loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 63 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

Mathlab-Graphing-Calculator

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Mathlab Graphing Calculator نرم افزاری قدرتمند برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار معادلات جبری ، چند جمله ای ها ، ماتریس ها ، اعداد مختلط ، ریشه ها و … در اندروید شما می باشد . اگر از دانشجویان رشته های مهندسی هستید استفاده از این اپلیکیشن که می تواند کار شما را در حل مسایل بسیار ساده سازد را پیشنهاد می کنیم .

براي دانلود به ادامه مطلب برويد....

vahab.v بازدید : 38 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ElectriCalc-Pro-Calculator

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

ElectriCalc Pro Calculator ماشین حساب مخصوص افرادی است که قصد دارند محاسبات مربوط به برق را انجام دهند ! پیمانکاران ، برق کارها ، مهندسان و متخصصان نور پردازی می توانند برای تکمیل کار و محاسبه عملیات از این برنامه استفاده کنند . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قادر خواهد بود به آسانی آمپر ، وات ، ولت ، KVA  و مقاومت DC را به یکدیگر تبدیل نماید .این اپلیکیشن در حال حاضر با قیمتی معادل ۲۴٫۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رسد که شما می توانید آن را به رایگان از اندروید ها دانلود نمایید .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 76 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاید کمتر کسی را بشناسیم که به دنبال مدیریت هزینه ها و درآمد های دوره ای خود بوده و با نرم افزار حسابدار آشنا نباشد ، این نرم افزار پرکاربرد دارای امکانات متنوعی است که میتواند شما را از نوشتن و محاسبات کاغذی بی نیاز کند. در این نرم افزار شما میتوانید حساب  های مختلف خود را تعریف کنید  ، به هنگام خرید هر گونه کالا یا خدمات بلافاصله وارد نرم افزار شده و آن را ثبت کنید ، یا برعکس هر زمان که وجهی دریافت میکنید به عنوان درامدتان میتوانید آن را به ثبت برسانید.

نرم افزار به صورت خودکار درامد و هزینه ی ماهیانه شما را محاسبه ونمایش میدهد. این نرم افزار برای کسانی که حساب دخل و خرج خود را به درستی ندارند بسیار مناسب است.

پیشنهاد میکنیم از این نرم افزار فوق العاده استفاده کنید و لذت ببرید

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود نرم افزار حسابدار اندروید Hesabdar 1.0آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود نرم افزار حسابدار اندروید Hesabdar 1.0


براي دانلود به ادامه مطلب برويد.....
vahab.v بازدید : 40 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 Android-Altimeter-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Android Altimeter Pro یک ارتفاع سنج حرفه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه با استفاده از داده ها و جی پی اس گوشی میزان ارتفاع شما را از سطح زمین اندازه گیری می کند . دقت داشته باشید که برای اجرای این برنامه به جی پی اس و اینترنت احتیاج خواهید داشت . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا background  های مختلفی را بر روی اپلیکیشن قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

وجود background  های مختلف برای برنامه

نیازمند به جی پی اس و اینترنت برای اجرا

بهترین ارتفاع سنج اندروید

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 62 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Solo Scientific Calculator بهترین نرم افزار ماشین حساب علمی با آخرین امکانات در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید معرفی شده است که با دارا بودن محیط کاربری فوق العاده زیبا و کلاسیک می تواند هر کاربری را مجذوب خود گرداند. این نرم افزار که اولین ماشین حساب بزرگ جهان با پشتیبانی از عملیات ماتریس می باشد هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ است و گروه برنامه نویسی solo tools آن را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده اند.

شما با داشتن این ماشین حساب می توانید به راحتی و در محیطی کلاسیک حساب های خود را با سرعتی بالا انجام دهید و در صورت مایل بودن اینترفیس آن را مطابق با سلیقه ی خود از میان رنگ های قرمز، سبز، آبی و بنفش شخصی سازی کنید!

 

 

 

 

 


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....
vahab.v بازدید : 62 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هدف برنامه King Calculator Premium سادگی در عین بسیار کاربردی بودن است که هم برای استفاده روزمره و هم استفاده‌های علمی و مهندسی می‌تواند بکار گرفته شود. این برنامه تنها ماشین حسابی است که قابلیت کار با کسرها را دارد که با استفاده از آن می‌توانید کسرها را وارد کنید و آنها را نغییر دهید. این برنامه برای این ساخته شده تا برای کودکان گرفته تا بزرگسالان و کسانی که به دنبال بک ماشین حساب ساده هستند تا آنهایی که به دنبال ماشین حساب پیشرفته هستند سودمند و قابل استفاده باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید......

 



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 1,706
  • بازدید سال : 18,954
  • بازدید کلی : 893,366