loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 14173 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (11)

BeeTalk BeeTalk v1.5.1

{ پیشنهاد ویژه }

{ بیش از 35 میلیون کاربر از این مسنجر استفاده می کنند }

 

در بازار داغ این روزهای پیام رسان های اینترنتی و مسنجر ها ، مسنجر ها تقریبا امکانات و ویژگی های مانند هم بسیاری دارند . در این پست ازfreedel قصد معرفی مسنجری زنبوری را برای شما کاربران گرامی داریم . این مسنجر با نام BeeTalk که قسمتی از آن برگفته از زنبور است و لوگوی آن هم زنبوری است و البته تم اصلی آن هم عسلی و بازهم زنبوری است ، پا به میدان گوگل پلی گذاشته است . این مسنجر با امکانات بسیار بالایی که در اختیار شما می گذارد ، امکان گفتگوی آسان و بی درسر و البته لذت بخش با دوستانتان را به شما می دهد . وجود دودل ها نیز جذابیت چندین برابری به گفتگو های شما می دهد .

vahab.v بازدید : 65 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. در نسخه‌ی جدید قابلیت تماس تصویری HD برای دارندگان iPad 4 اضافه شده است و همچنین تغییراتی کلی جهت بهبود تماس‌ها و پایداری ارتباط ایجاد شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. 

 

skype ipad تماس اینترنتی با Skype for iPad 4.10   آیپد

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

 

vahab.v بازدید : 34 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. همچنین توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram نرم افزار پیام رسان Telegram 2.0.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 227 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Tango

برنامه Tango یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه برقراری تماس های صوتی و تصویری برای اندروید می باشد که به شما این قابلیت را می دهد تا با دوستان خود که این نرم افزار را بر روی گوشی شان نصب دارند،به صورت صوتی و تصویری به گفتوگو بپردازید. Tango در سراسر جهان بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد که این رقم روز به روز در حال افزایش می باشد.

     برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 131 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

وایبر برای آیفون

 دانلود viber 3.1.1.1 برنامه تماس صوتی و اَس ام اس رایگان برای آیفون

با Viber، هر کس می تواند به صورت رایگان تماس بگیرد و اس ام اس بفرستد. بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر Viber  در سراسر جهان عکس و ویدئو، متن، تماس و  پیام های خود را  با استفاده از wi fi یا  ۳G - به صورت رایگان با یکدیگر در میان میگذارند.Viber برای بسیاری از گوشی های هوشمند در دسترس است. در Viber، شماره تلفن شما ID شما است.همگام سازی برنامه با لیست تماس تلفن همراه شما از قابلیت های این نرم افزار است و به طور خودکار شناسایی میکند که  کدام یک از مخاطبین شما به Viber پیوسته است و آن را در ادد لیست شما قرار می دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 62 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود WhatsApp,WhatsApp برای آیفون

دانلود WhatsApp برای آیفون

مسنجر قدرتمند واتساپ برای ios

Whatsapp 2.11.134 مسنجر واتساپ نام یک نرم افزار قدرتمند ، هوشمند و رایگان جهت ارسال و دریافت اس ام اس ، تصویر و تماس صوتی و تصویری به طور رایگان است که امروز در این پست از دنا دانلود آخرین نسخه Whatsapp برای آیفون را برای شما آماده نموده‌ایم. Whatsapp برای آیفون امروزه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است که این تعداد کاربر محبوبیت خاص این مسنجر قدرتمند را نشان میدهد! نرم افزار Whatsapp شهرت زیادی در بین کاربران سیستم عامل های  مختلف از جمله اندروید و آیفون دارد.

در بین مسنجر های مختلف برای موبایل، به نظر می رسد نرم افزار whatsapp بیشتر از بقیه مورد توجه کاربران قرار گرفته است! و هر روز نیز به تعداد آن ها افزوده می شود، که این امر به خاطر کاربری آسان با محیط ساده و روان ، عملکرد عالی و قدرتمند تر بودن نرم افزار whatsapp برای آیفون می‌باشد. همچنین مسنجر WhatsApp برای iPhone، BlackBerry، Windows Phone، Android و Nokia در دسترس است و کاربران این سیستم عامل ها می توانند پیام ها را برای یکدیگر بفرستند. امیدواریم از این نرم افزار قدرتمند و رایگان لذت ببرید. :) ;)

لطفا جهت دانلود رایگان مسنجر WhatsApp برای آیفون با لینک مستقیم از اندرویدبازار18 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

vahab.v بازدید : 240 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مسنجر کوکو برای اندروید و آیفون,دانلود CoCo Voice

دانلود CoCo Voice

مسنجر کوکو برای اندروید و آیفون

همانطور که شما نیز اطلاع دارید نرم افزار وی چت که در ایران بسیار رواج پیدا کرده بود و با این همه محبوبیتی که داشت پس از مدتی فیلتر شد. نرم افزار وی چت بصورتی بود که تقریبا تمامی مردم شب و روز از آن استفاده می کردند. اکنون نرم افزارCoCo Voice  کوکو برای سیستم عامل اندروید و آیفون آماده تا جایگزین وی چت برای ایرانیان شود !

نرم افزار کوکو کاملا شبیه نرم افزار وی چت بوده و تمامی امکانات آن را دارا می باشد. نرم افزار کوکو یا CoCo یکی دیگر از پرطرفدارترین و سرگرم کننده‌ترین نرم افزار های تماس های صوتی و تصویری رایگان است که در بیش از ۱۰۰ کشور مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت در مدت زمان اندکی توانسته است جای وی چت را بگیرد ! گوگل پلی نرم افزار کوکو را به عنوان سریع‌ترین و قدرتمند‌ترین مسنجر گوشی های هوشمند در جهان معرفی کرده نموده که به صورت رایگان منتشر شده است. در نرم افزار CoCo برای اندروید و آیفون اتاق های گفتگو چند نفره با محیط زیبا و جالب وجود دارد که با ورود به آنها می توانید ساعت ها پشت اسمارت فون خود سرگرم شوید. شما با نصب این برنامه چت می توانید تمامی افرادی را که از این برنامه استفاده می کنند را در نزدیکی خود جستجو کرده و با آنها چت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 576
  • بازدید ماه : 1,763
  • بازدید سال : 19,011
  • بازدید کلی : 893,423