loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 206 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Asphalt Overdrive.jpg Asphalt Overdrive v1.0.1a

{ جدیدترین بازی ارائه شده از سری بازی های آسفالت }

{ امتیاز در گوگل پلی : 3.8 از 5 }

کمپانی گیم لافت ( GameLoft ) که همگی آنرا با بازی های فوق العاده گرافیکی و پرحجماندرویدی میشناسیم ، این بار در اقدامی نچندان رایج دست به ساخت بازی نسبتا کم حجمی کرده است . نام این بازی Asphalt Overdrive که یکی دیگر از بازی های ارائه شده از سری بازی های Asphalt می باشد . البته همانطور که در بالاتر هم گفتیم ، تغییر بزرگی نسبت به سایر بازی های آسفالت دارد و آن هم حجم آن است . انتظار میرفت تا بازی بعدی که از آسفالت ارائه میشود ، بازی آسفالت 9 باشد ولی این بازی این خواسته ی کاربران را برآورده نکرد و بصورت اختصاصی با نام Overdrive ارائه شده است . پس همچنان باید منتظر یک شاهکار دیگر از گیم لافت در بازی آسفالت 9 باشیم .

vahab.v بازدید : 91 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی تعقیب و گریز در جاده Road Smash 2: Hot Pursuit v1.3.6 اندروید + پول بی نهایت

Road Smash 2: Hot Pursuit یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی بی نظیر Traffic Racer می باشد که برای اندروید منتشر شده است و آخرین نسخه آن را به همراه پول بی نهایت در اختیار شما قرار داده ایم تا در هنگام بازی و طی کردن مراحل دچار مشکل نشوید! پدال گاز را تا آخر فشار دهید جاده در انتظار شماست! یکی از ماشین های رویایی خود را بردارید و در بزرگراه های شلوغ و پر سرو صدای شهر تا می توانید سرعتی حرکت کنید و از میان ماشین ها با سرعت بالا مانور دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید و دوستان خود را به چالش بکشید. بازی دارای حالت های مختلف نظیر: حرفه ای ، تعقیب و گریز و کلاس های مختلف دیگر می باشد که هرکدام از آنها چالش های خاص خود را دارند و بدون شک تا ساعت ها شما را سرگرم خود خواهند کرد! همیشه به خاطر بسپارید هیچ قانونی در جاده ها وجود ندارد که بتواند شما را متوقف کند، پس تا می توانید سرعتی حرکت کنید و رقیبان را پشت سر بگذارید!

vahab.v بازدید : 125 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

KMP KMPlayer (HD Video,Media,Free) v1.2.9

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ بهترین و محبوبترین پلیر جهان ، هم اکنون برای اندروید }

{ با امکان پشتیبانی از همه ی فرمت های رایج صوتی و تصویری }

{ به تازه ترین ورژن بروزرسانی شد }

KMPlayer محبوب ترین پلیر جهان برای پلتفرم ویندوز ، هم اکنون برای اندروید ! کمپانی تولید کننده ی کاام پلیر ، ” پاندورا ” ، سرانجام پس از درخواست میلیون ها کاربر اندروید ، امروز ورژن ویژه ی دستگاه های اندرویدی از اپلیکیشن و پلیر محبوب خود را ارائه نمود . با قدرت و امکاناتی همانند نگارش ویندوز این برنامه . بوسیله ی این پلیر ، می توانید به سادگی و با لذت به موسیقی موردپسند خود گوش دهید و یا فیلم مورد علاقه ی خود را ببینید . برای آشنایی بیشتر با ویژگی های KMPlayer می توانید ادامه ی مطلب را بخوانید .

vahab.v بازدید : 120 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (1)

Smart IR Remote Smart IR Remote   AnyMote v2.0.6

{ جزو بهترین اپلیکیشن های ریموت کنترل برای اندروید }

{ قابل استفاده در دستگاه های دارای مادن قرمز ( همه ی دستگاه های قدرتمند 2012 به بعد دارند ) }

