loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 62 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

SportsTracker SportsTracker PRO v4.5

{ جدیدترین ورژن اپلیکیشن بصورت فول کرک }

اپلیکیشن ورزشی SportsTracker PRO یک برنامه ی بسیار خوب برای ورزشکاران و ورزش دوستان می باشد که می توانند بوسیله ی تکنولوژی ، ورزشی با لذت بیشتر را تجربه کنند . این برنامه ، در رشته های ورزشی دو ، دوچرخه سواری ، دوچرخه سواری کوهستانی ، اسکی ، ورزش اسنوبوردینگ  ، ورزش های آبی و پروازی بصورت نخصصی اطلاعات لازم را به شما نشان می دهد . این برنامه ، با استفاده از اطلاعات ماهواره های GPS ، سرعت حرکت ، مسافت حرکت ، نقشه ی حرکت شما ( بوسیله ی اینترنت ) ، ضربان قلب ، بازده ورزش و … را به شما نمایش می دهد .

vahab.v بازدید : 74 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)
Runtastic PRO Runtastic PRO v5.2.1

{ پیشنهاد ویژه }

{ بیش از ۱۵ میلیون کاربر }

{ امتیاز فوق العاده ی ۴.۶ از ۵ }

{ محبوبترین اپلیکیشن ورزشی در جهان }

Runtastic PRO ورژن پرو و حرفه ای اپلیکیشن محبوب ورزشی ران تیستیک از Runtastic که تولید کننده ی انواع اپلیکیشن های ورزشی میباشد . این برنامه ، یک اپلیکیشن حرفه ای برای مدیریت برنامه ریزی برای ورزش کردن است . این برنامه با استفاده از GPS دستگاه های اندرویدی ، مسیر دقیق پیموده شده بوسیله ی شما در در رنج های گوناگون نمایش می دهد . برای مثال ، کالری سوزانده شده در مسیری که شما پیموده اید که بسیار اطلاعات مفیدی می باشد . با استفاده از این برنامه ، می توانید یک برنامه ریزی بسیار دقیق برای رسیدن به فرم ایده آل بدن خود انجام دهید و از پیاده روی و ورزش کردن لذت ببرید .


vahab.v بازدید : 135 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

http://www.uplooder.net/

 

 

 

پیشنهاد بسار بسیار ویژه من به شما

با سلام خدمت بازدید کنندگان و کاربران محترم اندرویدبازار 18 یا همون فری دل در این پست قصد دارم یه برنامه شگفت انگیز رو به کاربران معرفی کنم که تا حالا تو هیچ وبسایت معتبری قرار داده نشده است  این برنامه جالب توسط دوست عزیزمون علی خادمی نوشته شده که بسیار ازش تشکر میکنم بابت زحمت کشیدنش  خب بریم سر اصل مطلب:

اسم این برنامه بازار رایگان هست  که برنامه های پولی کافه بازارو  توش به صورت رایگان گذاشته که کار کردن و دانلود کردن برنامه ها با این اپلکیشن بی نظیر بسیار ساده و جذاب هست  

 جالب اینجاس که برنامه ها به روز میشه ودر نسخه بعدی برنامه  اگه بشه پکیج کاملشو برای شما میزارم

فراموش نشه که نظرات شما عزیزان باعث خرسندی و تشویق ما میشود

امیدوارم از این برنامه لذت ببرید

 


vahab.v بازدید : 56 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (1)

FIFA World Cup 2014

نرم افزار فیفا ۲۰۱۴ برای اندروید و آی او اس

“پست ثابت تا آخر جام جهانی ۲۰۱۴″

در روز های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ قرار داریم و کمتر از شش ماه پیش، فیفا (فدراسیون بین المللی اندروید" href="http://www.denadownload.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF/">فوتبال)، نرم افزار رسمی خود را برای علاقه مندان فوتبال در سراسر جهان منتشر کرد. نرم افزار رسمی فیفا همه‌ی مسابقات بین تیم های حاضر در جام جهانی را در سریع ترین زمان ممکن پوشش داده و جدیدترین اخبار و اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد. راهنمای سفر به برزیل، اطلاعات تیم ها، نمایش ویدئوهای اختصاصی استودیوی تلویزیونی فیفا و پوشش میلیون ها دقیقه فوتبال و ده‌ها هزار خبر از مواردی است که با فیفا، در تلفن همراه و تبلت شما قابل مشاهده خواهد بود.

اگر به فوتبال علاقه دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که با نصب این نرم افزار به روزترین اخبار را دریافت کنید و از مشاهده زیباترین گل ها و ناب‌ترین لحظات فوتبالی لذت ببرید. نرم افزار فیفا برای اندوردی و آی او اس به صورت کاملا رایگان منتشر شده است که می‌توانید در ادامه مطلب از اندرویدبازار18 دریافت نمایید.

vahab.v بازدید : 524 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

اپلیکیشن ایرانی یازده ( Yaazdah ) یک اپ فوتبالی بسیار خوب برای دوستداران و دنبال کنندگان ورزش فوتبال می باشد . بوسیله ی این برنامه ، می توانید نتایج تیم های خود را بصورت زنده و لحظه ای دنبال کنید و اگر هم به اخبار دسترسی ندارید ، می توانید در یک نگاه از تازه ترین نتایج بازی های انجام شده آگاه شوید .


برای دانلود به ادامه مطلب بروید...
vahab.v بازدید : 53 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

{ ارائه ی رسمی از فیفا }

{ بروزرسانی لحظه ای نتایج بازی ها }

اپلیکیشن FIFA اپلیکیشن ساخته شده بوسیله ی کمپانی فیفا می باشد و کاربران می توانند با نصب این برنامه بروی دستگاه هوشمند خود ، از تازه ترین نتایج بازی های فوتبال آگاه شوند . در جام جهانی ۲۰۱۴ این اپلیکیشن می تواند بهترین همدم برای دوستداران ورزش فوتبال باشد تا در هر کجای دنیا که هستند ، بوسیله ی اینترنت از آخرین اخبار ، نتایج ، حواشی و … این ورزش آگاه شوند .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 83 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

JEFIT Pro JEFIT Pro   Workout & Fitness v6.0506   برنامه ریز خودکار ورزشی

{ ورژن فول کرک با همه ی امکانات و بدون تبلیغ }

امروزه گوشی های هوشمند در همه ی بخش ها فعالیت ویژه ای دارند . ازجمله بخش ورزش که با اپ JEFIT Pro – Workout & Fitness میتوانید به سادگی و بدون نیاز به مشاور غذایی و برنامه ریز ، بوسیله برنامه های ورزشی موجود در نرم افزار به وزن و تیپ دلخواه خود برسید . ابتدا ، این برنامه با دریافت اطلاعاتی همچون قد و وزن شما ، BMI بدن شما را بدست می آورد و سپس با آنالیز آن ، ورزش هایی مناسب را به شما پیشنهاد میکند . این پیشنهاد ها شامل : نوع ورزش ، زمان یا تعداد و … می باشد .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 551
  • بازدید ماه : 1,738
  • بازدید سال : 18,986
  • بازدید کلی : 893,398