loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 180 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

Viber Viber v5.0.2.12

{ پیشنهاد ویژه }

{ یکی از بهترین اپ های ارتباطی با بیش از چند صد میلیون کاربر }

{ افزوده شدن زبان پارسی به منوی اپلیکیشن در ورژن 5 اپلیکیشن }

{ امکان فرستادن 10 عکس بصورت همزمان }

مسنجر وایبر یا Viber : Free Messages & Calls ، در رتبه ی دوم در ژانر مسنجر در سایت گوگل پلی می باشد . این مسنجر نیز مانند سایر پیام رسان ها ، امکان چت و برقرار تماس صوتی و تصویری را بصورت رایگان به همه ی یوزر ها و کاربران خود در سراسر جهان می دهد . همچنین ، شما می توانید در محیط گفت و گوی آن ، برای دوستان خود عکس ، فیلم یا آهنگ با سرعت آپلود بالا بفرستید تا آنها نیز آن را ببینند . در صورتی که ارتباط اینترنتی شما از سرعت بالایی برخوردار باشید ، برنامه امکان برقراری ارتباط با کیفیت صدا و تصویر HD را به کاربر می دهد . مسنجری 100 درصد رایگان و بدون هیپچگونه تبلیغات که می تواند لحظات شیرینی را برای شما به ارمغان بیاورد 

vahab.v بازدید : 180 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

 

LINE: Free Calls & Messages - تماس و پیامک رایگان اندروید

 LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطیاندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید!

اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید.

vahab.v بازدید : 187 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

Viber Viber v5.0.2.9

{ پیشنهاد ویژه }

{ یکی از بهترین اپ های ارتباطی با بیش از چند صد میلیون کاربر }

{ افزوده شدن زبان پارسی به منوی اپلیکیشن در ورژن 5 اپلیکیشن }

{ امکان فرستادن 10 عکس بصورت همزمان }

مسنجر وایبر یا Viber : Free Messages & Calls ، در رتبه ی دوم در ژانر مسنجر در سایت گوگل پلی می باشد . این مسنجر نیز مانند سایر پیام رسان ها ، امکان چت و برقرار تماس صوتی و تصویری را بصورت رایگان به همه ی یوزر ها و کاربران خود در سراسر جهان می دهد . همچنین ، شما می توانید در محیط گفت و گوی آن ، برای دوستان خود عکس ، فیلم یا آهنگ با سرعت آپلود بالا بفرستید تا آنها نیز آن را ببینند . در صورتی که ارتباط اینترنتی شما از سرعت بالایی برخوردار باشید ، برنامه امکان برقراری ارتباط با کیفیت صدا و تصویر HD را به کاربر می دهد . مسنجری 100 درصد رایگان و بدون هیپچگونه تبلیغات که می تواند لحظات شیرینی را برای شما به ارمغان بیاورد .

vahab.v بازدید : 119 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

Instagram Instagram v6.7.1

{ پرطرفدارترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس با امکان اشتراک گذاری فیلم کوتاه }

