loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 274 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (2)
دانلود بازی به سوی مرگ Into the Dead v1.9 اندروید + نسخه مود شده + تریلر

نسخه معمولی + نسخه مود شده با آیتم های آنلاک شده

 در دنیایی که همه مرده اند و به زامبی تبدیل شده اند شما جان سالم به در برده اید، اما برای چه مدت؟ دنیا به مکانی وحشتناک تبدیل شده است که زامبی ها در آن تاخت تاز می پردازند و روز به روز تعداد آن ها افزایش می یابد. حال شما باید برای حفظ جان خود با هر وسیله که می توانید زامبی ها را نابود کرده و سعی کنید جان سالم به در ببرید زیرا هر دقیقه تعداد آن ها بیشتر می شود. بازی از محیط ترسناک و گرافیک خوبی برخوردار می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم می کند.  برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

vahab.v بازدید : 103 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)



دانلود بازی مدرن کمبات ۴ – Modern Combat 4: Zero Hour v1.1.7c اندروید – همراه دیتا + تریلر

جدیدترین نسخه منتشر شده از بازی با نصب کاملا آفلاین به درخواست کاربران

Modern Combat 4: Zero Hour یکی از بهترین و محبوبترین بازی های اکشن و شوتر اول شخص در اندروید می باشد که طرفداران بی شماری دارد. گرافیک فوق العاده بالای بازی در حدی است که با بازی های کنسول های دستی نیز رقابت می کند. داستان فوق العاده زیبای بازی ، صداگذاری فوق العاده زیبا بر روی شخصیت های بازی ، افکت های صوتی و تصویری فوق العاده قدرتمند و وجود سلاح ها و مراحل متعدد همگی محیطی فوق العاده طبیعی را برای بازیکن فرآهم کرده است. در طول بازی ماموریت های مختلفی در کشور های مختلف به شما داده می شود مه باید آن ها را به اتمام برسانید. وجود ماشین های جنگی ، تانک ، هواپیماهای جاسوسی و هلیکوپتر به جذابیت بازی افزوده است! همچنین شما می توانید با دوستان خود به صورت انلاین بازی کنید . در این نسخه از بازی دارای مراحل جدید ، سلاح های جدید و افزایش گرافیک تا حد چشمگیری می باشیم برای اطلاع از تغییرات این نسخه از بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

vahab.v بازدید : 119 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

 

Zombie-Harvest 

در این پست قصد داریم بازی جذاب Zombie Harvest را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی وظیفه شما به عنوان یک بازیکن ماهر این است که زامبی ها را از پا درآورید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی و با کیفیت ارائه شده است . از خودتان دفاع کرده و دشمنان را از بین ببرید . این بازی شامل ۹۳ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که بایستی آن ها را به انجام برسانید . گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور بوده و می تواند مدت ها شما را سرگرم نماید . به سمت زامبی ها شلیک کنید و آن ها را نابود نمایید .

vahab.v بازدید : 124 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Angry-Run

از راه های پر پیچ و خم و موانع عبور نمایید !‍ فراموش نکنید ، زیرا تنها راه زنده ماندن فرار است . از تمام مهارت های خود استفاده نموده و با دستیابی به سلاح های منحصر به فرد و ویژه دشمنان را از بین ببرید . توضیحات فوق مربوط به بازی Angry Run  می باشند . تصمیم با شماست . آیا تصمیم می گیرید که یک راست به سمت مرگ بروید یا برای زنده ماندن کمی تلاش می کنید ؟ قهرمانان را انتخاب کرده و سپس بازی را آغاز کنید . پس از اتمام مراحل قادر خواهید بود تا امتیازات خود را با دوستان به اشتراک گذاشته و با آن ها رقابت نمایید .

vahab.v بازدید : 206 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

Angry-Birds-Stella

در این پست قصد داریم تا یکی دیگر از نسخه های بازی پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Stella  را به شما عزیزان معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی ماجراهای مربوط به Stella  را پیگری نمایید . به عنوان اصلی ترین شخصیت بازی مراحل را انجام داده و آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۱۲۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . با شخصیت های دوست داشتنی و فانتزی دیدار کنید و امتیازات متعددی را به دست آورید . گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است !

vahab.v بازدید : 107 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

Major-Mayhem

 

در بازی زیبای سه بعدی Major Mayhem بدوید و در محیط‌های زیبای آن به شلیک و نابود کردن دشمنان بپردازید. در این بازی هدف شما نجات نامزدتان از چنگال نیروهای شیطانی است. انواع مختلف سلاح، نازنجک و مجموعه‌ای از ابزارهای تخریبی دیگر در اختیارتان قرار دارد تا بتوانید مأموریتتان را به انجام برسانید.

vahab.v بازدید : 219 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

World Warships Combat World Warships Combat v1.0

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ امتیاز بالای ۴.۴ از ۵ در گوگل پلی }

{ بازی سراسر هیجانی با حجم ۳۷ مگابایت !!! }

World Warships Combat یکی دیگر از ساخته های گروه بازی سازی Blade Of Game است که پیش از این هم بازی های دیگری از این گروه ( مثل Call Of ModernWar ) معرفی کرده بودیم . محصولات تولید شده بوسیله ی این گروه ، حجمی بسیار مناسب ولی گرافیکی عالی دارند و کاربر مجذوب آنها خواهد شد . در این بازی ، شما سکان دار و فروانروای یک کشتی و ناو بسیار قدرتمند و مدرن هستید که باید ماموریت های بازی را انجام دهید . ماموریت های بازی هم بدین گونه هستند که باید کشتی های موجود در نزدیکی خود را در دریا سرنگون کنید و به آنها اجازه ندهید که به شما نزدیک شوند و کشتی شما را نابود کنند . این بازی امتیاز بسیار عالی ۴.۴ از ۵ را از کاربران خود دریافت کرده است که برای یک بازی امتیاز فوق العاده ای می باشد و بیشتر ، نرم افزار هایاندرویدی امکان رسیدن به این امتیاز را دارند . این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید .


تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 558
  • بازدید ماه : 1,745
  • بازدید سال : 18,993
  • بازدید کلی : 893,405