loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 135 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

http://www.uplooder.net/

 

 

 

پیشنهاد بسار بسیار ویژه من به شما

با سلام خدمت بازدید کنندگان و کاربران محترم اندرویدبازار 18 یا همون فری دل در این پست قصد دارم یه برنامه شگفت انگیز رو به کاربران معرفی کنم که تا حالا تو هیچ وبسایت معتبری قرار داده نشده است  این برنامه جالب توسط دوست عزیزمون علی خادمی نوشته شده که بسیار ازش تشکر میکنم بابت زحمت کشیدنش  خب بریم سر اصل مطلب:

اسم این برنامه بازار رایگان هست  که برنامه های پولی کافه بازارو  توش به صورت رایگان گذاشته که کار کردن و دانلود کردن برنامه ها با این اپلکیشن بی نظیر بسیار ساده و جذاب هست  

 جالب اینجاس که برنامه ها به روز میشه ودر نسخه بعدی برنامه  اگه بشه پکیج کاملشو برای شما میزارم

فراموش نشه که نظرات شما عزیزان باعث خرسندی و تشویق ما میشود

امیدوارم از این برنامه لذت ببرید

 


vahab.v بازدید : 200 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (1)

http://www.uplooder.net/

 

در این پست از وب سایت اندرویدبازار کتاب آموزش تعمیران موبایل را با فرمت PDF برای شما کاربران محترم آماده نموده ایم که امیدواریم مفید و مورد استفاده قرار گیرد. \";)\" شما در کتاب آموزشی با قطعات مختلف گوشی های موبایل آشنا شده و در آن اشکالات احتمالی این قطعات بررسی می شوند. همچنین در کتاب حاضر سعی نویسنده بران بوده که مطالب و نحوه ارایه آن به طور ساده و قابل درک برای عموم باشد و در عین سادگی، پیشرفت های جدید تکنولوژی و سیستم های دیجیتال کنونی در آن منظور شده باشد. لینک دانلود در ادامه مطلب فراهم می باشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

vahab.v بازدید : 3814 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (27)

هدیه اندرویدبازار18 به کاربران و بازدید کنندگان 


دانلود 123 نرم افزار ایرانی و پولی بازار  

 

توجه :این پکیج بسیار وِیزه برای کاربران اندرویدبازار به صورت کاملا رایگان موجود است برای دانلود ان باید عضو اندرویدبازار باشید


 
در این پست برای کاربران محترم اندرویدبازار قصد معرفی 123 برنامه پولی و ایرانی بازار را داریم که برای اولین بار در تمام سایت های اندروید عرضه میشود ...شما میتوانید این برنامه ها را به صورت یکجا با حجم227مگابایت و به صورت جداگانه و دلخواه دانلود کنید ....منتظر نظرات ودلگرمی های شما دوستان عزیز هستیم
برای دانلود به ادامه مطلب بروید....
 

 

vahab.v بازدید : 244 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HTML 5 Logo

هسته تمام وبسایت های طراحی شده HTML می باشد که شامل کدهای درون هر صفحه وبسایت است . HTML 5  در برگیرنده نقش های بهبود یافته بسیار زیادی تحت عنوان یک نام است . بهبود یافته نسخه های HTML و به سرعت در حال توسعه در اینترنت می باشد به گونه ای که می توان گفت تمام مرورگرهای جدید از این استاندارد پشتیبانی می کنند .  در این پست از دنا دانلود ما کتاب آموزش HTML5 را که بصورت PDF به زبان فارسی می باشد را جهت دانلود آماده نموده ایم . لینک دانلود کتاب در ادامه مطلب

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

vahab.v بازدید : 371 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ریاضیات

در این پست جدید سایت دنا دانلود کتاب های PDF ریاضیات اول و دوم دبیرستان را برای شما آماده نموه ایم . کتاب ریاضیات سال اول دارای حل مسائل نیز می باشد . جهت دانلود کتاب ها ادامه مطلب را مشاهده کنید .

 

vahab.v بازدید : 151 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

رازهای موفقیت

این بار کتاب PDF راز های موفقیت را برای شما آماده نموده ایم . در این کتاب مجموعه ای از ده ها نوشته زیبا و نوشته های بزرگان گنجانده شده است که خواندن ان می تواند اولین قدم برای رسیدن به موفقیت نیز باشد . امیدوارم از خواندن کتاب لذت ببرید .

لینک دانلود در ادامه مطلب .

vahab.v بازدید : 2270 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود رایگان کتاب سخنان بزرگان به صورت PDF

.:: صفحات : ۱۴۱ صفحه | زبان : فارسی | فرمت : PDF ::.

دانلود رایگان کتاب سخنان بزرگان

با خواندن کتاب سخنان بزرگان می توانیم عمر خود را به اندازه عمر همه پیشینیان خود افزایش دهیم، اشتباهات آنان را تکرار نکنیم و شیوه های درست آنان را انتخاب کنید. منظور از پیشینیان، دانشمندان و نخبگان و مصلحان و راهبران راستین می باشد که تقریبا همه فکر اندیشه شان بصورت مکتوب درآمده و انتشار شده است. اکثرا نخبگان جامعه حاصل اندیشه و تجربه خود را درباره یک موضوع به صورت یک جمله، یک عبارت، یا یک بیت شعر عرضه نموده‌ اند.

این عبارت دارای کلمات محدودی می باشد اما برای تحلیل، تفسیر و ارائه آن شاید ساعت ها فکر و بررسی، و برای انتقال آن مقاله ها و کتاب ها نیاز باشد. شما با دانلود رایگان کتاب سخنان بزرگان که به صورت PDF ارائه شده گلچینی از سخنان برجستگان تاریخ ایران و جهان را می آموزید که مولف طی سال ها تلاش و زحمت، آن را گردآوری نموده است. صاحبان سخن از همه مناصب اجتماعی اعم از پیشوایان مذهبی، دانشمندان، حاکمان، نویسندگان و… انتخاب شده اند بطوریکه کلیت کتاب پوشش کاملی را ایجاد کرده است.

همچنین مولف از سر دلسوزی، سخنانی را انتخاب کرده که برای خواننده محترم امید، نشاط، تلاش، پشتکار و احمیت را به ارمغان می آورد و اینها همه کلید های خوشبختی هستند. در پایان یادآوری این نکته لازم است که درج سخن هر یک از شخصیت ها به معنی تأیید یا تکذیب سخن آنان نیست بلکه منظور این است که دریچه ای برای اندیشیدن و تعمق به روی شما خواننده محترم گشوده شود. امیدواریم که این کتاب آموزنده برای شما کاربران محترم دنا دانلود مفید واقع شود. ;)

لینک دانلود در ادامه مطلب فراهم می باشد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 579
  • بازدید ماه : 1,766
  • بازدید سال : 19,014
  • بازدید کلی : 893,426