{ پیشنهاد ویژه }

{ افزایش تعداد کاربران این شبکه به 200 میلیون }

{ جزو محبوب ترین اپلیکیشن های اندروید با امتیاز 4.6 از 5 }

Instagram ( اینستاگرام ) محبوبترین و بهترین شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس می باشد . در این شبکه اجتماعی ، که هم اکنون بدون فیلتر میباشد ، می توانید به سادگی و با سرعتی بالا عکس گرفته و با اپلیکیشن آن ، بروی پروفایل خود به اشتراک بگذارید . براحتی می توانید تصاویر موردنطر خود را بوسیله ی ویرایشگر اینستاگرام زیباتر کنید و آنها را در لحظه به اشتراک بگذارید . این برنامه ، الگوریتمی همانند فیسبوک دارد . برای مثال ، با اختصاص دادن آدرسی ویژه به پروفایل شما ( که خود شما آنرا مشخص می کنید ) ، دوستان شما براحتی و با داشتن لینک اکانت شما ، می توانند همه ی عکسهایی را که شما به اشتراک گذاشته اید ، ببینند . همچنین ، امکان فرستادن دیدگاه برای هر عکس نیز فراهم می باشد . این شبکه اجتماعی ، هم اکنون بیش از 200 میلیون کاربر دارد . نزدیک به 5 میلیون از کاربران اینستاگرام ، به این اپلیکیشن امتیاز 5 ، یک میلیون کاربر امتیاز 4 و نزدیک به نیم میلیون نفر امتیاز های 1 تا 3 را به این اپلیکیشن داده اند . کمپانی های بزرگ ایرانی همچون : ایرانسل ، همراه اول ، مبین نت و … نیز به این شبکه اجتماعی پیوسته اند و تصاویر خود را در آن به اشتراک میگذارند .

vahab.v بازدید : 187 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

WhatsApp%20Messenger WhatsApp Messenger v2.11.392

{ واتس اپ ، جزو پنج مسنجر برتر اندروید در جهان }

{ مسنجری فوق العاده با بیش از 500 میلیون کاربر }

WhatsApp Messenger مسنجری بسیار عالی با بیش از 250 میلیون دانلود">دانلود از سایت گوگل پلی می باشد که این تعداد خود گویای بزرگی و محبوبیت این نرم افزار و مسنجر است .  از مهم ترین ویژگی این برنامه ، داشتن تاریخچه ی چت های شما با سایر کاربران می باشد . البته باید گفت که این ویژگی به سادگی از قسمت تنظیمات برنامه امکان غیرفعالسازی را دارد . با این برنامه ، می توانید با دوستان مدرسه یا دانشگاه خود روم های چت بسازید و در آن بصورت خصوصی با دیگر دوستان خود که در این گروه هستند ، چت و گفتگو کنید .

vahab.v بازدید : 135 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

http://www.uplooder.net/

 

 

 

پیشنهاد بسار بسیار ویژه من به شما

با سلام خدمت بازدید کنندگان و کاربران محترم اندرویدبازار 18 یا همون فری دل در این پست قصد دارم یه برنامه شگفت انگیز رو به کاربران معرفی کنم که تا حالا تو هیچ وبسایت معتبری قرار داده نشده است  این برنامه جالب توسط دوست عزیزمون علی خادمی نوشته شده که بسیار ازش تشکر میکنم بابت زحمت کشیدنش  خب بریم سر اصل مطلب:

اسم این برنامه بازار رایگان هست  که برنامه های پولی کافه بازارو  توش به صورت رایگان گذاشته که کار کردن و دانلود کردن برنامه ها با این اپلکیشن بی نظیر بسیار ساده و جذاب هست  

 جالب اینجاس که برنامه ها به روز میشه ودر نسخه بعدی برنامه  اگه بشه پکیج کاملشو برای شما میزارم

فراموش نشه که نظرات شما عزیزان باعث خرسندی و تشویق ما میشود

امیدوارم از این برنامه لذت ببرید

 


vahab.v بازدید : 326 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (1)

WhatsApp-Messenger

{ پیشنهاد ویژه به استفاده کنندگان از ورژن معمولی واتس اپ }

{ ورژن فول آنلاک و بدون محدودیت زمانی }

همانطورکه همه ی کاربران میدانند ، اپلیکیشن و پیام رسان محبوب Whatsapp که دارای بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر هم می باشد ، دارای محدودیت هایی می باشد که گاهی هم عذاب آور می شوند . یک سورپرایژ بزرگ در Whatsapp PLUS وجود دارد و آن هم این که همه ی محدودیت های ورژن های کنار زده شده است و کاربران می توانند به دلخواه خود کار های گوناگونی در اکانت و پنجره های چت خود انجام دهند .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 543
  • بازدید ماه : 1,730
  • بازدید سال : 18,978
  • بازدید کلی : 893,390