شرکت Miniclip طراحی و ساخته شده است و بر اساس فیزیک واقعی است و در آن همه چیز بی نظیر است! در هر مرحله از بازی شما باید: سریع، دقیق و جسور باشید و در زمان معین به مکان مشخص شده برسید تا بتوانید سه ستاره کامل را دریافت نمایید. گیم پلی بازی بسیار چالش برانگیز است و با استفاده از سیستم اشتراک گذاری بازی بهترین رکورد خود را با دوستانتان به جای بگذارید و یک رقابت بی نظیر را تجربه نمایید. بازی دارای دو نوع کنترل لمسی و شتاب سنج می باشد که هر کدام از آنها چالش های خاص خود را دارند و بدون شک جذابیت بسیاری هم دارند، مخصوصا به هنگام پرش از روی موانع و سطوح شیب دار! با انجام برخی حرکات می توانید مقداری نیترو جایزه بگیرید و سرعت خود را افزایش دهید.

vahab.v بازدید : 102 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

Head Soccer Head Soccer v3.0.2 + Mod v2.3.1

{ پیشنهاد ویژه }

{ تازه ترین ورژن بازی قرار داده شد }

{ همراه با ورژن مود شده ی 2.3.1 }

Head Soccer یک بازی گرافیکی و بسیار زیبای اندروید می باشد که در آن یک فوتبال جذاب و زیبا را خواهیم دید . این بازی ، کمی با بازی های فوتبالی که تابحال دیده اید ، تفاوت دارد . وجود شخصیت های فانتزی گوناگون ، توانایی های فوق العاده ی بازیکنان ، امکان اجرای بازی بصورت آنلاین و … این بازی را از دیگر بازی های موجود ورزشی متفاوت کرده است . این بازی ، دارای بیش از 42 شخصیت کارتونی و 4 نوع سبک بازی می باشد . همچنین ، اجرای بازی براساس قوانین فیزیک ، جذابیت آنرا چندین برابر می کند .

vahab.v بازدید : 187 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

Viber Viber v5.0.2.9

{ پیشنهاد ویژه }

{ یکی از بهترین اپ های ارتباطی با بیش از چند صد میلیون کاربر }

{ افزوده شدن زبان پارسی به منوی اپلیکیشن در ورژن 5 اپلیکیشن }

{ امکان فرستادن 10 عکس بصورت همزمان }

مسنجر وایبر یا Viber : Free Messages & Calls ، در رتبه ی دوم در ژانر مسنجر در سایت گوگل پلی می باشد . این مسنجر نیز مانند سایر پیام رسان ها ، امکان چت و برقرار تماس صوتی و تصویری را بصورت رایگان به همه ی یوزر ها و کاربران خود در سراسر جهان می دهد . همچنین ، شما می توانید در محیط گفت و گوی آن ، برای دوستان خود عکس ، فیلم یا آهنگ با سرعت آپلود بالا بفرستید تا آنها نیز آن را ببینند . در صورتی که ارتباط اینترنتی شما از سرعت بالایی برخوردار باشید ، برنامه امکان برقراری ارتباط با کیفیت صدا و تصویر HD را به کاربر می دهد . مسنجری 100 درصد رایگان و بدون هیپچگونه تبلیغات که می تواند لحظات شیرینی را برای شما به ارمغان بیاورد .

vahab.v بازدید : 157 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

VideoShow11 VideoShow Pro   Video Editor v3.5.0 VideoShow21 VideoShow Pro   Video Editor v3.5.0

 

{ پیشنهاد ویژه }

VideoShow: Video Editor &Maker یک اپلیکیشن ویرایش عکس و فیلم بصورت پیشرفته و حرفه ای می باشد . وجود افکت های گوناگون ، جذاب و زیبا ، به شما کمک می کند تا عکس ها و فیلم های خود را به بهترین شکل ویرایش کنید و آنها را بسرعت در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن به ادامه ی همین مطلب از سایت freedel مراجعه کنید .

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 1,668
  • بازدید سال : 18,916
  • بازدید کلی : 893,328