loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 111 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

Satan's-Zombies-X

در بازی ماجراجویانه هیجان‌انگیز Satan’s Zombies X موتور خود را دیوانه‌وار برانید و زامبی‌ها را بکشید! از اسلحه خود استفاده کنید تا همه هیولاها را از بین ببرید. شما تنها کسی هستید که در شهر زنده مانده، پس باید دست به اسلحه شوید و همه دشمنان را از بین ببرید.

vahab.v بازدید : 190 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

Mia-and-Me

آیا به میا کمک خواهید کرد تا پادشاهی سنتوپیا را نجات دهد؟ در بازی Mia and Me زندگی در سنتوپیا توسط ملکه شیطانی پانتئا تهدید شده و این مأموریت شماست تا از اجرای نقشه‌های شوم او جلوگیری کنید و از زندگی شاد الف‌ها و تک‌شاخ‌های سنتوپیا محافظت کنید. باید تا جایی که ممکن است گرد و غبار تک‌شاخ جمع‌آوری کنید، اما مواظب باشید، ممکن است بر سر راهتان موانع مختلفی قرار گرفته باشد!

vahab.v بازدید : 106 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

Zombie Road Trip Trials Zombie Road Trip Trials v1.1.1.2

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

بازی محبوب Zombie Road Trip Trials که یکی دیگر از بازی های اندرویدی با حضور شخصیت محبوب بازی ها ، زامبی ، است ، بازی هیجان انگیز و بسیار سرگرم کننده ای است که بیش از 30 میلیون کاربر اندرویدی آنرا بروی دستگاه های موبایل و تبلت خود نصب کرده اند و از آن لذت برده اند . در این بازی باید با راندن ماشین خود به کشتن زامبی ها سرگرم شوید . البته در مراحل نخست بازی اینطور است و در ادامه اسلحه های بسیار پیشرفته ای به ماشین شما افزوده می شود و می توانید مراحل را با جذابیت بیشتری طی کنید . البته این را هم توجه داشته باشید که همزمان با پیشرفت شما در بازی ، زامبی ها هم قدرتمند تر می شود .

vahab.v بازدید : 145 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Family Farm Seaside Family Farm Seaside v2.5.0

{ پیشنهاد ویژه }

{ نزدیک به ۴۵ میلیون کاربر این بازی را تابحال دانلود کرده اند }

Family Farm Seaside یک بازی آنلاین بسیار زیبا و جذاب و همانند بازی زیبا و محبوب Hay Day می باشد . در این بازی ، شما باید به رقابت با سایر شرکت کنندگان بپردازید . حال شاید بپرسید چه رقابتی ؟! رقابت در تولید و فروش محصولات یک مزرعه ی ساحلی که در اختیار شما قرار داده شده است .

هرچه محصول مرغوب تری ارائه دهید ، فروش بیشتری خواهید داشت که در نتیجه امتیاز دریافتی شما هم بیشتر خواهد بود . با امتیاز هایی که دریافت می کنید می توانید با گسترش مزرعه ی خود ، بازهم کیفیت محصولات را افزایش دهید و این چنین خود را به برترین بازیکنان حاضر در بازی نزدیکتر کنید .همچنین در این بازی می توانید با یافتن دوستان خود و افزودن آنها به قسمت" rel="follow">قسمت neighbors ( همسایگان ) با آنها دادوستد کالا انجام دهید وبصورت کلی با آنها تجارت کنید .

vahab.v بازدید : 80 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

The Great Prank War The Great Prank War v1.0.0

{ پیشنهاد ویژه }

The Great Prank War  یک بازی بسیار زیبا و جذاب با داستانی جالب و سرگرم کننده می باشد . ورژن نخست این بازی به تازگی منشتر شده است که ما هم آنرا برای کاربران گرامی منتشر کرده ایم . برای آشنایی بیشتر با بازی ادامه را بخوانید .

هنگامی که ژن، مدیر پارک ،  دست خود را بروی ماشین زمان می گذارد ، ماشین زمان او را به مدت ها پیش می برد که او این بار می تواند در جنگ  Great Prank War یک پیروز ارزشمند بدست آورد . در بازی شخصیت های کارتونی و نام آشنایی هم وجود دارد که سورپرایز های ویژه ای برای شما هم هستند .

در این بازی شما باید ساختمان های خود را ساخته و با ساخت برج ها و ساختمان های دفاعی ، از منافع خود دفاع کنید . البته جن هم در این جنگ تنها نیست و ارتش قدرتمند دارد که همگی در کنترل شما هستند.

vahab.v بازدید : 97 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

F18 Carrier Landing II Pro

F18 Carrier Landing II Pro شبیه ساز هواپیما برای دستگاه های اندرویدی می باشد . بدون شک فرود بر روی یک ناو هواپیمابر یکی از مشکل ترین و سخت ترین کارهایی است که یک خلبان می تواند انجام دهد . تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های این بازی را به اتمام برسانید . آیا فکر می کنید که بتوانید به درستی و بدون هیچ گونه مشکلی فرود بیایید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

vahab.v بازدید : 66 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (1)

آیا شما هم آماده هستید تا یک تجربه متفاوت با بازی Wartune: Hall of Heroes داشته باشید ؟ در این بازی وظیفه شما به عنوان یک قهرمان این است تا دشمنان افسانه ای را نابود کرده و آن ها را از کشور خود بیرون کنید . مبارزه حماسی را آغاز نموده و دشمنان را از پای درآورید . از دوستان خود دعوت کرده و بازی را به صورت آنلاین انجام دهید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 454
  • بازدید ماه : 1,641
  • بازدید سال : 18,889
  • بازدید کلی : 893,301