{ پشتیبانی از بیش از 700 هزار دستگاه }

{ پیشنهاد ویژه }

آیا تابحال شده است که ببینید فردی با گوشی یا تبلت خود همه ی وسایل ریموتی اطراف خود را کنترل کند ؟! اپلیکیشن فوق العاده ی Smart IR Remote – AnyMote امکان مدیریت و کنترل دستگاه های کنترلی را بوسیله ی گوشی ها و تبلت های اندرویدی به شما می دهد . بوسیله ی این اپلیکیشن می توانید به سادگی و با واردکردن مدل دستگاه موردنظر ، ریموت آنرا بروی صفحه ی دستگاه خود ببینید و بوسیله ی گوشی یا تبلت خود آنرا کنترل کنید ! این برنامه امکان کنترل : تلوزیون ها ، ویدئو پلیر ها ( گیرنده ها ) ، کولر های گازی ، دیتاشو ها و … را به شما هدیه می دهد . برای استفاده از این برنامه باید مدل دستگاه موردنظر را وارد کنید تا اپلیکیشن ریموت موردنظر شما را از اینترنت دریافت کند و شما بتوانید به کنترل اجسام نزدیک خود بپردازید . برای استفاده از این برنامه ، نیاز به اینترنت دارید .

vahab.v بازدید : 72 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

Firefox10 Firefox Browser for Android v32.0.3

{ فایرفاکس ، دومین مرورگر محبوب اندروید در جهان }

{ بیش از 50 میلیون کاربر تنها بروی اندروید }

{ پیشنهاد ویژه ی freedel به شما }

مرورگر Firefox Browser  که از قدیم و ندیم همیشه جزو یکی از سه مرورگر برتر جهان بوده ، یک مرورگر بسیار پرسرعت و عالی برای وب گردی در اینترنت بوسیله موبایل های هوشمند می باشد . اندروید فایرفاکس با بهینه سازی خودکار عکس ها و فریم سایت ها ( بدون کاهش کیفیت آنها ) ، امکان گردش و چرخش در وب را بصورت رایگان و با سرعت بالا برای شما فراهم می کند . همچنین ، این نرم افزار از نرم افزار اندروید ادوب فلش پلیر نیز پشتیبانی کرده و امکان پخش ویدیو ها و فیلم های آنلاین را برای شما فراهم می کند . همچنین ، این مرورگر قدرتمند ، امکان پشتیبانی از پروتوکل ها و نصب انواع پروکسی بروی مرورگر را دارا می باشد که کمتر مرورگری این امکان را دارد .

vahab.v بازدید : 151 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Real Racing 342 Real Racing 3 v2.6.0

 

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ جزو مبحبوترین بازی های اندروید با بیش از 50 میلیون کاربر }

کمپانی ELECTRONIC ARTS یا به اختصار EA Games که بیشتر ما با نام آن و بخاطر انتشار بازی های محبوبی همچون فیفا با آن آشنا هستیم ، این بار در اقدامی یک بازی بسیار زیبای دیگر را تولید کرده است . Real Racing 3 سومین انشتار موفق از سری بازی های Real Racing یا رانندگی واقعی است که در این سری بازی ها به واقع می توانید اوج هیجان موجود در رالی را تجربه کنید . البته تنها هیجان در این بازی واقعی نیست ! بله ماشین های واقعی ، شخصیت ها و راننده های واقعی نیز در این بازی حضور دارند . این بازی دارای هیجان و گرافیک فوق العاده بالایی میباشد و آنرا به همه ی دوستداران بازی های HD بویژه دوستداران بازی های ماشین سواری و رالی پیشنهاد می کنیم .

vahab.v بازدید : 99 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

memipai

با استفاده از برنامه MeiPai ساخت ویدیو آسانتر از همیشه می‌گردد. این برنامه به صورت خودکار و در یک چشم به‌هم زدن لحظات شما را به موزیک ویدیو‌های زیبا تبدیل می‌کند و تنها با یک لمس، به صورت هوشمندانه ویدیوهای شما را ویرایش کرده، افکت‌های خیره کننده موزیک ویدیو (MV) به آن اعمال و به آن موسیقی جالبی را اضافه می‌کند.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 555
  • بازدید ماه : 1,742
  • بازدید سال : 18,990
  • بازدید کلی : 893,402