loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 265 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (5)
دانلود لانچر قدرتمند GO Launcher EX Prime v5.07 اندروید

مطمئنا با لانچر قدرتمند GO Launcher EX آشنا هستید. این لانچر بیش از ۱۰۰ میلیون بار دریافت شده و محبوب ترین لانچر اندروید به شمار می آید. همچنین با دارا بودن بیش از ۱۰ هزار تم زیبا توانسته است محبوبیت خاصی میان کاربران اندروید پیدا کند. با استفاده از این لانچر محیط کاربری گوشی شما بسیار زیباتر شده و می توانید به دلخواه خود آن را شخصی سازی نمایید. همچنین دارای ویجت های بسیار زیبا و پرکاربرد می باشد و می توانید از آنها استفاده کنید.

vahab.v بازدید : 262 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (3)

Tower-Clash

در بازی Tower Clash TD یاید نقش اسکندر را بازی کرده و فرماندهی برج‌هایی با سلاح‌های ویژه را بر عهده گرفته و سپر دفاعی خود را در برابر امواج حملات بی‌پایان دشمنان در یک سیاره بیگانه حفظ کنید.

vahab.v بازدید : 199 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (3)

ASTRO%20File ASTRO File Manager Pro v4.5.629

{ فایل منیجیری محبوب و پرامکانات برای مدیریت فایل ها با بیش از 75 میلیون بار دانلود}

ASTRO File یک فایل منیجر جدید و بسیار پرقدرت می باشد که بوسیله ی آن می توانید کارهای گوناگونی بروی فایل های خود انجام دهید . برای مثال ، می توانید فرمت فایل های خودرا به فرمت های دلخواه تغییر دهید تا از دسترسی دیگران به فایل های خود جلوگیری کنید . همچنین ، اپلیکیشن دارای پلیر عکس و فیلم و همچنین صدا می باشد که می توانید با ورود به آن ، آنرا ببینید ویا بشنوید . همچنین ، این اپلیکیشن امکان گشودن فایل هایی با فرمت های فشرده مانند ” ZIP” را به شما می دهد . امکان جستجو در میان فایل ها نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد . افکت های گرافیکی نیز در جابجایی میان صفحات این فایل منیجر دیده میشود . می توانید بوسیله ابزار های آنلاین ، همانند Google Drive اسناد پی دی اف و .DOC را بصورت آنلاین مشاهده و ویرایش کنید . امکان جستجوی دقیق میان فایل ها با دادن ویژگی های آن ، از دیگر ویژگی مهم این نرم افزار مدیریت فایل می باشد .

vahab.v بازدید : 180 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

 

LINE: Free Calls & Messages - تماس و پیامک رایگان اندروید

 LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطیاندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید!

اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید.

vahab.v بازدید : 65 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

Digger-HD

در زیر زمین به کاوش پرداخته و گنچ ها را به دست آورید . در حال حاضر Digger HD یکی از گرافیکی ترین و اعتیادآور ترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد . در معدن و زیرزمین به تکاپو بپردازید و طلا و جواهرات متعددی را به دست آورید . بیش از ۵۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به انجام برسانید . امتیازات و مهارت های خود را به صورت کامل ارتقا دهید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده اشت .

vahab.v بازدید : 84 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

ExDialer PRO ExDialer PRO Dialer & Contacts v178

{ یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت مخاطبین با بیش از 15 میلیون کاربر }

{ با پشتیانی کامل از زبان شیرین و زیبای پارسی }

{ ورژن فول کرک و پچ شده ی اپلیکشین }

{ پیشنهاد ویژه }

اگر شماهم یکی از افرادی هستید که مدت زمان نسبتا زیادی را صرف یافتن یک شماره برای ارسال پیام کوتاه یا برقراری تماس می کنید ، اپلیکیشن ExDialer PRO – Dialer & Contacts که امروز ورژن پولی آنرا که 4 دلار قیمت دارد را بصورت رایگان برای شما قرار داده ایم . بوسیله ی این اپلیکیشن مدیریت مخاطبین به سادگی می توانید ضمن افزایش زیبایی چندین برابری گوشی یا تبلت خود ، کار بسیار آسانتر و لذت بخش تری برای یافتن شماره های موردنظر خود داشته باشید . همچنین ، این برنامه دارای Shortcut بسیار خوب و کاربردی هم می باشد که مرور زمان و کار با این اپلیکشین با آنها آشنا خواهید شد .

vahab.v بازدید : 187 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

WhatsApp%20Messenger WhatsApp Messenger v2.11.392

{ واتس اپ ، جزو پنج مسنجر برتر اندروید در جهان }

{ مسنجری فوق العاده با بیش از 500 میلیون کاربر }

WhatsApp Messenger مسنجری بسیار عالی با بیش از 250 میلیون دانلود">دانلود از سایت گوگل پلی می باشد که این تعداد خود گویای بزرگی و محبوبیت این نرم افزار و مسنجر است .  از مهم ترین ویژگی این برنامه ، داشتن تاریخچه ی چت های شما با سایر کاربران می باشد . البته باید گفت که این ویژگی به سادگی از قسمت تنظیمات برنامه امکان غیرفعالسازی را دارد . با این برنامه ، می توانید با دوستان مدرسه یا دانشگاه خود روم های چت بسازید و در آن بصورت خصوصی با دیگر دوستان خود که در این گروه هستند ، چت و گفتگو کنید .

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 552
  • بازدید ماه : 1,739
  • بازدید سال : 18,987
  • بازدید کلی : 893,399