loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 274 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (2)
دانلود بازی به سوی مرگ Into the Dead v1.9 اندروید + نسخه مود شده + تریلر

نسخه معمولی + نسخه مود شده با آیتم های آنلاک شده

 در دنیایی که همه مرده اند و به زامبی تبدیل شده اند شما جان سالم به در برده اید، اما برای چه مدت؟ دنیا به مکانی وحشتناک تبدیل شده است که زامبی ها در آن تاخت تاز می پردازند و روز به روز تعداد آن ها افزایش می یابد. حال شما باید برای حفظ جان خود با هر وسیله که می توانید زامبی ها را نابود کرده و سعی کنید جان سالم به در ببرید زیرا هر دقیقه تعداد آن ها بیشتر می شود. بازی از محیط ترسناک و گرافیک خوبی برخوردار می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم می کند.  برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

vahab.v بازدید : 262 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (3)

Tower-Clash

در بازی Tower Clash TD یاید نقش اسکندر را بازی کرده و فرماندهی برج‌هایی با سلاح‌های ویژه را بر عهده گرفته و سپر دفاعی خود را در برابر امواج حملات بی‌پایان دشمنان در یک سیاره بیگانه حفظ کنید.

vahab.v بازدید : 206 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Asphalt Overdrive.jpg Asphalt Overdrive v1.0.1a

{ جدیدترین بازی ارائه شده از سری بازی های آسفالت }

{ امتیاز در گوگل پلی : 3.8 از 5 }

کمپانی گیم لافت ( GameLoft ) که همگی آنرا با بازی های فوق العاده گرافیکی و پرحجماندرویدی میشناسیم ، این بار در اقدامی نچندان رایج دست به ساخت بازی نسبتا کم حجمی کرده است . نام این بازی Asphalt Overdrive که یکی دیگر از بازی های ارائه شده از سری بازی های Asphalt می باشد . البته همانطور که در بالاتر هم گفتیم ، تغییر بزرگی نسبت به سایر بازی های آسفالت دارد و آن هم حجم آن است . انتظار میرفت تا بازی بعدی که از آسفالت ارائه میشود ، بازی آسفالت 9 باشد ولی این بازی این خواسته ی کاربران را برآورده نکرد و بصورت اختصاصی با نام Overdrive ارائه شده است . پس همچنان باید منتظر یک شاهکار دیگر از گیم لافت در بازی آسفالت 9 باشیم .

vahab.v بازدید : 135 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Tower-Clash

در بازی Tower Clash TD یاید نقش اسکندر را بازی کرده و فرماندهی برج‌هایی با سلاح‌های ویژه را بر عهده گرفته و سپر دفاعی خود را در برابر امواج حملات بی‌پایان دشمنان در یک سیاره بیگانه حفظ کنید.

vahab.v بازدید : 107 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی مسابقات جت اسکی Riptide GP2 v1.2.2 اندروید + تریلر

Riptide GP یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه دوم این بازی برای اندروید نیز منتشر شد! در این نسخه از بازی شاهد بهبود گرافیک تا حد بالایی می باشیم، مسابقات بیشتر ، جت اسکی های سریع تر و محیط زیباتر همه از ویژگی های این نسخه می باشند. بازی دارای قابلیت مولتی پلیر نیز می باشد که می توانید به راحتی با دوستان خود به بازی بپردازید. این بازی بر روی دستگاه هایی با پردازنده تگرا از گرافیک بیشتری برخوردار می باشد و در آینده نیز این بازی با Tegra 4 نیز سازگار می باشد!

vahab.v بازدید : 127 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی رقبای دوچرخه سوار Bike Rivals v1.1.0 اندروید + تریلر

سوئیچ را بچرخانید، استارت بزنید و دریچه گاز را تا انتها بچرخانید تا با تمام سرعت به جلو حرکت کنید و مهیج ترین بازی موتور سواری را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه نمایید. این بازی یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی های موتور سواری سیستم عاملاندروید می باشد که توسط شرکت Miniclip طراحی و ساخته شده است و بر اساس فیزیک واقعی است و در آن همه چیز بی نظیر است! در هر مرحله از بازی شما باید: سریع، دقیق و جسور باشید و در زمان معین به مکان مشخص شده برسید تا بتوانید سه ستاره کامل را دریافت نمایید. گیم پلی بازی بسیار چالش برانگیز است و با استفاده از سیستم اشتراک گذاری بازی بهترین رکورد خود را با دوستانتان به جای بگذارید و یک رقابت بی نظیر را تجربه نمایید. بازی دارای دو نوع کنترل لمسی و شتاب سنج می باشد که هر کدام از آنها چالش های خاص خود را دارند و بدون شک جذابیت بسیاری هم دارند، مخصوصا به هنگام پرش از روی موانع و سطوح شیب دار! با انجام برخی حرکات می توانید مقداری نیترو جایزه بگیرید و سرعت خود را افزایش دهید.

vahab.v بازدید : 150 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی دریفت ماشین ها Drift Zone v1.1.4 اندروید + پول بی نهایت + تریلر

امتیاز ۴٫۵ در گوگل پلی!

اضافه شدن ماشین های جدید

اگر شما هم از دوستداران بازی های سبک دریفت می باشید Drift Zone را به شما پیشنهاد می کنیم! در نسخه جدید این بازی شاهد حضور اتومبیل های بیشتر با جزئیات بالا می باشیم که بدون شک جذابیت بازی را بیشتر از قبل کرده اند! در پایان هر مسابقه تنها چیزی که با آن مواجه خواهید شد یک جفت لاستیک سوخته است!

تعداد صفحات : 46

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 479
  • بازدید ماه : 1,666
  • بازدید سال : 18,914
  • بازدید کلی : 893,326