loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 66 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

Polaris Office Polaris Office v5.5.1

{ اپلیکیشنی فوق العاده قدرتمند برای نمایش فایل های آفیس }

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

نرم افزار Polaris Office مجموعه ای بسیار عالی برای دستگاه های اندروید می باشد که امکان گشودن فایل های آفیس را در تبلت یا گوشی شما به شما می دهد . این برنامه ، امکان نمایش فایل های ساخته شده بوسیله ی : Word , Power Point , Exel و … و همچنین فرمت های : pptx , docx , xlsx و … را به شما می دهد . بوسیله ی پلاریس آفیس ، می توانید همچنین فایل های مذکور را بسازید .

vahab.v بازدید : 107 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

Kingsoft Office Kingsoft Office + PDF v6.1

از محبوب ترین پکیج های آفیس ، می توان به Kingsoft Office که یکی از برترین و بزرگترین تولید کنندگان اپلیکیشن در جهان است ، اشاره نمود . این نرم افزار ، محصولی برای پلتفرم های ویندوز و اندروید می باشد و به گفته سازندگانش ، کاربران این برنامه ، درحال استفاده در این پک در بیش از ۲۰۰ کشور جهان ، می باشند . شاید یکی از مشکلات سیستم عامل اندروید ، عدم وجود نرم افزار های آفیس ، شامل : Word , Exel , Power Point و … باشد که البته با نصب Kingsoft Office می توانید همه ی این برنامه ها را در دستگاه اندرویدی خود داشته باشید و از هریک از آنها با بیشترین امکانات موجود ، استفاده نمایید . این اپلیکیشن که پکیجی از مجموعه آفیس می باشد ، در همه ی اپلیکیشن ها و قسمت" rel="follow">قسمت هایش از زبان پارسی پشتیبانی می کند و کاربران پارسی زبان هیچ مشکلی با آن نخواهند داشت .

vahab.v بازدید : 227 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

بوسیله مجموعه ی ابزار OfficeSuite Pro همه ی ویژگی های مجموعه آفیس را در گوشی اندروید خود داشته باشید . این اَپ که دقیقا بهینه شده نگارش Microsoft Office برای اندروید می باشد ، امکان اجرای همه گونه فایل های : Word , Power Point , Exel و سایر را به شما می دهد . همچنین ، این نرم افزار ، امکان اجرای کتاب های الکترونیک یا پی دی اف را به بهترین شکل ممکن دارد . همچنین ، در این برنامه امکان پخش انواع اسلاید ها موجود می باشد و شما می توانید اینگونه اسلاید ها را به همراه افکت های نمایشی آنها بصورت کامل مشاهده نمایید . در حقیقت ، این نرم افزار ، مجموعه ای از چند اپلیکیشن بسیار کارآمد اندروید می باشد که در یک نرم افزار جمع آوری شده اند . همچنین ، می توانید در دستگاه اندروید خود ، اسلاید ساخته و آنرا بروی کامپیوتر نیز اجرا کنید . ورژن رایگان  این برنامه قدرتمند ( غیر Pro ) ، دارای بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان بروی دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که روزانه نیز بر این عدد و کاربران آن ، افزوده میشود .


برای دانلود به ادامه مطلب بروید......
vahab.v بازدید : 48 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)
vahab.v بازدید : 54 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Kingsoft Office 5.9.0 آفیسی بسیار قدرتمند برای گوشی های اندروید است که به شما امکان مدیریت فایل های آفیس با فرمت های DOC/DOCX/TXT/XLS/XLSX/PPT/PPTX و اجرای فایل های PDF را می دهد. این آفیس از ۴۵ زبان از جمله زبان پارسی پشتیبانی می کند. ارسال ایمیل با فایل ضمیمه و به روز رسانی همیشگی برنامه برای دریافت ویژگی های جدید، از امکانات برنامه است. علاوه بر این ها Kingsoft Office با تشخیص زبان سیستم گوشی، زبان برنامه را تعیین می کند. مثلا اگر سیستم شما به زبان فارسی است از منوهای پارسی برنامه بطور خودکار برخوردار خواهید شد. قابلیت برجسته سازی کلمات، تغییر رنگ، خط زیر گذاشتن، جستجوی کلمات، بزرگنمایی، italics ، highlight و … از سایر ویژگی های برنامه است.
http://www.dl.farsroid.com/app-pic/Kingsoft-Office-3.jpg


vahab.v بازدید : 50 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

{ پیشنهاد ویژه ی  androidbazar18به شما کاربر گرامی }

{ ارائه ی رسمی از کمپانی مایکروسافت }

Microsoft Office را میتوان به جرئت بهترین نرم افزار برای اجرای فایل های متنی ، اسلاید و عکس و سایر موارد دانست . این مجموعه ابزار ، بوسیله کمپانی قدرتمند مایکروسافت طراحی و برنامه نویسی شده اند که ورژن ویژه PC آنها هر سه سال یکبار ارائه میشود و صدها میلیون کاربر ویندوز آنرا بصورت اورجینال خریداری میکنند . حال پس از ارائه ۱۵ مورد پک ابزار های آفیس ( که آخرین آنها آفیس ۲۰۱۳ بوده است ) ، کمپانی مایکروسافت دست به انجام کاری بسیار هوشمندانه برای ساخت اپلیکیشن اندروید آفیس زد . البته شاید کاربران ماه ها و یا سال ها پیش منتظر این ارائه بودند ولی سرانجام بوسیله کمپانی رسمی آفیس ارائه گشت . در مدت ۲ روز پس از انتشار این اپ در گوگل پلی ، بیش از ۵۰ هزار بار بوسیله کاربران اندروید دانلود شده است که این خود نشان دهنده ی نیاز کاربران به چنان نرم افزاری بوده است . در این مجموعه ، تمامی نرم افزار های آفیس از جمله : Word , Power Point , Exel , Shy Drive , Share Point با امکانات کامل مانند : ویرایش ، ساخت ویا مشاهده ی اینگونه فایل ها موجود می باشد . بهترین کاربرد این اپلیکیشن ، در تبلت ها و گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگتر از ۴.۵ اینچ می باشد . چراکه اینگونه دستگاه ها ، امکان استفاده کامل از امکانات این مجموعه را خواهند داشت .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 

vahab.v بازدید : 394 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برنامه Adobe Reader پیشتاز قابل اعتماد برای مشاهده و تعامل با اسناد پی دی اف در دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف است. برنامه ریدر موبایل را نصب کنید تا بوسیله آن در گوشی هوشمند و تبلت اندرویدی خود از پی دی اف استفاده کنید. به راحتی به انواع فایل‌های پی دی اف دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید و به اشتراک بگذارید. با استفاده از سرویس‌ اسناد ادوبی فایل‌‌های پی دی اف خود را به فایل‌]های دیگر تبدیل کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید به جست و جوی پیشرفته در اسناد پی دی اف بپردازید. این برنامه امکان قفل کردن میزان روشنایی صفحه را نیز دارد که با آن به راحتی می‌توانید متون طولانی را مطالعه کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....



تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 446
  • بازدید ماه : 1,633
  • بازدید سال : 18,881
  • بازدید کلی : 893,293