loading...
وبسایت تخصصی اندروید فریدل دات ای ار
لینک باکس

popup

کسب درآمد

آخرین ارسال های انجمن
vahab.v بازدید : 103 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

قابل استفاده برای گوشی های روت شده و روت نشده 

جدیدترین دیتابیس آفلاین انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

 به همراه آموزش تصویری استفاده آفلاین و بدون نیاز به اینترنت


مدت هاست که گوگل با سورپرایزی جالب کاربران گوشی های اندرویدی خود را شگفت زده کرده است . مطمئنا اگر اهل نرم افزارهای اندرویدی و کار با سرویس های مختلف گوگل باشید سرویس مترجم متن گوگل یا همان Google Translate  را می شناسید . این سرویس به صورت یک اپلیکیشن نیز بر روی گوشی های اندرویدی به صورت آنلاین قابل استفاده بود . حال گوگل نسخه جدیدی از این نرم افزار را منتشر کرده که پس از نصب به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت قابل استفاده است اما حالا توسط androidbazar18روشی به شما معرفی می شود که قادر خواهید بود از این اپلیکیشن بی نظیر به صورت آفلاین و با دیتابیس کاملا آفلاین استفاده کنید .

Google-Translate-2.6

در این پست هم تصمیم گرفنه ایم دیتایس آفلاین فارسی این مترجم که قابلیت ترجمه تمامن متون از زبان های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را داراست به شما معرفی کنیم و این دیتابیس را به صورت کامل در سرورهای سایت Apktops آپلود کرده و آماده دانلود قرار داده ایم .

 

   لطفا توجه بفرمایید : 

** کاربران گوشی های اندرویدی روت نشده قادر به استفاده از دیتابیس آفلاین نیستند زیرا دیتابیس آفلاین نیازمند به نرم افزار تیتانیوم بکاپ است و نرم افزار تیتانیوم هم نیازمند به روت است .

برای مطالعه راهنمای استفاده از دیتابیس آفلاین و دانلود آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

قابلیت بسیار جالب نسخه 3.0.5 : اضافه شدن قابلیت تشخیص دست خط 

Google Translate 3.0.5

نکته بسیار مهم : در صورتی که نسخه 3.0.4 را به همراه دیتای آفلاین سایت استفاده می کردید و حالا قصد آپدیت به نسخه 3.0.7 به صورت آفلاین را دارید پس از دانلود دیتابیس نسخه قبلی + بکاپ تیتانیوم نسخه قبلی که با نسخه جدید هم سازگار است در نرم افزار تیتانیوم بکاپ به جای گزینه app+data گزینه data only را انتخاب کنید و فایل apk نسخه 3.0.5 را به صورت دستی نصب نمایید تا از ویژگی تشخیص دست خط + ترجمه کاملا آفلاین بهره مند گردید 

تغییرات این نسخه : 

** بهبود بخش آفلاین نرم افزار

 

 

راهنمای استفاده از نرم افزار به صورت آفلاین :

برای گوشی های روت نشده : 

در صورتی که گوشی اندرویدی شما روت نیست فایل apk نرم افزار را از انتهای همین پست دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .  پس از نصب نرم افزار باید به قسمت تنظیمات رفته، گزینه Offline Languages را انتخاب کرده، و سپس از لیست زبان های موجود گزینه Persian را انتخاب کنید. در این مرحله کلیه DataBase زبان انتخابی، در داخل گوشی یا تبلت اندرویدی شما ذخیره می شود. ( نا گفته نماند برای استفاده از این روش باید از نرم افزارهای گذر از تحریم و فیل–تر شکن استفاده نمایید )

برای گوشی های روت شده : 

ابتدا فایل دانلودی Titanium Backup را توسط پسورد www.apktops.ir  و توسط نرم افزار کامپیوتری Winrar و گزینه Extract here از حالت فشرده خارج کنید . پس از خارج کردن از حالت فشرده شما باید یک پوشه با نام TitaniumBackup داشته باشید که در داخل این پوشه سه فایل بکاپ از دیتا و تنظیمات این مترجم  وجود دارد . پوشه TitaniumBackup دانلودی را به صورت مستقیم به روت و قسمت اصلی مموری کارت یا مموری داخلی گوشی اندرویدی خود ( منظور از روت صفحه ورودی به مموری می باشد ) کپی کنید . حال اگر نرم افزار Titanium Backup از قبل بر روی گوشی شما نصب بوده آن را پاک نمایید  و آخرین نسخه کرک شده از این نرم افزار را از اینجا دانلود کرده و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید . حالا پس از دانلود دیتابیس آفلاین آن را هم توسط پسورد wwww.apktops.ir و توسط نرم افزار Winrar و با استفاده از گزینه Extact here از حالت فشرده خارج کرده و  پوشه com.google.android.apps.translate که در فایل دانلودی  موجود است را هم در مسیر Android/data کپی نمایید . و بعد از آن  وارد نرم افزار Titanium Backup شوید و مطابق آموزش زیر پیش بروید .

به قسمتی که با رنگ قرمز مشخص شده است یعنی Backup/ restore بروید

حال پس از رفتن به قسمت Backup restore قسمتی که دور آن را رنگ قرمز خط کشیده است است را انتخاب نموده

حال به سمت پایین اسکرول کرده و به بخش restore بروید . می بینید که در کنار اولین گزینه restore یک عدد 1 به معنای وجود یک بکاپ برای ریستور وجود دارد . ( این همان فایل بکاپی است که بر روی مموری گوشی خود کپی کردید ) حالا  گزینه Run را انتخاب کنید

 و در پنجره بعدی با انتخاب گزینه App+Data  که به صورت پیش فرض انتخاب شده است بر روی تیک سبز بالای صفحه کلیک کنید را انتخاب نمایید .  

 

تبریک ! آیکون نرم افزار در بخش برنامه های نصبی منتظر استفاده شماست و شما قادر هستید به صورت فول آفلاین از این نرم افزار بی نظیر استفاده کنید .

 

 

  • حجم فایل: 3.27 مگابایت | 165 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.1 و بالاتر

 

پسورد در صورت نیاز :www.apktops.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب و سرعت دانلود اندروید بازار راضی هستید؟
    با اپلود سریال های ایرانی در وبسایت موافق هستید ؟
    شما اهل کدام استان هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 978
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 632
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 494
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 941
  • بازدید ماه : 3,371
  • بازدید سال : 36,213
  • بازدید کلی : 910,625