loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 261 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (3)

Tower-Clash

در بازی Tower Clash TD یاید نقش اسکندر را بازی کرده و فرماندهی برج‌هایی با سلاح‌های ویژه را بر عهده گرفته و سپر دفاعی خود را در برابر امواج حملات بی‌پایان دشمنان در یک سیاره بیگانه حفظ کنید.

vahab.v بازدید : 198 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (3)

ASTRO%20File ASTRO File Manager Pro v4.5.629

{ فایل منیجیری محبوب و پرامکانات برای مدیریت فایل ها با بیش از 75 میلیون بار دانلود}

ASTRO File یک فایل منیجر جدید و بسیار پرقدرت می باشد که بوسیله ی آن می توانید کارهای گوناگونی بروی فایل های خود انجام دهید . برای مثال ، می توانید فرمت فایل های خودرا به فرمت های دلخواه تغییر دهید تا از دسترسی دیگران به فایل های خود جلوگیری کنید . همچنین ، اپلیکیشن دارای پلیر عکس و فیلم و همچنین صدا می باشد که می توانید با ورود به آن ، آنرا ببینید ویا بشنوید . همچنین ، این اپلیکیشن امکان گشودن فایل هایی با فرمت های فشرده مانند ” ZIP” را به شما می دهد . امکان جستجو در میان فایل ها نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد . افکت های گرافیکی نیز در جابجایی میان صفحات این فایل منیجر دیده میشود . می توانید بوسیله ابزار های آنلاین ، همانند Google Drive اسناد پی دی اف و .DOC را بصورت آنلاین مشاهده و ویرایش کنید . امکان جستجوی دقیق میان فایل ها با دادن ویژگی های آن ، از دیگر ویژگی مهم این نرم افزار مدیریت فایل می باشد .

vahab.v بازدید : 124 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Angry-Run

از راه های پر پیچ و خم و موانع عبور نمایید !‍ فراموش نکنید ، زیرا تنها راه زنده ماندن فرار است . از تمام مهارت های خود استفاده نموده و با دستیابی به سلاح های منحصر به فرد و ویژه دشمنان را از بین ببرید . توضیحات فوق مربوط به بازی Angry Run  می باشند . تصمیم با شماست . آیا تصمیم می گیرید که یک راست به سمت مرگ بروید یا برای زنده ماندن کمی تلاش می کنید ؟ قهرمانان را انتخاب کرده و سپس بازی را آغاز کنید . پس از اتمام مراحل قادر خواهید بود تا امتیازات خود را با دوستان به اشتراک گذاشته و با آن ها رقابت نمایید .

vahab.v بازدید : 164 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

SpongeBob SpongeBob Moves In v4.10.00

{ پیشنهاد ویژه }

{ ارائه از کمپانی Nickelodeon سازنده ی انیمیشن باب اسفنجی }

بدون شک همه ی افراد ، حتی افرادی که کارتون و انیمیشن ها را هم دنبال نمی کنند ، با نام و موضوع این انیمیشن یعنی باب اسفنجی ( SpongeBob ) آشنایی کامل دارند . چراکه این کارتون یکی از محبوب ترین ها در دنیاست . سازنده ی این سری کارتون ها ( Nickelodeon : سازنده ی انیمیشن هایی همچون : پاندای کنگفوکار ) در اقدامی دست به تولید ورژن اندرویدی از بازی باب اسفنجی زده است . بازی ساخته شده با همان سبک و شخصیت های همیشگی این بازی ارائه شده است که بدون تردید دوستداران این انیمیشن را راضی و خشنود خواهد کرد . این بازی را به دوستداران باب اسفنجی پیشنهاد می کنیم .

vahab.v بازدید : 139 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

GO Launcher GO Launcher EX Prime v5.03

{ ورژن پنجم لانچر با ظاهری کاملا جدید }

GO Launcher EX یکی دیگر محصولات گروه ” پیشرفت دهنده ی نرم افزار های اندروید ، GO ” ، می باشد . این لانچر با داشتن آیکون های بسیار زیبا و جذاب به زیبایی گوشی شما بسیار کمک می کنند . این لانچر ، پر طرفدارترین لانچر جهان با بیشترین تعداد نصب بروی دستگاه های اندروید ، پرطرفدارترین لانچر در گوگل پلی هم می باشد  . همچنین ، بیش از۱۰۰۰۰ تم و والپیپر که هروز بر تعداد آنها افزوده میشود ، امکان نصب و پشتیبانی بروی این لانچر را دارند . این لانچر ، بروی بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه اندروید ، تابحال نصب شده است و محبوبیت و رضایت بسیار بالایی میان آنها دارد . لانچر گو ، افزون بر سرعت بالا و کیفیت بسیار عالی در نمایش ، شارژ بسیار کمتری نیز نسبت به لانچر اصلی دستگاه اندروید شما استفاده می کند .  بیش از یک و نیم میلیون کاربر استفاده کننده از این لانچر محبوب ، امتیاز ۵ از ۵ و در کل همه ی کاربران ، امتیاز ۴.۵ از ۵ را دریافت کرده است . همچنین ، برای بازشدن صفحات تازه و ورود به اپلیکیشن ها نیز افکت های بسیار زیبا و جذابی برای شما تدارک دیده شده است که می توانید از آنها  لذت ببرید . این لانچر را با گرافیکی عالی و حجمی مناسب ، از ای پی کی نیوز دریافت کنید .

vahab.v بازدید : 69 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

Smart Launcher0 Smart Launcher Pro 2 v2.7.4

{لانچری ساده ، سبک و پرسرعت }

{ ورژن پچ شده و فول کرک لانچر }

Smart Launcher Pro در حال حاضر یکی از برترین لانچر های موجود و ساخته شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . این لانچر ، با شعار ” ساده ، سبک و پرسرعت ” منتشر شده است . در این لانچر ، گرافیک بالای آن به آسانی قابل حس می باشد و ظاهر گوشی شما را به کلی دگرگون می کند . از ویژگی های این اپلیکیشن ، به ” اشغال کردن فضای بسیار کمی از رم ” می توان اشاره داشت که بدین وسیله ، این لانچر پرگرافیک ، به هیچ عنوان سرعت گوشی یا تبلت اندروید شما را کم نخواهد کرد . وجود کیفیت بسیار بالای طراحی  و همچنین وجود افکت های بسیار جذاب و زیبا در اسمارت لانچر ، امکان استفاده از آن را بروی انواع دستگاه های اندروید ازجمله تبلت و تلفن همراه را فراهم کرده است .

vahab.v بازدید : 203 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

Championship-Street-Racing-3D 

 

در بازی Championship Street Racing 3D  شما باید با نهایت سرعت حرکت کنید . آیا به دنبال ماشین سواری غیر قانونی بوده اید ؟ آیا به ماشین های پرسرعت علاقه مند هستید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . برای اجرا تنها کافی است ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقات هیجان انگیز را آغاز نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 453
  • بازدید ماه : 1,640
  • بازدید سال : 18,888
  • بازدید کلی : 893,300