loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 75 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

ASTRO%20File ASTRO File Manager Pro v4.5.617

{ فایل منیجیری محبوب و پرامکانات برای مدیریت فایل ها با بیش از ۷۵ میلیون باردانلود">دانلود }

ASTRO File یک فایل منیجر جدید و بسیار پرقدرت می باشد که بوسیله ی آن می توانید کارهای گوناگونی بروی فایل های خود انجام دهید . برای مثال ، می توانید فرمت فایل های خودرا به فرمت های دلخواه تغییر دهید تا از دسترسی دیگران به فایل های خود جلوگیری کنید . همچنین ، اپلیکیشن دارای پلیر عکس و فیلم و همچنین صدا می باشد که می توانید با ورود به آن ، آنرا ببینید ویا بشنوید . همچنین ، این اپلیکیشن امکان گشودن فایل هایی با فرمت های فشرده مانند ” ZIP” را به شما می دهد . امکان جستجو در میان فایل ها نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد . افکت های گرافیکی نیز در جابجایی میان صفحات این فایل منیجر دیده میشود . می توانید بوسیله ابزار های آنلاین ، همانند Google Drive اسناد پی دی اف و .DOC را بصورت آنلاین مشاهده و ویرایش کنید . امکان جستجوی دقیق میان فایل ها با دادن ویژگی های آن ، از دیگر ویژگی مهم این نرم افزار مدیریت فایل می باشد .

vahab.v بازدید : 59 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

 

ASTRO%20File ASTRO File Manager Pro v4.5.610

{ فایل منیجیری محبوب و پرامکانات برای مدیریت فایل ها با بیش از ۷۵ میلیون بار دانلود }

ASTRO File یک فایل منیجر جدید و بسیار پرقدرت می باشد که بوسیله ی آن می توانید کارهای گوناگونی بروی فایل های خود انجام دهید . برای مثال ، می توانید فرمت فایل های خودرا به فرمت های دلخواه تغییر دهید تا از دسترسی دیگران به فایل های خود جلوگیری کنید . همچنین ، اپلیکیشن دارای پلیر عکس و فیلم و همچنین صدا می باشد که می توانید با ورود به آن ، آنرا ببینید ویا بشنوید . همچنین ، این اپلیکیشن امکان گشودن فایل هایی با فرمت های فشرده مانند ” ZIP” را به شما می دهد . امکان جستجو در میان فایل ها نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد . افکت های گرافیکی نیز در جابجایی میان صفحات این فایل منیجر دیده میشود . می توانید بوسیله ابزار های آنلاین ، همانند Google Drive اسناد پی دی اف و .DOC را بصورت آنلاین مشاهده و ویرایش کنید . امکان جستجوی دقیق میان فایل ها با دادن ویژگی های آن ، از دیگر ویژگی مهم این نرم افزار مدیریت فایل می باشد .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....


vahab.v بازدید : 61 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)


{ امکان بکاپ گیری بصورت خودکار و با زمانبندی }

My Backup Pro ” بهترین اپلیکیشن اندروید در زمینه بکاپ گیری “ می باشد . این بخشی از گفته ی سازندگان این اپلیکیشن در توصیف ویژگی های آن می باشد که البته کاملا هم درست می باشد . مای بکاپ ، هم اکنون یکی از قدرتمند ترین برنامه های اندروید برای بکاپ گیری از قسمت های گوناگون شامل : پیامکها ، MMS ها ، شماره ها ، لیست تماس ها ، لیست وبسایت های مورد علاقه ، تنظیمات دستگاه بصورت کامل ، زنگ های هشدار می باشد . برای بکاپ گیری از هریک از یاد شده ها ، کافیست تیک مربوط به آن را زده و بروی OK کلیک کنید تا بکاپ گیری آغاز شود . ویژگی همه این برنامه ، امکان گرفتن فایل پشتیبان ( بکاپ ) بصورت خودکار و در زمانبندی های مشخص می باشد . از دیگر کارایی این اپلیکیشن بکاپ گیر ، می توان به امکان گرفتن بکاپ و انتقال فایل های موردنظر با ریستور کردن فایل بکاپ به دستگاهی دیگراشاره نمود که معمولا این کار ، کاربرد فراوانی نیز دارد .

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 25 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

WeSync

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

به کمک نرم افزار WeSync  این امکان را خواهید داشت تا به راحتی به اطلاعات گوشی اندرویدی خود دسترسی داشته و از آن ها محافظت نمایید . تنها با یک کلیک می توانید گوشی اندرویدی خود را با کتابخانه آنلاین هماهنگ سازی کنید . از این پس به آسانی مخاطبین خود را به  دفترچه اختصاصی انتقال داده و سپس دفترچه مورد نظر را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان انتقال مخاطبین ، پیامک ها و تماس های ورودی به مموری کارت اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

هماهنگ سازی با حساب QQ

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

vahab.v بازدید : 45 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Rating: 4.0/5 (12 votes cast

 

GPlayer (Super Video Floating)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

بدون شک پلیرهای بی شماری برای دستگاه های اندرویدی وجود داشته و انتخاب آن ها برای کاربران بسیار دشوار است . در این پست قصد داریم تا یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین پلیرهای موجود در گوگل پلی به نام GPlayer  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این پلیر از بیشتر فرمت های ویدیویی پشتیبانی کرده و به آسانی آن ها را برای شما پخش می کند . اما وجود یک ویژگی که این پلیر را از رقبای خود مجزا می کند این است که این  پلیر به شما اجازه می دهد تا ۶ ویدیوی خود را به صورت همزمان بر روی صفحه نمایش پخش کنید . رابط کاربری بسیار شیک ، پشتیبانی از اکثر فرمت ها و به اشتراک گذاری رسانه ها از قابلیت های اصلی این اپلیکیشن محسوب می شوند . همچنین لازم به ذکر است که این پلیر به صورت کامل با زیرنویس های SRT، ASS و SMI سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

قابلیت پخش ۶ فیلم به صورت همزمان

پشتیبانی از بیشتر فرمت های ویدیویی

پشتیبانی کامل از زیرنویس

به اشتراک گذاری فیلم ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

به روز رسانی کتابخانه

بهبود عملکرد برنامه

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 71 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Doctor-who-says-what-you-see

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در بازی Doctor Who: Say What You See  شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و پازل های موجود در آن را حل نمایید . بیش از ۱۵۰ پازل تصویری در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را حل نمایید . آیا شما هم به اندازه دکتر هو باهوش هستید که بتوانید پازل ها را حل کنید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا دستاوردهای خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ۱۵۰ پازل تصویری

به اشتراک گذاری دستاوردها

وجود شخصیت های جذاب

وجود دستاورد های متعدد

براب دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 45 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Connection-Tracker

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

با نظارت بر ارتباطات دیتای گوشی که در پس زمینه انجام می‌شود، و بدست آوردن اطلاعاتی از جمله میزان استفاده دیتا، آدرس آی‌پی مبدأ و مقصد، شهر، کشور و اطلاعات شرکت برای هر برنامه که از شبکه استفاده می‌کند، گوشی هوشمند خود را امن نگاه دارید. با استفاده از برنامه Connection Tracker Pro به راحتی می‌توانید ارتباطات ورودی و خروجی برنامه‌های مختلف در گوشی خود را کنترل کنید و هر زمان که ارتباطی برقرار شد از آن آگاه شوید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 550
  • بازدید ماه : 1,737
  • بازدید سال : 18,985
  • بازدید کلی : 893,397